## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Roosje

Citaat
Dank je Bianca  ;D ;D  En netjes werken hè, hihi.   :D Kom dan maar gauw een keer terug.
Jij hebt trouwens ook prachtige valkjes hoor vooral de 2 bonte geparelde witmaksers, daar wil ik misschien nog wel eens een jonkie van. Hebben die al een keer een nestje gehad?? En wanneer krijgen die het volgende of misschien wel het eerste nest??


Deze, ...... die vind ik zo prachtig, zo'n wil ik oooooook.  ::)

Groetjes van Caroline


Wooww...inderdaad. *kwijl* Maar ik vind dat jij ook echt ontzettend mooie vogels hebt hoor! En allemaal zo braaf en lief tegen elkaar :-*

~Natas~

Hoi Caro,

Ik las dat jij een downsyndroom zoon had.
Het is een lekker ventje hoor om te zien  :-*
En nog leuke foto's hoor.
Vind het knap dat je het zo open en bloot hier durft te vertellen, het blijft toch altijd moeilijk.
En ff over je valkjes terug te komen.......... ;D  :D
Weer leuke foto's hoor.

Groetjes,

Natas

Bianca

Citaat van: Bianca op  8 oktober 2005, 12:41:27
Citaat van: Caroline op  6 oktober 2005, 09:14:04
Hoi Bianca,

Ik had dit ook al in mijn eigen dagboek geschreven maar weet natuurlijk niet of jij die leest. Dus hier nog een keer.



Begrijp ik het goed dat jij dit koppel zelf hebt?? Weet jij bij de jongen ook het geslacht als ze geboren worden, nee zeker?? Allemaal bonte geparelde witmaskers, of niet?? Heb je al een keer jongen hiervan gehad??  ??? ???
Ik hou het zeker in gedachten, vind het een helemaal geweldig koppel.  ;D
Heb je een reserveringslijst en maak jij ook handtam??

Wat een vragen hè?? Groetjes van Caroline.



Al twee keer jongen van gehad maar omdat zowel paps als mams gepareld zijn worden de jongen ook allemaal bont geparelde witmaskertjes, geen idee wat het dus  is...
wel kun je heel makkelijk een test laten doen door veertjes op te sturen naar gendika, maar die kosten zijn dan voor degene die het graag wil weten, anders wordt het erg duur allemaal.
er zitten er tussen die precies zo zijn als paps met heel veel  wit.............zooooooooooooo mooi!
Je mag reserveren maar dan weet je in ieder geval waar het op staat ;)
Ik maak ze idd ook tam..... ;D
Laat maar weten als het te veel gaat kriebelen


Ik had er al op gereageerd maar in mijn eigen dagboekkie, hihihihihi dus bij deze

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Lin


Citaat


Hoi Ankie,

Ik wilde ook een keer naar Zazou & Nala komen kijken maar kan je dagboek nergens vinden waar zit je ergens??

Groetjes van Caroline
Citaat


http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11087.1590.html


Ik kom morgen weer even langs om bij te lezen!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

8 oktober 2005, 21:32:16 #124 Last Edit: 8 oktober 2005, 23:56:47 by Caroline
Citaat van: hippysuus op  8 oktober 2005, 13:22:37
Leuk die foto's, ik vind ze toch wel heel mooi met die witte koppies hoor!

Ik heb de vorige keer vergeten te zeggen dat ik die lichtblonde haren van je kinderen erg mooi vind. En Jasper is op die ene foto met die blonde haren en die blauwe oogjes net een kleine elfje  :D

Groetjes,
Suus



Ja Suus ik hou van witte koppies!!


En mijn kindertjes,.......


....en mijn valkjes hebben witte koppies!!  ;D ;D ;D

Welke foto van Jasper bedoel je trouwens????

Groetjes van Caroline


Citaat van: Christine op  8 oktober 2005, 10:41:18
Bij mij hadden ze dat ook maar denk wel dat het door de pap komt, ze eten dan zelf geen zaadjes, miko heeft dat altijd na de pap zelfs lopender, de andere keren heeft hij heel vaste! zelfs tosca heeft dat ook wel eens na de pap en daarvoor of erachter heeft ze het niet.


