## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Ozzie

Hallo Caroline,

ik probeer een een IM/ PM te sturen, alleen dit lukt niet omdat het "PM Limiet is overschreden' . Betekent dit bij jou of bij mij? Ik stuur er niet zo heel veel namelijk  :)

Misschien moet jij je inbox opschonen? Laat even wat van je horen in jou of mijn dagboekje, dan probeer ik het straks nog eens.

bedankt! Liefs Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Karin

Ik wist dat Noa een centenbakje heeft hoor  ;D Maar ik bedoelde meer als je steeds ieder grammetje in de gaten houdt wordt je er alleen maar nog meer zenuwachtig van. Weeg maar eens een valkje voor en na het los zijn geweest en voor en na het eten. Je zal zien dat er dan al vrij veel verschil in kan zitten. Heb je wel eens geprobeerd of ze pellets kan eten ? En dan het maatje voor de grasparkiet ? Daar zit alles in wat ze nodig heeft en daarnaast kan ze natuurlijk gewoon de zaadjes eten die ze wel kan pellen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ozzie

Hoi Caroline,

het is gelukt met de IM... ;D

Groetjes en tot morgen!  :)  Wendy

valkchico

Hallo Caroline,

veel succes morgen met de heen en terugreis.En natuurlijk met de overdracht/adoptie.
Wil je Wendy van mij een hele grote knuffel geven?bvd

gr Esther

Caroline

FILM!!
Alle 5 samen in de kooi!!

Nou even snel een paar dingetjes en dan antwoorden en FOTO'S!!

En heel misschien ook een FILM!!

Ik ben namelijk mijn eerste filmpje aan het uploaden bij Youtube maar weet nog niet of het ook daadwerkelijk is gelukt.  ::) :-\ Het duurt namelijk allemaal wel erg lang.

Noa is vandaag niet meer afgevallen, ze woog vanmorgen met leeg buikje 83 en vanavond na 4 uur los te zijn geweest (en veel gevlogen te hebben) en daarna lekker te hebben gegeten 85 gram. Dus eigenlijk hetzelfde als gisteren.  :)
Hopelijk blijft het zo.

Vandaag heb ik Eros regelmatig zien eten uit de voerbakken in de grote kooi, dus heb ik vanmiddag zijn kooi schoongemaakt en opgeruimd en al het speelgoed weer terug gehangen in de grote kooi.
Vanaf vandaag gaat Eros bij de andere 4 slapen.  :D
Ik ben net eventjes wezen kijken, Fleur & Chica zitten samen op het mineraalblokje en Pedi-perchstokje, de 2 lievelings slaapplaatsen, Noa & Eros zitten samen bovenop de grote ring en Pablo zit in de kleine ring te slapen. En er heerst rust en harmonie in de kooi. Hiervan had ik een filmpje gemaakt maar ik weet nog niet of ik hem ge-upload krijg. Even kijken.

Jeps!!  :D Het is gelukt.
Klik op de foto en kijk mee in de grote kooi.

FILM!!

Oh ja, even voor de duidelijk, het groene water is niet bedorven hoor,  ;D daar zitten ienemientjes in.  ;)

En dan natuurlijk morgen de grote dag.

Een intens groot verdriet om het afscheid wat Wendy en Olaf moeten nemen van Rocky & Coco.

Maar daar staat tegenover het warme ontvangst en thuis wat ze hier gaan krijgen.

Om 11 uur rijden we hier aan en we verwachten dan zo rond een uur of 1 bij Wendy & Olaf te zijn.

Hoi Agnes,

Ik ben wel heel benieuwd hoor hoe het gaat met Rocky & Coco bij de rest. Maar ik verwacht weinig problemen. Ik moet alleen Coco nog eventjes in de gaten houden als ze samen los zijn, die kan nog niet vliegen, is gekortwiekt (geweest), dusn kan niet me de rest meedoen.

Hoi Wendy,

Wat een lieve reacties hè.
Geniet jij nog lekker van je meisjes vandaag.
Ik zie je morgen.  :-*

Hoi Roos,

Jij mag bij mij wel een slot komen monteren maar krijg ik dan wel de sleutel ......  :P ;D

Hoi Marilyn,

Je hebt inderdaad gelijk en dat was ook mijn bedoeling hoor, een fijn adresje voor Rocky & Coco waar Wendy ze kan volgen, en ben eerlijk, als er eentje vaak updates houdt en foto's plaatst, ...... en nu weet ik ook hoe ik filmpje moet plaatsen dus kan Wendy ze straks, als ze er aan toe is natuurlijk, ook nog  zien bewegen.

