## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

carco

Hoi

Ik vind ze hartstikke mooi en ik kijk er dan ook naar met mijn ogen dicht ;D
Zie ik ze tenminste niet, anders sta ik niet voor de gevolgen in ::) :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Petra en Cheeky

Hey anonieme schrijvende valkengek (om je eigen woorden maar te gebruiken..)  ;D 1

Wat heb je een heerlijk jong spul in huis zeg, Jasper, de konijntjes.... ! Allemaal met aaibaarheidsfactor 100!!! ;) ;D

Groetjes,
Petra

Caroline

Citaat van: carco op  9 oktober 2005, 08:47:42
Hoi

Ik vind ze hartstikke mooi en ik kijk er dan ook naar met mijn ogen dicht ;D
Zie ik ze tenminste niet, anders sta ik niet voor de gevolgen in ::) :P
Groetjes: Caroline.




;D Met mijn ogen dicht zie ik ze nog, ik droom er zelfs van.  ;D

Heb je een andere oplossing misschien??  ::)





Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  9 oktober 2005, 09:19:39
Hey anonieme schrijvende valkengek (om je eigen woorden maar te gebruiken..) ;D 1

Wat heb je een heerlijk jong spul in huis zeg, Jasper, de konijntjes.... ! Allemaal met aaibaarheidsfactor 100!!! ;) ;D

Groetjes,
Petra



Wat een poepies hè!!  :D En kroelfactor 100 !!!  ;)

Groetjes van mij.  :)  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ankie

Hoi Caroline

Je hebt prachtige kinderen en hele mooie valkjes en Harry
is natuurlijk helemaal geweldig!
Mijn dochters hadden vroeger ook van die blonde koppies,maar zijn in de loop van de jaren wel wat donkerder geworden(waren alleen in de zomer zo wit als jou kids).
Onwijs lieve foto van Jasper ,prachtig knulletje.
Je gaat er heel goed mee om en zo hoor het ook ,maar dat is niet bij iedereen zo hoor.Je hebt een lekker druk leventje zo ...
genieten!!!!

Groet van Ankie

bobbie

Citaat van: Caroline op  9 oktober 2005, 00:40:54











Hoi kleine grote vent,
ik ben iemand die jij niet kent.
Ik ben oma Nel van Renzo mijn grote vriend
die net als jij een ereplaatsje heeft verdiend.

Hoi kleine grote vent
dit is het moment
dat er weer een gedichtje in mijn hoofd wordt geboren
misschien omdat jij mij met je grote ogen zit te bekoren.

Hoi kleine grote vent
nog even en je rent
naar alles wat jij mooi vindt
lief zonnekind.

Dag kleine grote vent
ik hoop dat je me nu een beetje kent
een oma met een klein hartje voor kinderen om haar heen
en daarvan ben jij er èèn.  :-*

Groetjes van oma Nel

Kirsten

pff wat een prachtig gedicht Nel,.. jij weet ieders hart elke keer opnieuw weer te raken,. Ooit over nagedacht om ze allemaal te bundelen?

en wat een heerlijke foto,.om te zoenen :D
bedankt caroline, dat je ons laat meegenieten van jouw trots
(en daarmee bedoel ik natuurlijk ook je twee andere kinderen)

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hoi hoi,

Ik heb vandaag een kl.tedag, nee dat wil je niet geloven. Het begon al met de nacht, alledrie de kleintjes waren omstebeurt wakker de hele nacht door zo'n beetje. Dus net als de een weer sliep was de andere weer wakker. Vanmorgen om 5.45 uur liep de wekker af voor Ed die ochtenddienst had van 7-15 uur en om 8 uur werd Sanne wakker en maakte allebei haar broertjes wakker met haar harde gepraat en haar moeder, fijn hoor kinderen,  ;) ;D grapje hoor. En ik denk door de gebroken nacht maar ik werd wakker en had een migraineaanval. :( >:( :-[ :-X :'(  En dan sta je er dus alleen voor met 3 van die kleine mannen en gaan de oudste 2 ook nog even de hele ochtend zitten vechten, ik kon wel  :'( :'( :'(