OKé Christine, dan zal het wel goed zijn hoor, ik heb verder van niemand een reaktie gehad.

:-*

Citaat van: Bianca op  8 oktober 2005, 18:23:56
Citaat van: Bianca op  8 oktober 2005, 12:41:27
Citaat van: Caroline op  6 oktober 2005, 09:14:04
Hoi Bianca,

Ik had dit ook al in mijn eigen dagboek geschreven maar weet natuurlijk niet of jij die leest. Dus hier nog een keer.



Begrijp ik het goed dat jij dit koppel zelf hebt?? Weet jij bij de jongen ook het geslacht als ze geboren worden, nee zeker?? Allemaal bonte geparelde witmaskers, of niet?? Heb je al een keer jongen hiervan gehad?? ??? ???
Ik hou het zeker in gedachten, vind het een helemaal geweldig koppel. ;D
Heb je een reserveringslijst en maak jij ook handtam??

Wat een vragen hè?? Groetjes van Caroline.



Al twee keer jongen van gehad maar omdat zowel paps als mams gepareld zijn worden de jongen ook allemaal bont geparelde witmaskertjes, geen idee wat het dus is...
wel kun je heel makkelijk een test laten doen door veertjes op te sturen naar gendika, maar die kosten zijn dan voor degene die het graag wil weten, anders wordt het erg duur allemaal.
er zitten er tussen die precies zo zijn als paps met heel veel wit.............zooooooooooooo mooi!
Je mag reserveren maar dan weet je in ieder geval waar het op staat ;)
Ik maak ze idd ook tam..... ;D
Laat maar weten als het te veel gaat kriebelen


Ik had er al op gereageerd maar in mijn eigen dagboekkie, hihihihihi dus bij deze



Ik kom straks even je langs in jouw dagboekje oké, ik had geen notificatie gehad,  ??? ??? ??? Had het dus nog niet gezien.


Citaat van: Lin op  8 oktober 2005, 19:01:19

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11087.1590.html


Ik kom morgen weer even langs om bij te lezen!

Groeten, Lin


OKé Lin, bedankt en tot morgen dan maar!!

Citaat van: «Natas» op  8 oktober 2005, 17:04:54
Hoi Caro,

Ik las dat jij een downsyndroom zoon had.
Het is een lekker ventje hoor om te zien :-*
En nog leuke foto's hoor.
Vind het knap dat je het zo open en bloot hier durft te vertellen, het blijft toch altijd moeilijk.
En ff over je valkjes terug te komen.......... ;D :D
Weer leuke foto's hoor.

Groetjes,

Natas


Dank je Natas, maar ik ben dan ook superdesuper trots op mijn ventje en had me geen liever kindje kunnen wensen, want het is zo'n heerlijk jong. Voor mij is het de gewoonste zaak van de wereld hoor, om er over te praten, hij is net zoveel mijn kindje als de andere twee. Bijna nog een beetje meer, want hij blijft altijd mijn kindje, ook als de andere twee straks gaan uitvliegen.  ;D
Maar ik begrijp wat je bedoeld, maar ja niet iedereen maakt er een probleem van, ik in ieder geval niet, ik probeer gewoon iets moois van zijn leventje te maken en tot nu toe lukt ons dat heel aardig. Al zeg ik het zelf.  ::)
Maar nogmaals bedankt voor het compliment hoor.  ;) :D

Zo dit waren ze weer dan bedankt voor alle reakties, heel leuk.
Ik kom na het lezen van jullie dagboeken nog even wat foto's van vandaag plaatsen.

