6 mei 2025, 19:57:30

Geelwang lutino

Gestart door Rianne, 21 september 2005, 10:46:45

« vorige - volgende »

Bianca

leuk hoor!
Nou waar blijven de foto's luitjes?! ::)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Ria

Hallo,

De eerste foto's .... Ze is redelijk rustig maar komt denk ik nog van de lange reis van gisteren. Op haar mooist is ze niet want ik heb haar ingespoten met een middel tegen luisjes. Volgende week doe ik dit nog een keer. Zekerheid boven alles.

Groetjes,
Ria

Riny

Kirsten

Hoi Riny en Ria,

Ze zijn prachtig en ik hoop dat het volgend jaar met de kweek allemaal gaat lukken.
Hadden ze er meer zitten? misschien dat jullie dan misschien Rianne kunnen helpen, ook zij zou er dolgraag één willen hebben begreep ik

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Hallo Kirsten
Rianne wist hier van dat ik er een ging halen,ik had haar benaderd.
Zij wil er liever een die ze nog tam kon maken .
Groetjes Riny :D :D :D

Kirsten

oh oké, lief dat je aan haar hebt gedacht en dan zal ze inderdaad nog even moeten wachten,. een tamme is toch wel een stukje moelijker denk ik om te vinden,.,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

♪ Marlies

Hoi Ria en Riny,

Mooie aankopen hebben jullie gedaan. Ik hoop dat er volgend jaar mooie jongen uit gaan komen.

Groetjes Marlies

Lin

Inderdaad beide mooie valkjes. ik hoop dat mijn mannetje ook volgend jaar wordt geboren. moest in mei weer mailen. Kunnen we misschien wel jongen uitwisselen als ze onverwant zijn. Hadden ze nog een volwassen pop zitten?

groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Lin
Dit waren de enigste die ze hadden.
Die van Ria is een Lutino geelwang van dit jaar .
Die van mij een geparelde lutino geelwang pop van vorig jaar.

Rianne

Inderdaad, Riny had mij ook gemailt. Maar omdat bij mij de pop binnen moet zitten is een oudere voliere vogel geen optie. Maar geen zorgen, ik sta op de lijst voor nakweek 2006 en ik moet iemand anders in april/mei even mailen. :) Had het alleen leuk gevonden als ik er dit jaar 1 kon vinden zodat ik er eind volgend jaar een nest mee kon hebben. Maar goed, je kunt niet alles tegelijk hebben. :)

*Esther*

Hallo,
Wie is nu de kweker?
Als hij/zij niet aan part wil verkopen aan wie dan wel?
Ik vind deze mut ook erg mooi.
Zaten er ook mooie bonte?

Riny

Hallo Crosser
Ik geef die naam niet van die kweker,en waar die met zijn andere valken blijft, doet er niet toe.

*Esther*

Prima, maar waarom die geheimzinnigheid?
Ik zou alleen maar willen weten waarom die persoon niet genoemd word/wil worden?
Het lijkt mij fijner als meer mensen je weten te vinden zodat je meer bereik hebt?
Jammer, maar wie weet koemen de geelwangen ook wat meer richting noordelijk nederland. Al het leuke vind ik in het zuiden des lands of verder............

crosser

Rianne

Citaat van: crosser op 16 oktober 2005, 20:36:01

Jammer, maar wie weet koemen de geelwangen ook wat meer richting noordelijk nederland.

crosser

Het kan even duren maar daar ben ik mee bezig ;)

*Esther*

He
dat is mooi
Gelijk je dagboek en site even bekeken
t is moeilijk om iedereen uit elkaar te houden in de 'boeken'
in welke provincie woon je, als ik zo vrij mag zijn?
kan ik alvast mijn kilometers berekenen vanuit FL.
Jouw bont is ook erg mooi. Heb je ze nu alle drie in dezelfde kooi?
Kamervoliere als ik het goed zag op de foto's?
Ik heb er nu 2 in zitten een albino en een cinn geparelde. De laatste zeker een pop en van de albino weet ik het nog niet maar mijn gevoel zegt ook een pop.
Dus laat de mannen maar komen!!!!!!!
crossertje