5 mei 2025, 18:59:46

tam valkje gezocht

Gestart door madam mikmak, 22 september 2005, 15:35:19

« vorige - volgende »

madam mikmak

Hoi allemaal, ik heb gelukkig een hele goeie baas gevonden voor onze 2 valkjes (anders waren ze niet weg gegaan), ze waren ong. 2 1/2, maar ik kon ze met geen mogelijkheid tam krijgen, als ik in de kooi kwam, zaten ze gelijk aan de andere kant, waren ook niet met trosgierst te paaien, maar nu zou ik toch graag een tam valkje willen, dus dacht ik, misschien kom ik die hier wel tegen, het liefts in de buurt van Barendrecht, groetjes Elly   :)

Paul

Hoi Elly,

Het hoort eigenlijk bij de verkooprubriek als je een een valkje wil kopen of verkopen maar hier heb je ook kans dat er iemand eentje heeft zitten.
Als je geduld hebt dan heb ik binnenkort wel super tamme valkjes want ik heb eitjes liggen maar dat duurt dan nog even maar je zou wel in de tussentijd dan steeds kunnen komen kijken als ze geboren zijn.
Ik zit zelf in Rotterdam zuid dus niet zo ver van Barendrecht af.

Groetjes, Paul.

madam mikmak

Hoi Paul, ik zal mijn berichtje dan ook ff bij de verkooprubriek zetten, en ik heb geen haast hoor, maar ik wil wel een keer bij je komen kijken, moet je je adres maar ff naar me doormailen, kunnen we een keer een afspraak maken, wanneer zouden ze dan uit moeten komen? groetjes Elly  :)