:-* van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

8 oktober 2005, 22:56:48 #125 Last Edit: 8 oktober 2005, 23:58:58 by Caroline
 :o :o :o  Nou iets is er niet goed gegaan in het bericht van hierboven. Ik zal morgen proberen om hem te veranderen, heb net wat geprobeert maar lukt niet.  :o :o :o




IK HAD NU NOG EVEN ZIN EN HET IS GELUKT, HIJ IS WEER NORMAAL TE LEZEN.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hippysuus

Hoi Caroline,

De foto waaronder staat dat hij voor het eerst is gaan zitten, buiten op een kleedje in het gras (pagina 5). Zoooo lief! :-*

Groetjes,
Suus

Kirsten

Hoi Caroline,

wat een heerlijke foto's van je kids,. en die van jasper in het fietskarretje,.zo lief :D Ik heb zelf één dochtertje van bijna 4. Ik geniet er altijd super van als 'moeders',. sorry Nel ook 'oma's' af en toe er eens een foto bij plaatsen van hun kids/kleinkids.

Tja de was en opruimen en alles hoort er helaas voor ons moeders van het forum ook bij, :-\ ;) :D  haha daarom zit ik zo laat nog op het forum hihi heb ik net even tijd ;D

Foto's van je valken heb ik ook weer van genoten,. snap dat je de vorige keer met mijn opmerking 'mop' in de war was,. hihi,. sorry!, als ik van een dier geniet, zeg ik vaak mop,. daarom heet één van mijn valken ook moppy,. Toen ik een naam ging verzinnen zei mij vriend gelijk waarom noem je hem geen 'moppy',. dat zeg je anders ook wel tegen hem ;) ;D
maar zeker geen grapje hoor,. vind pablo echt een beauty,. trouwens al je valken zijn prachtig en ben blij dat het met Chica zo goed gaat.

Tot de volgende keer,.
Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Zo ik heb in een heleboel dagboeken gelezen en geschreven maar nog niet hier dus dat ga ik nu maar eens doen.

Ik ben eigenlijk heel tevreden vandaag. De relatie onderling gaat hier uitmuntend, ze vermaken zich prima samen in de grote kooi. Vanmorgen tijdens het vliegen had ik in eerste instantie Chica even in haar kleine kooitje naast de grote kooi gezet maar ze werd daarin helemaal gek en de andere drie werden daar ook weer helemaal onrustig van. Dus na een kwartiertje heb ik haar maar in de grote kooi gezet met de deurtjes dicht maar dan wel de bovenkant open. Daar bleef ze natuurlijk niet de hele tijd inzitten en kroop ook naar boven, maar de andere hadden de meeste vliegrondjes er al op zitten, dus heeft ze maar 2 x een paar rondjes met ze meegevlogen om daarna net als Fleur & Pablo keurig op de kooi te landen  ;D


Chica boven op de kooi.


Hoezo slaperig geworden??
V.L.N.R. Fleur, Binky, Chica en Pablo.


Nog even poetsen, en toen heb ik ze erin gedaan.
Voor Pablo en achter, Chica, Bink en Fleur.

Eten gaat vandaag ook goed. Alleen roert Chica op zoek naar de "goeie zaadjes" driekwart van de bak, elke dag leeg, op de bodem van de kooi. Dit vind ik zo zonde en het kost ook nog eens een hoop geld want het is best veel zaad wat je zo weggooit. Nu heb ik dus en dienblad eronder gezet en vang zo de zaadjes op, om ze vervolgens weer in het bakje terug te gooien. De pap is ze zelf al een beetje aan het afbouwen, vanavond nam ze nog maar 4 hapjes, dit is natuurlijk oké, je merkt ook dat ze al veel minder bedelt, dus echte honger heeft ze niet, ze eet dan ook de hele dag zo'n beetje zaadjes. Morgen krijgt ze voor de laatste keer haar pap.

Ik heb nog wat foto's gemaakt dat ze aan het spelen is maar die zet ik er morgen op, het is nu alweer zo laat en ik ben best wel moe. Hier alvast een voorproefje.


Op de ring zit Fleur met op de achtergrond een spelende Chica.

Weltrusten voor straks,  :-* , Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

 ;D :o ;D Nog even één ding, ik ben nu een week de lucht in en vind het geweldig hoevaak jullie komen kijken en reageren, al 128 reacties en 625 x gelezen in 1 week tijd, dit had ik echt niet verwacht, kei bedankt!!!  ::) ;D ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Je broertje

Ha zussie,

Heb net even gauw je dagboek door gekeken. Ziet er leuk uit hoor!! En je hebt het er maar druk mee, met al die verhalen.

