## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline

Chica in het zonnetje!!!




Mooi is ze hè??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hippysuus

Ja prachtig is ze! Wat verwen je ons toch met al die heerlijke foto's!

Bij mij achter hebben ze net een hele nieuwe lidl gebouwd, ik kan er zo naar toe fietsen....super idee van je!

Ah..er word echt zo ontzettend heerlijk aan mijn oor geknabbeld door een valkje dat ik niet meer kan tiepen ;D

Groetjes,
Suus

Petra en Cheeky

Wat een lieve foto van Chica! Tja...ook wij zijn gek op witmaskertjes! Kunnen we elkaar dus met foto's verwennen! ;D

Groetjes,
Petra

Caroline

# Petra & Suus   bedankt voor het compliment.  ::)



En eigenlijk wilde ik iets over Chica vertellen maar dat hoeft niet, kijk maar.


Zien jullie het??...... 96 grammetjes!!  ;D


Een beetje inzoomen, ja het is echt.


Chica ingezoomd.


En toen vloog ze weg en had ik alleen Ioor(schrijf je dat zo??), Po en Lala.  ;D ;D




Chica, je doet het goed, ik ben trots op je!!  :-* :-*

Weltrusten voor straks allemaal.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ankie

Hoi Caroline

Schitterende foto's hoor !!! Prachtige scherpe plaatjes!
Ik ga morgen ook maar eens peterselie scoren! Zazou en Nala zijn met name dol op lof ,tauge ,wortelen en komkommmer.
Maar peterselie weet ik niet.
Heerlijk met z'n alle naar Schotland!!!!

Groet van Ankie

Rianne

96 gram, toe maar! Dat gaat heel goed!
Ik was vanmiddag bij de Aldi, en daar hadden ze ook peterselie. 49 cent geloof ik. Zal het morgen of overmorgen eens proberen. :)

hippysuus

Hmm misschien moet ik ook maar eens een weegschaal kopen, geen idee wat die van mij wegen. Hoe zwaar/licht moeten volwassen valkjes eigenlijk zijn?

Caroline

# Ankie   Taugé weet ik niet hebben ze hier nog nooit gehad, kan ik ook wel eens halen. Ik haal ook wel eens een zakje fijne soepgroente, daar zit van alles in vinden ze ook heerlijk.



# Suus   Volgens mij moet een volwassen valkje tussen de 80 en de 100 gram wegen. Is het anders, willen de deskundige onder ons dan even reageren.

Chica woog 2 dagen geleden 86 gram en heeft 2 dagen geen pap meer gehad, dus is ze met alleen het eten van valk/grasparkietenzaadjes 10 gram in 2 dagen aangekomen, dit vind ik heel netjes.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Hopen dat het niet te hard waait in Schotland, met al die schotse rokken  ::) :-X

Caroline

Citaat van: bobbie op 12 oktober 2005, 21:31:49
Hopen dat het niet te hard waait in Schotland, met al die schotse rokken  ::) :-X




Hoi Nel,   Of juist wel ;) :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Wat een lieve fotoserie Caroline! Wat doe je met mijn weegschaal?  ;) En dan ook nog zo'n schattig witmaskertje... ik dacht al dat je een foto van Chara van vroeger had gepakt  ;) ;D Dit noem ik pas echt verwennen!

Groetjes,
Petra

Ozzie

Hoi Caroline!

Mooie foto's hoor! Wat een schatje!

Ik zal je hopelijk snel ook vergasten op een paar mooie foto's van mijn nieuwe aanwinst.

Prettige avond!

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Caroline

13 oktober 2005, 09:28:30 #222 Last Edit: 13 oktober 2005, 10:01:06 by Caroline

Goeiemorgen,

Alles is hier goed gegaan, ik ga straks weer verder met de voorbereidingen voor de vakantie. Valt altijd tegen vind ik. Vandaar nu maar even tussendoor wat foto's dan kan ik even relaxen en ga ik straks weer verder. Deze had ik nog over van de serie die ik had gemaakt voor mijn nieuwe handtekening, in eerste instantie wilde ik ze alle 4 samen op 1 foto, toen dit niet lukt ben ik afzonderlijke foto's gaan maken. Dit was het resultaat.


Binky


Binky


Fleur


Fleur


Pablo


Chica



Zoals de meeste al wel zullen hebben begrepen gaan we op vakantie.  :D Daar zijn we best wel aan toe, en we gaan natuurlijk naar een geweldig land,...........maar ik vind het toch elke keer weer verschrikkelijk om de diertjes achter te laten.  :'(  Dit is voor mij bijna een reden om niet te gaan. En zou bijna liever thuis blijven.  :P Maar ik heb een man en 3 kindjes en die vinden het wel geweldig om weg te gaan dus,...we gaan.  :D En eenmaal daar geniet ik ook wel hoor en vergeet ik de beestjes soms ook wel eens even. En ik weet het ook wel het is maar een week, ze worden goed verzorgt, ik kan ze als ik terug ben weer volop verwennen, enz. enz. maar toch,............ik blijf leiver thuis  :'( , erg hè. Laat Ed het maar niet horen.  ::)
We gaan dus met de hele familie van Ed, 1 broer en 2 zussen met hun gezinnen, 18 personen inclusief ons gezinnetje, naar Schotland, een geweldig land, waar het op dit moment al weken regent,  ;D ;D We vertrekken zaterdag om 18 uur met de boot vanuit Ijmuiden en komen de volgende ochtend rond 9 uur aan in Newcastle. Ik heb nog geprobeerd een foto van de boot te downloaden maar is niet gelukt.  ::) Eenmaal daar rijden we naar,   ??? ,weet ik eigenlijk niet, zal ik straks even op zoeken, en daar hebben we 4 stacaravan/chalets, voor ieder gezin één dus. Daar is heel veel te doen, dus we zullen ons er echt wel vermaken. En Vrijdag zullen we weer thuis komen. Ik hoop met mooie foto's, en lekker uitgerust. Zaterdagochtend gaan we dan de hondjes weer ophalen, die deze week in het pension blijven. De andere dieren blijven allemaal thuis en mijn ouders zullen elke dag op en neer komen om die vers water, voer en groente te geven, los laten vliegen doen ze de valkjes niet, dus ik ga ze vrijdag en zaterdag nog even lekker lang loslaten en verwennen met heel veel knuffies. En ik geef na terug komst natuurlijk een uitgebreid verslag.  ;)




Straks nog even de foto's die ik uiteindelijk heb gebruikt voor mijn handtekening maar die doe ik wel in een ander berichtje.

Doegie.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hallo Caroline
Ik wens je een heel fijne vakantie,geniet met volle teugen.
En je handtekening vind ik echt heel erg mooi.
Groetjes Riny :D :D :D

Caroline

# Riny   Ik de jouwe ook!!!!  ;D ;D ;D Ben zelfs verliefd, en dat voor een witmaskergek.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.