20 mei 2025, 00:17:58

Help hij Fluit niet meer

Gestart door bono, 23 september 2005, 12:05:49

« vorige - volgende »

bono

23 september 2005, 12:05:49 Last Edit: 23 september 2005, 12:38:35 by bono
Hallo allemaal

Ik heb een vraag we hebben een tijdje geleden een valkparkiet aangeschaft,is is erg tam en fluit van alles
we hebben er naar een tijdje een pop bij gezet dat ging prima en het mannetje bleef fluiten.De pop is helaas tijdens het voeren ontsnapt(shit) Na een week hebben we een jong valkparkietje bijezet.Dit blijkt nu ook een mannetje te zijn en heeft alle deuntjes overgenomen maar het oude  mannetje fluit niet meer ??? Weet iemand eenn manier om hem weer aan het fluiten te krijgen

Mariska

Hoi Bono,

Zou het niet zo kunnen zijn dat hij ziek is?
Of dat hij in de rui zit en daar misschien niet veel energie door heeft of niet lekker in zijn vel zit?
Wat maakt hij verder voor indruk?

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bono

Zijn verdere gedrag is normaal als ik hem bij me pak alleen  dan fluit hij wel als ze dan weer samen in de kkooi zitten fluit hij niet meer en ontwijkt hij de andere en die fluit de hele dag
ik was al van plan om het jonge mannetje weg te doen en er een pop bij te doen maar dat zou geen oplossing zijn is me verteld

Christine

ik ken dat gedrag! ik had bij mijn mannetje ook een mannetje gezet en ja die floot ook heel veel toen dacht ik van ja zo gaat dat niet ik wil men mannetje terug van vroeger maar ja aangezien ik wou kweken en de dierenwinkel me een mannetje gaf in plaats van een vrouwtje ben ik die gaan omruilen voor men vrouwtje. je moet dat nu niet gaan doen hoor is maar een gedacht!!!!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**