## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline

Zo, hè hè, bijna weer alles bijgelezen.  :D

Als je de site van valkparkiet.com niet op kunt merk je pas hoe verslaafd je bent.  :-[ ::)

Gelukkig werkt hij weer alleen krijg ik helemaal geen één notificatie meer, ook niet van IM's  :-\ , misschien morgen.  ;)

Nu is het bedtijd, morgen weer om 7 uur mijn wekkertje.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hey Caroline,

Nou, het is even afwachten hoe lang de site het nu weer doet, want vanochtend deed die het ook niet  ??? maar nu gelukkig wel weer :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Hoi Caroline,

Wat een heerlijk filmpje :-*
Dat vind ik echt genieten en dat vond ik ook zo mooi aan Kail en Dopey.
Het fluitje klinkt ook heel schattig!

Ik kon er gisteren ook niet op en baalde behoorlijk.
Erg frustie word je daarvan :-[
Maar nu doet hij het gelukkig ;)

:-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

caro

Hoi Caroline,

Ik heb weer heerlijk zitten genieten van je filmpjes en foto´s. Vooral van Eros en Chica, wat een mooi koppeltje zeg. Daar komen mooi donsjes van.

Ik had ook ontwenningverschijnselen hoor ;D. Dat is echt waardeloos als je niet op de valkensite kan komen. Vooral als je nieuws hebt. :-\

Ik hoop dat hij het blijft doen.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

hippysuus

Oooooh smelten hier hoor, dat was genieten :-* :-* Unique kan al prachtig fluiten  ;D

bobbie

Hoi Caroline,

Ik lees nu je vraag aan mij pas :-[

Nel mag ik vragen waarom jij zo tegen een rooster in een kooi bent

Van nature scharrelen valkparkieten graag over de bodem van de kooi, gooien dit opzij, scharrelen wat bij elkaar etc.
Ik gooi heel bewust weleens een schepje zaad over de bodem zodat ze zich lekker uit kunnen leven.
In de natuur zitten ze ook vaak op de grond.

Vandaar dat ik tegen roosters ben. Ze kunnen hun natuurlijke gedrag minder uiten.

Ook lijkt (geen ervaring mee) het mij dat er weleens een pootje doorschiet etc, kans op verstuikingen of zo.

Dat zijn mijn redenen ;).
-----------------
Je hebt een lekker stel zo bij elkaar. Nu je hartewensen nog en hoppa, soepje erbij en kweken maar. ;D

Groetjes, Nel :)

imv

Hoi hoi,
Is Lorrie een blijvertje??  :-* :-*
Sorry, ik heb fijne er niet van gelezen omdat ik overal héél veel bij moest lezen (dat heb je met zieke beesten  :-\ :( )

Hopelijk gaat de notificatie weer naar behoren werken  ::)

Groetjes,
Irene

marilyn

hoikes caroline

je bent niet de enige hoor die moet afkicken als het forum niet naar behoren werkt  ::) jeetje ik wou gisteren nog een IM sturen naar riny en die was ik telkens weer kwijt  >:( en toen ik me nadien wou afmelden ging zelfs dat niet naar behoren (heb 3 maal moeten proberen  ::)) maar goed nu werkt hij weer zoals het hoort en ik profiteer maar direct om overal eens te gaan bijlezen  ;D ik denk dat ik niet de enige ben maar goed duimen maar dat het forum goed blijft werken  ;)

groetjes marilyn

Monky

;D ;D ;D
Dat filmpje....je bedoelt poging tot kroelen hahaha.
Ik wilde er bijna met mijn nek tussen gaan zitten van ik wil ook gekroeld worden....maar dan denk ik toch dat ik bij Erwin moet wezen hahaha  :-X :P ;D

Leuke fimpjes. Mijn vogles waren eerst helemaal stil. Vervolgens begint Jocko uit volle borst te zingen. Echt...zo mooi heb ik hem dat nog niet horen doen. Echt prachtig. Het is jammer dat mijn camera geen geluid opneemt.
De valkjes begonnen ook ge roepen en te zingen. Het was een herrie, dat wil je niet weten hahahaha. Wel heel erg leuk  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Ankie

Hoi Caroline

Wat een schattige filmpjes en prachtige foto's weer.
Alleen moest ik het geluid er zelf bij verzinnen ,want op de en of andere duistere manier bleef het stil hier  ???.

Groet van Ankie

valkchico

Hallo Caroline,

Wat een plaatjes van jongens heb je toch  :-* :-*
Je hebt een heerlijk huishouden zo daar in het braboland.

En ik wil je toch echt mijn complimenten maken over de tamheid van je schatjes je hebt het geweldig gedaan hoor (en nog natuurlijk) Op de terugweg heb ik besloten dat ik maar even wat extra tijd ga maken voor mijn schatjes ;).

Heel erg bedankt voor de gastvrijheid en de lekkere koffie heeft wel een plasbreak opgeleverd hahahha (en niet eens van mij).

gr Esther

ManjaV

Hey Caroline,

Bij deze wil ik je even laten weten dat ik het heel erg gezellig vond.
Het was leuk een keer een kijkje bij jou en je valkjes (en andere dieren) te mogen nemen. Ik geef Esther helemaal gelijk, je valkjes zijn supertam en superlief :D :D :D
Ze houden echt veel van kroelen :D :D

En idd, prachtige zoontjes heb je! Heel lief!

Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en je bent altijd welkom hier ;)

Liefs,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Hmmmm,dat heb ik dus allemaal moeten missen. :'( :'(
Ik baal wel hoor.
Maar de volgende keer.......  ;)

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Caroline

Hoi meiden!!!!

Dank je wel voor die lieve complimentjes!!  :-[ :-[   :-*

Ook ik vind het heel erg gezellig en volgens mij mijn valkjes ook.  ;)

En Yvon en Irene, er komt zeker een andere keer hoor, dan zijn jullie natuurlijk ook weer van harte welkom.  :D

Ik had hier ook iemand die heel erg baalde om jullie gemist te hebben.  :-\

Mijn logerende dochter, Sanne.  :'( :'(

Die heeft het heel leuk gehad bij tante Josée maar vond het niet leuk van jullie dat jullie alweer weg waren.  ;)

Ik ga weer verder met werkjes die zijn blijven liggen vandaag en morgen anders ook blijven liggen (en andere dagboekjes lezen  ;) ), morgen ook weer een drukke dag, dan gaan we naar de Efteling!!!!!  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.