## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Caroline,

Je stond op bladzijde 2, dat staan we niet toe ;D

Even naar voren halen. ;)

Christine

Caroline ik hoop dat je lekker geniet van je vakantie en dat je veilig thuis komt de vrijdag! ik zie je wel vrijdag verschijnen! kroeltjes van men 6 donderstenen en een pootje van Miko en Tosca! :-* ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

hippysuus

ff weer terug naar pagina 1...het zakt snel ;D

Gijsje is mooi en je kardinaal ook!!

Petra op het werk

Hopelijk heb jij beter weer gehad tijdens je vakantie dan wij hier! Het is hier ineens compleet herfst geworden! 's morgens brrrrr-koud en 's middags kun je weer af en toe in T-shirt zitten! Kortom: half Nederland ziek! Dan kun je beter lekker met vakantie zijn!  ;D

Groetjes,
Peet

Lin

Hey,

Hoe was je vakantie?? Vertel vertel!!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Ik ben er weer!!!





Voor de liefhebbers, helaas iets te weinig wind  ;) :D



Al even heel snel een ieniemini berichtje.

Mijn vakantie was geweldig, de enige regen was net op de terug weg, in Nederland alweer.  8) We hebben zelfs regelmatig zon gehad. We zaten 15 meter van de zee af met de camping, dus dat was heerlijk voor de kids, wandelen spelen en schelpen zoeken.
Mijn valkjes(en de rest van de diertjes natuurlijk ook) zijn ook goed verzorgt. Alleen was het even blazen en wegfladderen toen ik mijn hand net in de kooi deed,  :'( :'( :'( . Dus die moeten duidelijk weer even wennen, Chica bedelt ook niet meer. Ik heb ze alweer heel voorzichtig allevier kunnen kroelen en op kunnen laten stappen maar met loslaten wacht ik even mee tot ze weer een beetje aan de drukte in huis zijn gewend en het vanavond lekker schemerig is en de kids op bed liggen.

Allemaal bedankt voor de vakantie wensen en het omhoog houden op blz. 1 van mijn dagboek. Ik kom vanavond terug met een uitgebreider verslag en nog wat Schotse foto's, en zal dan ook reageren op jullie. Jullie dagboeken zal ik ook weer bijlezen maar ik beloof niet bij allemaal te reageren het is zoveel wat jullie allemaal hebben geschreven en ik heb nog zoveel was en andere rommel op te ruimen.

Tot vanavond, Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Doe maar kalm aan hoor Caroline! Wij wachten wel... maarreh.. had je geen jongere Schot kunnen uitzoeken?!  ;D

Riny

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 21 oktober 2005, 12:54:54
had je geen jongere Schot kunnen uitzoeken?!  ;D

Ik ben hier ook tevreden mee
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Rianne

:-\ ik vind m wat te oud, ben blij dat het niet waaide ;D

Christine

Ik zou het niet willen zien eigenlijk als het waaide dan had ik mooi dit dagboekje een pagina over geslagen! nee ff serrieus welkom terug Tosca heeft Chica gemist! en ik jou ook natuurlijk :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

tja ik val ook niet op oudere kerels. Leuk dat je weer terug ben. Jammer dat je valkjes weer even aan je moeten wennen. maar dat komt wel goed. Ik ben benieuwd naar de rest van je verhaal!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi hoi,

welkom terug van vakantie! :D
en die leuke foto van die schot,. whaha :D top!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Carline,

Fijn dat je weer terug bent, welkom welkom.  :D

En ach, beter een oude Schot dan geen Schot.

Volgens mij een oudvoetballer, kromme benen  :-\.

We horen je wel weer.

Succes met de was.

groetjes Nel :)

Mariska

Citaat van: Lin op 21 oktober 2005, 14:50:01
tja ik val ook niet op oudere kerels.

Groeten, Lin


Citaat van: Rianne op 21 oktober 2005, 13:20:59
:-\ ik vind m wat te oud, ben blij dat het niet waaide ;D


Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 21 oktober 2005, 12:54:54
Doe maar kalm aan hoor Caroline! Wij wachten wel... maarreh.. had je geen jongere Schot kunnen uitzoeken?! ;D


Nou Caroline ik denk maar zo van "op een oude fiets moet je het leren" dus waarom niet ;D ;).

Ik had bij mijn dagboek al even gereageerd, maar doe het hier ook nog even.
Ik heb al een stukje gelezen en wat ik daaruit opmaak hebben jullie het prima naar je zin gehad met de family.
Goed om te horen, daar is vakantie voor bedoeld.
En heerlijk toch dat je de eerste regen pas in Nederland had.
Nou vanavond kom ik verder lezen hoor :D ;)

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

welkom terug![/font][/size][/color]

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!