Maar na de nodige paracetamols en de rolluiken dicht om het felle licht buiten te sluiten  8) 8) 8) heb ik het toch voor elkaar gekregen om de kids aan te kleden en te verzorgen en de dieren beneden te verzorgen. De valkjes en Zilver hebben zelfs nog een heerlijke douchebeurt  gekregen en daar heb ik nog wat leuke foto's van kunnen maken, maar die bewaar ik even voor straks. Ik wilde nu eerst even vertellen hoe het met Chica gaat en daarna de foto's van gisteren laten zien die ik heb gemaakt toen ze aan het spelen was. Dan ga ik even strijken(hoef ik niet de nonstop met mijn pijnlijke hoofd naar het scherm te kijken) en kom dan terug voor de douchefotoreportage.

Met mijn valkjes gaat het heel goed, ik heb dan ook niet in de gaten welke er meer naar elkaar toe trekken. Vanmiddag ging ik op een stoel voor de kooi zitten waar ze allevier boven op zaten en toen kwamen ze stuk voor stuk op me geland, Pablo op mijn hoofd, doet hij altijd, rechts op mijn schouder, Fleur, die aan mijn oor zat te knabbelen, mijn oorbellen heb ik al uit gedaan nadat ze er één uit had getrokken een paar weken geleden en ik hem niet meer kon vinden en dacht dat ze hem had opgegeten. Na 20 minuten zoeken en met het telefoonnr. van de dierenarts al in mijn hand vond ik hem toen in de naad van de houtenvloer. En op mijn linkerschouder Binky & Chica, Binky natuurlijk met een beetje hulp(voor de nieuwe lezers, hij kan niet vliegen). Wat ik eigenlijk wilde vertellen als Binky dus bij mij zit, ze binnen een paar seconden allemaal bij mij komen zitten, zo close zijn ze, gaat de één een rond vliegen, gaan ze alledrie en gaat de één op de kooi van de grasjes zitten spelen dan gaan ze ook weer alldrie op de kooi van de grasjes. En het leuke is dat Chica alles gewoon mee doet alsof ze hier altijd al is geweest maar ze is hier pas 6 dagen.  :o
Eten doet ze ook nog steeds goed, bedelt nog wel bij mij en bij de andere valkjes en ook heel af en toe als ze zelf zit te eten  ??? , en ze gooit nog steeds best wel een hoop goede zaadjes uit de bak met zoeken.  >:(  En ze gaat dus steeds meer spelen en overal op knabbelen. Kijk maar naar de volgende foto's.

NOU GEEN FOTO'S DUS, FOUTMELDING "HET BESTAND IS LEEG HET BEVAT GEEN DATA"  ??? ::) ??? ::)

HELP

Ik snap er niks van, zelfs de foto's die ik gisteren heb geplaatst pakt hij nu niet meer en dat zijn toch dezelfde foto's, niks aan veranderd. Heeft er nog iemand nu dit probleem of is er iemand die mij kan helpen??
Ik ga nu eerst even het gedicht van Nel lezen en probeer het straks nog een keer.

Groetjes  :'( :'( , van Caroline, ik zei het al een kl.tedag.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(


Nel bedankt!!!  :-* :-* :-*


:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Even tussendoor: Joyce had dezelfde melding daarnet toen ze foto's wilde plaatsen. Misschien een algemene storing  :-\

Kirsten

Hoi Caroline,

Oh wat herken ik mezelf in jouw verhaal,. ik heb alleen één dochtertje en dat vind ik met een migraineaanval al zwaar,.
mijn vriend had ook een ochtendienst vandaag... ook van 7-3,.. werkt jouw man toevallig ook op een centrale? ;)

Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat en je vanacht een nachtje lekker kan slapen

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Joyce28

pffff,dat lijkt me inderdaad zwaar met zo´n aanval erbij
hoop dat het wat beter met je gaat.
Mijn kids zijn 7 en 4,5 en als mijn man ochtenddienst heeft moet hij van 06.00 tot 14.00uur
Beterschap hoor!

hippysuus

9 oktober 2005, 22:00:04 #146 Last Edit: 9 oktober 2005, 22:03:50 by hippysuus
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  9 oktober 2005, 09:19:39
Hey anonieme schrijvende valkengek (om je eigen woorden maar te gebruiken..)  ;D 1

Wat heb je een heerlijk jong spul in huis zeg, Jasper, de konijntjes.... ! Allemaal met aaibaarheidsfactor 100!!! ;) ;D

Groetjes,
Petra


Ben het volmondig met je eens Peet!!  ;D ;D

Ik heb iets meer mazzel als jij Caroline, ik heb alleen maar mijn valkjes dus als ik een migraine aanval heb dan kan ik godzijdank gewoon in bed blijven liggen (moet ook wel wil ik niet alles onderspugen).

