Hoe leer je een valkparkiet praten ?

Gestart door jolien, 25 september 2005, 13:21:50

« vorige - volgende »

crico16

ben nu volop liedjes aan het aanleren enzo maar hoe lang duurt het (zo ongeveer) dat hij zoiet krijgt aangeleerd ?

crico16

(dit heeft niets bij vogels te maken) maar hoe zet je zo foto's erop van mijn valkparkiet  dat die altijd daar op blijven zo aan de zij kant of... foto's sturen kan ik dat zul je wel gezien hebben  :-\

Paul

Hoi,

Als je bovenin op je profiel klikt kan je daar instellen dat je een klein fototje altijd bij je naam wilt hebben.
De avatar is het fototje links en in je handtekening kan je dan ook een foto zetten die komt dan elke keer onder je bericht te staan.
De foto moet eerst geupload zijn en dan kan je de url bijvoorbeeld invullen bij de avatar.

Groetjes, Paul

Mariska

Hoi Jolien,

Hoe lang dat duurt kun je niks van zeggen. Mijn eerste melodietje leerde ze heel snel en de volgende die ik nu probeer niet.
Het is er ook van afhankelijk hoeveel aanleg een vogel daar voor heeft.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

trienke

HOi

Jullie hadden het over een site met leuke deuntjes en muziekjes?

Zou ik die site eens mogen?

Groetjes Trienke

crico16

jep, hier vanonder bij andere vragen staat heeft iemand noch leuke fluitdeuntjes daar het 1 ste staat die site in dat gesprek en er staan ook nog gewone melodietjes bij bv het bouwvakers fluitje,... :)

trienke


Rianne

Bij het ene valkje gaat het ook sneller als de ander. Tinco bijvoorbeeld, daar kon ik naar fluiten wat ik wou, ik was al bang dat het een pop was, tot hij voorzichtig het bouwvakkersfluitje begon te oefenen.
Ayko was heel vlot, 1,5 week en hij deed het bouwvakkersfluitje.

crico16

welke leer je ze het best voor de eerste keer ik ben hem nu roodkapje aan het leren is dat te moeilijk of...

crico16

ma als ik op profiel ga wa moet ik dan doen ?

Rianne

Nee hoor, ik denk niet dat dat iets uitmaakt.
Ik lok de katten wel eens, dan maak ik een soort t t t t geluid maar dan anders ??? en dat doet Tinco nu ook. Ook een fluitje wat ik naar de katten doe, doet hij ook na terwijl ik hem dat niet expres geleerd heb. Ook heb ik het idee dat hij Tinco'tje zegt maar het is maar net wat je horen wil ;D
Valkjes zijn slimmer dan je denkt! Hoe vaker ze het horen, hoe eerder ze het nadoen.

Rianne

Citaat van: crico16 op 28 september 2005, 21:08:51
ma als ik op profiel ga wa moet ik dan doen ?


Voor je avatar? Heb je een klein foto'tje op internet staan? Zo niet, kun je hem op deze site uploaden. Die link kopieer je dan naar de plaats waar je je avatar moet invullen. Zorg dat er [ img] en [ /img] voor en achter staat (zonder spatie natuurlijk).

crico16


crico16

maar waar moet je die dan juist kopiëren ?
want ik heb een foto maar weet nie waar je hem moet zetten je moet eerst op je profiel gaan en dan ? waar moet je die dan plakken ?

Rianne

Er staat een link naar forum profiel informatie en daar kun je de link naar je avatar plaatsen. Ik had het alleen verkeerd over de [ img]  tekens.