1 mei 2025, 10:18:00

Kieskeurig!

Gestart door Kim, 21 september 2005, 10:22:56

« vorige - volgende »

Mariska

21 september 2005, 13:33:58 #15 Last Edit: 21 september 2005, 13:36:11 by Mariska
Hoi Kim,

Ik gebruik ook eivoer van CeDe. Daarnaast geef ik vogelmineralen van Bogena. Daar zit ook oestergrit in. Daar meng ik zelf  nog wat extra maagkiezel door van Esve(daar staat ook Maki op). Verder hebben ze sepia en een mineralenblokje in hun kooi hangen. Vinden ze ook lekker.
Het zaad geef ik van Beapher. dat heet Xtravital. Daar zitten 30 verschillende soorten zaden, vruchten enz in. Vinden ze bij mij HEEL erg lekker. En zelf meng ik altijd groente of fruit door het eivoer. ook af en toe eens wat macaroni of een aardappeltje of rijst. Je eivoer blijft dan wel minder lang goed als dat je het droog geeft. Ongeveer een halve dag.
Ik hoop dat je wat kunt met onze adviezen. Net wat Rianne zegt; iedereen gebruikt wat anders.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kim

Uiteindelijk toch alles gevonden en in huis gehaald en Kuifje vind het allemaal heerlijk! Zeker de peterselie!

Bedankt!

Kim

Mariska

Hoi Kim,

Goed om te horen dat je alles heb gevonden.
Peterselie zijn ze bij mij ook gek op.
Het is gewoon een kwestie van uitproberen.
Alleen geen avocado he, dat is giftig voor vogels.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Kim
Vogelmuur dat hebben ze ook heel erg graag,wel goed wassen.
Het groeit in ieder tuintje waar onkruid staat.

Groetjes Riny :D :D :D