Beterschap!!
Suus

Caroline

Citaat van: bobbie op  9 oktober 2005, 21:33:24
Even tussendoor: Joyce had dezelfde melding daarnet toen ze foto's wilde plaatsen. Misschien een algemene storing  :-\


Ik ben net uitgehuild, heel erg mooi Nel, nogmaals bedankt, ik kan het nu nog niet nog een keer lezen want dan stromen de tranen weer over mijn wangen. Maar ga hem zeker uitprinten en bewaren.

Ik heb Joyce al een berichtje gestuurd.





Citaat van: Kirsten op  9 oktober 2005, 21:35:53
Hoi Caroline,

Oh wat herken ik mezelf in jouw verhaal,. ik heb alleen één dochtertje en dat vind ik met een migraineaanval al zwaar,.
mijn vriend had ook een ochtendienst vandaag... ook van 7-3,.. werkt jouw man toevallig ook op een centrale? ;)

Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat en je vanacht een nachtje lekker kan slapen

Groetjes
Kirsten


De aanval is gelukkig een beetje gezakt, en ik heb nu alleen "nog maar" een bonkend rechter oog.
En nee Ed werkt bij de MARS chocoladefabriek, weet je wel Mars, Snickers, Twix, allemaal lekkers.

En nu ben ik dus weer gestrest want ik kan geen foto's uploaden.  >:( >:(

Bedankt Kirsten, voor het medeleven, gr. van Caroline.





Citaat van: -Joyce- op  9 oktober 2005, 21:52:10
pffff,dat lijkt me inderdaad zwaar met zo´n aanval erbij
hoop dat het wat beter met je gaat.
Mijn kids zijn 7 en 4,5 en als mijn man ochtenddienst heeft moet hij van 06.00 tot 14.00uur
Beterschap hoor!


Bedankt Joyce,  ;)





Citaat van: hippysuus op  9 oktober 2005, 22:00:04
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  9 oktober 2005, 09:19:39
Hey anonieme schrijvende valkengek (om je eigen woorden maar te gebruiken..)  ;D 1

Wat heb je een heerlijk jong spul in huis zeg, Jasper, de konijntjes.... ! Allemaal met aaibaarheidsfactor 100!!! ;) ;D

Groetjes,
Petra


Ben het volmondig met je eens Peet!!  ;D ;D

Ik heb iets meer mazzel als jij Caroline, ik heb alleen maar mijn valkjes dus als ik een migraine aanval heb dan kan ik godzijdank gewoon in bed blijven liggen (moet ook wel wil ik niet alles onderspugen).

Beterschap!!
Suus



Bofkont, ik stond te spugen op de wc met mijn dochter en zoon ongerust aan de andere kant van de deur.

Bedankt Suus,  ;)

Ik kan nog steeds geen foto's uploaden  >:( >:( 

Groetjes en tot na de strijkwas, bah bah, dat gaat met en zonder koppijn gewoon door.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi Caroline

Je hebt van die dagen...............
Gewoon blh....ach nog even en deze dag is voorbij en gaat morgen vast de zon weer voor je schijnen.
En Nel het moet toch eens gezegd worden, ik ken je niet persoonlijk, maar
Je bent een moordwijf :-*
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kirsten

Citaat van: Caroline op  9 oktober 2005, 22:09:24
Groetjes en tot na de strijkwas, bah bah, dat gaat met en zonder koppijn gewoon door.


De strijk is natuurlijk verschrikkelijk,maar heel eerlijk gezegd ben ik wel erg blij met moeders (ook huisvrouwen) op het forum,. want dan herken ik mezelf nog eens hier en daar,. thuis is het allemaal zo lekker gewoon ;):)

Groetjes
Kirsten (die er nog een was in doet,..)


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------