misschien heeft hij het dan wel naar zijn zin?!

Gestart door Joanie, 24 september 2005, 12:39:19

« vorige - volgende »

joanie

Mijn lieve valkje brian zit inmiddels 2 weken in een voliere bij 1 van mijn buren want die had een hele mooie voliere! hij had 2 dagen later al een partner gevonden waar hij dag en nacht bij zat! hier was ik heel blij mee en ik gah nog steeds bij hem langs om te kijken hoe het gaat! Ik ben een paar dagen verdrietig geweest maar toen ik zag hoe leuk hij het had stopte dat! Ik vind het absoluut niet erg dat mensen hun mening geven maar bij sommige forums word er niet om meningen gevraagd en daar krijgen sommige mensen die vragen stellen ook alleen maar commentaar! dus ik vind zolang mensen geen mening vragen maar advies ze gewoon normaal antwoord moeten krijgen en niet aangevallen moeten worden. groetjes denise

Valerie

Hoi Denise!

Ik vind dat je de juiste beslissing hebt genomen hoor! Je ziet nu dat hij heel gelukkig is!  Echt moedig van je!!
Ga je nu opnieuw een 2de valkje nemen en weer proberen of het lukt hem tam te krijgen?
Succes!

Mariska

Hoi Denise,

Ik ben blij voor je dat het zo goed gaat in de voliere.
Echt waar, het klinkt of je de juiste beslissing heb genomen.
Ik ben er ook niet pertinent op tegen, zeker niet als het voor het beestje zelf het beste zou zijn. En dat blijkt bij jou het geval te zijn.
Ik ben het ook met je eens dat er soms ongevraagd commentaar gegeven word, maar we blijven allemaal mensen en dingen kunnen weleens gevoelig liggen.
Ik ben ook van mening dat als je niet op de mening van anderen zit te wachten dat je je verhaal misschien niet op een forum moet zetten.
Maar ja, zo denkt iedereen anders over dingen.
Ik heb er persoonlijk geen problemen mee als iemand zijn mening geeft.
Maar ben je nog van plan om het met een ander valkje opnieuw te proberen? Ben wel benieuwd!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

margreet

hallo Mariska,

Als je in 1 zin je mening geeft komt dat wat hard over, natuurlijk mag iedereen zijn mening hebben maar als je een beetje tussen de regels leest had ze haar beslissing al genomen en zocht ze een goede oplossing. Hopelijk heeft ze die ook gevonden.

groetjes Margreet

margreet

hallo,

Lees net de laatste berichten, was net te snel met reageren, ben blij dat je een goed onderkomen hebt gevonden. Daar gaat het toch uiteindelijk om.

groetjes Margreet