Hoi Maris,

Ja, nu je het zegt, jij zat toen in dezelfde situatie toen je Rocky & Dopey overnam van Nellie.

Eros is inderdaad helemaal in de veertjes, alleen een kaal plekkie op zijn koppetje, maar dat kan ook wel iets blijven natuurlijk.

Op dit moment is Noa niet nog verder afgevallen, dus ik kijk heb nog eventjes aan. Ik denk namelijk zelf ook dat het wel eens door de rui kan komen, ze is zo ontzettend actief, ik merk gewoon niks aan haar.  :D

Dank je voor de complimenten over de kinderfoto's en valkjesfoto's.

Hier nog een ondeugende foto van Thomas.

Inderdaad Ankie,

Rocky & Coco van Wendy komen vanaf morgen hier wonen.

Hoi Bonnie,

Leuk dat je mijn dagboekje hebt gevonden. Ik hou jou dagboekje nu ook bij hoor en mail je berichtjes door aan mijn moeder.  :D ;)

En ik las gisteren ook al dat er 2 eitjes waren, spannend hoor.  :D

Hoi Esther,

Alles goed met jou?? Je bent zo rustig.  :-\

Hier gaat alles goed zoals je gelezen hebt, Vanaf vandaag slaapt Eros bij de rest in de grote kooi.

Hoi Lin,

Ja, ik heb inderdaad het geluk dat Ed het allemaal goed vindt wat ik met mijn valkjes doe, ik krijg zelfs nog een extra kooi erbij.  :D

Hoi Karin,

Natuurlijk is 83 gram een mooi gewicht voor een valkje, zeker een valkje met een afwijkend bekkie. Pablo weegt ook maar 85 gram. Maar Noa woog dus 3 weken geleden 102 gram, dit is 19 gram meer dan dat ze nu weegt. En dat verschil vind ik erg groot. Maar zoals ik al eens schreef, ik heb met zus Fleur hetzelfde meegemaakt, van 97 naar 119 naar 98 gram terug en nu weer 103. Daar kan je dus ook geen hoogte van krijgen. Normaal weeg ik mijn valkjes zo 1 x in de 4-6 weken om te kijken of ze niet te dik worden, dit ook omdat er bij mij altijd zonnebloempitten in het voer moet zitten omdat dit het gene is wat Noa het beste eet.
Ook zelf heb ik al eens aan pellets gedacht maar volgens mij kan Noa die dus ook niet kapot krijgen, ik weet niet HOE ze die eten, moeten ze die kapot bijten?? Alleen de zachtere zaadjes/pitten kan ze kapot bijten de harde kleine zaadjes niet. En om dat een zak pellets te halen voor grasjes en een zak voor valkjes, beide om uit te proberen en vervolgens in de kast te zetten omdat ze het niet kan eten, vind ik ook erg zonde van het geld. Ik zal eens rond kijken bij dierenwinkels en zaadgroothandels of ik niet ergens een proefzakje mee kan krijgen. Het is immers altijd het proberen waard.

Hoi Caroline(caro),

Ik ben ook heel erg blij met mijn valkjes hoor, en vind ze stuk voor stuk prachtig maar voor albino's heb ik een zwak, die vind ik zo mooi en met Eros ben ik natuurlijk helemaal blij dat het een ventje is, die worden toch minder geboren.

Hoi Agnes, bedankt voor de tip, om ruihulp te geven maar ik geef al elke dag multi-vitamine door het water, dus ik kijk het eventjes aan.
Op zich gaat het ruien heel erg goed, ze verliest heel veel veertjes maar ze krijgt er ook heel erg veel voor terug, het is niet zo dat ze bijna kaal is.
Het zal wel weer goed komen.  ;)

Hoi Irene,

Hoe kom je erop??
Olvarit fruithapje!! Ik weet niet of ze het lust, ik zal het eens proberen met eivoer erdoor heen.  :D
Kusje terug van Noa  :-*

Hoi Caroline (carco),

Komen ze bij jou de kooi niet uit, de 2 ino's??  :o
Noa juist heel veel en ze vliegt ook gewoon met de rest mee, ik zeg al eigenlijk zie ik niks anders aan haar, alleen dat ze steeds witter wordt.  ;D