Onze Coco begint nu ook eindelijk want dingetjes te fluiten, dus das wel leuk!




Had je trouwens mijn foto's van Griekenland al bekeken op mijn site? Vast wel!!

Nou, veel succes verder met het dagboek!! Ik kom af en toe wel weer even spieken. Geef mijn nichtje en neefjes een dikke zoen!! En tot gauw!

Groetjes, Rob.

www.danger-zone.fotografeert.nl

carco

Hoi

Uh... hoeveel valkjes wilde je ook alweer zei je??
Dat wordt toch wel 8 in de kooi persen hoor: al die reserveringen van je ;D ;D

CitaatJa Suus ik hou van witte koppies!!


CitaatEn mijn kindertjes,.......


Citaat....en mijn valkjes hebben witte koppies!!


Volgens mij vergeet je hier nog iemand ;D ;D :P

Mail komt gauw :-[

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Citaat van: carco op  9 oktober 2005, 00:03:20
Hoi

Uh... hoeveel valkjes wilde je ook alweer zei je??
Dat wordt toch wel 8 in de kooi persen hoor: al die reserveringen van je ;D ;D

CitaatJa Suus ik hou van witte koppies!!


CitaatEn mijn kindertjes,.......


Citaat....en mijn valkjes hebben witte koppies!!


Volgens mij vergeet je hier nog iemand ;D ;D :P

Mail komt gauw :-[

Groetjes: Caroline.


Ja erg hè, ik vind zoveel valkjes mooi, straks heb ik er net zoveel als jij.  ;D ;D  Hoeveel wilde jij er eigenlijk ook alweer??  ;D  :P ::)

???  Welk witkoppie vergeet ik dan, Sneeuwwitje, het grasje misschien ::)

??? Ik weet het echt niet  ;)

Kijk uit naar de mail  :D

Groetjes je naamgenootje.






Citaat van: hippysuus op  8 oktober 2005, 23:04:41
Hoi Caroline,

De foto waaronder staat dat hij voor het eerst is gaan zitten, buiten op een kleedje in het gras (pagina 5). Zoooo lief! :-*

Groetjes,
Suus




Ahha, die foto, ja Suus die is lief hè, ik vind hem op elke foto een engeltje. Nou soms ook wel een boeffie, zie hier.
En ook een beetje voor Kirsten die er zo van geniet, de foto's van andermans kids.
Nog bedankt voor de complimenten Kirsten.


Lief hè?? Jasper bijna 5 maanden, Harry & Sproet 12 dagen.  :)

Nou vooruit dan nog eentje voor de fanclub van Harry, waar hij alleen opstaat.


Ook hier 12 dagen oud. :D Die snorhaartjes, zo om te  :-*

Nou jongens dit was het echt voor vandaag, nu ga ik echt stoppen, anders gaat het echt uit de hand lopen,  ;) ;D

Trusten.


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Citaat   Welk witkoppie vergeet ik dan, Sneeuwwitje, het grasje misschien 

  Ik weet het echt niet 


Jezelf misschien??? ;D :P
Hihi flauw hè??
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Citaat van: carco op  9 oktober 2005, 00:44:20

Jezelf misschien??? ;D :P
Hihi flauw hè??
Groetjes: Caroline.


(ik fluister) Sssst dat weten ze hier niet, hihihihi!!  ;D Ik wist wel dat je dat bedoelde  ;) (fluister) alleen jij hebt een foto van mij en Mandy, Lin en Rianne hebben me live gezien.  8) voor de rest ben ik een anonieme schrijvende valkengek!!  8) Grapje, je weet wel waarom hè!!  ;)

Maar nu even iets anders vind je ze niet prachtig, dat koppel van Bianca?? Ik ben helemaal verliefd op die man, is de linkse.

Mijn oogjes vallen nu echt dicht ik ga mijn laptopje sluiten en het licht uitdoen.

De andere,   8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.