27 april 2024, 16:05:11

Pootje (bijna) niet meer gebruiken

Gestart door Kolkkie, 17 september 2005, 11:06:33

« vorige - volgende »

Kolkkie

Ik kom net uit mijn bed stuiteren en zag dat Minggu haar linker pootje niet echt goed meer gebruikt.
Ze staat er nog wel op als ze wat moet bewegen, klimmen gaat er ook nog wel mee, maar verder trekt ze hem in als ze gewoon stil zit.

Momenteel heeft ze al 4 eitjes gelegd. Kan het zijn dat dit toch een teken is van legnood of dat het eitje bijv. tegen een zenuw drukt?
Of zal het wat anders zijn (bijv. verkeerd op de eitjes gezeten afgelopen nacht)?

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Olga en Hans

Hoi Mariska,

We lezen je berichtje net pas, helaas weet ik er geen antwoord op en kan je dus niet helpen.
Ik hoop dat je al een oplossing hebt gevonden en dat het met Minggu weer beter gaat en hoe ist met de eitjes?
Veel succes.

Groetjes Hans en Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

bobbie

Hoi Mariska,

Zelf zie ik dit berichtje nu ook pas. Van de 17e bij spoed en nu pas een antwoord  :-\

Hoe gaat het nu met het pootje? Ondertussen zal het best wel beter gaan. Weet je ook wat ze mankeerde?

Succes en sorry voor de late reactie.

Groetjes, Nel :)

Riny

Hoy Mariska
Toch staat me er iets van bij dat ik deze vraag al eens beantwoordt heb aan jou,misschien bij je eigen dagboek?
Ik heb het met valkjes nog nooit meegemaakt maar wel bij een gans die zat te broeden.
Na de broedtijd liep ze weer goed ,dus ik denk dat het lag aan een verkeerde houding.Hopelijk is dit bij jou ook het geval.
Groetjes Riny :D :D :D