Hoi Marilyn,

Dank je wel voor je lieve berichtje.
Het is natuurlijk toch mijn zorgenkindje hè, die lieve kleine Noa.  :-*

Hoi Bonnie,

Ik wist van te voren dat Noaatje een centenbakbekkie had hoor en dat ik altijd een zorgenkindje zou hebben maar daarnaast kan ik ook intens van haar genieten, ze is heel erg lief, en heel erg grappig. Ik ben blij dat ze bij mij is.  :D

Dank je Roos!!  :-*

Hoi Esther,

Jij ook bedankt.  :-*

En ik zal Wendy een hele dikke knuffel van je geven.  :)

Nou Ed is om half 12 thuis gekomen van zijn werk, ik heb nog een paar fotootjes en ga dan weer eventjes beneden bij mijn mannetje zitten.  :D

Ze bljiven veel samen doen, zijn 2 albinootjes.
Boven Noa, onder Eros.

Hier samen de snoepstaaf op eten, die uit de kooi van Eros, nu in de grote kooi hangt.

Lief!!  :-*

Eros.

Bovenste helft van de kooi, zoek de 5 valkjes??  :D

Welterusten voor straks.

En als morgen alles rustig is hier, misschien tot morgen.  :-*[/size][/i][/b][/color]

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

moonwitch (diana)

Hoi Caroline

Leuke foto's weer en dat filmpje is ook geweldig.
Jij komt vandaag bij mij in de buurt en ik ga de andere kant op.
Ik ga naar gelderland vandaag in de buurt van arnhem.
Daar ben ik geboren, in het plaatsje driel, de rest van mijn familie woont er nog.
Ik hoop dat je een leuke dag hebt en wens wendy maar sterkte.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Ozzie

Goedemorgen Caroline,

ik weet niet of je dit nog leest voor je op reis gaat naar het hoge noorden  ;) maar ik heb net je filmpje bekeken: wat heb jij lenige valkjes zeg! Die van mij zijn niet zo lenig hoor, maar misschien steken ze wat van jouw valkjes op zodra ze bij je in huis zijn  ;D Ik hoop het.

Ik wens jou en je gezin i.i.g. een goede reis en ik zie je vanmiddag wel verschijnen. Tot dan!

Liefs Wendy

Caroline

Wij zijn richting het Hoge Noorden,

naar een klein dorpje aan het IJsselmeer,

om onze 2 nieuwe huisgenootjes op te halen.

Lieve Wendy, Olaf, Rocky & Coco,

tot zo!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi Buuv
Wat heb jij vandaag een rare dag lijkt mij , aan de ene kant ben je blij en aan de andere kant zou je eigelijk willen dat het niet hoeft natuurlijk. ik bedoel het halen van de valkjes bij Wendy.

Met Noa , zou het ook niet zo zijn dat ze nu wat afvalt gezien de rui natuurlijk maar ook het los vliegen meerdere uurtjes per dag , dat kost toch ook veel energie of niet.
veel plezier met je nieuwe aanwinst, en foto`s hè buuv.
groetjes Gonnie

Rianne

Wilma1

Weer nieuwe aanwinst...lees ik....wat een gezellige boel bij jullie....je filmpje is grandioos....en wat is Eros mooi geworden...nou was ie al mooi natuurlijk  :P maar met zijn verenvacht wat completer hoort ie er helemaal "bij"....leuk dat ie zo goed met Noa overweg kan....soort zoekt soort ???

En ik lees iets over OLVARIT ??? proberen  ;D nou ja als et werkt en ze vind het lekker....je moet er idd maar opkomen, maar DAAR hebben we et forum voor.....toch  :P...

Succes en veel plezier met je nieuwe valkjes!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

carco

Hoi

Je bent al een eind onderweg of je bent er al. Maar toch veel plezier vandaag. Het is weer heel dubbel aan de ene kant heel erg fijn en aan de andere kant weer erg moeilijk. Maar daarom kan het wel gezellig zijn vanmiddag.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Lin

Hey Caroline,

wat een stap weer twee erbij. super! Ze krijgen het goed bij je. ik had al gezegd in het dagboek van Wendy dat we anders maar eens een keer samen naar je toe moeten gaan.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)