8 mei 2025, 16:38:08

Lilo in nood. Help, ik ben radeloos!

Gestart door imv, 14 september 2005, 13:32:38

« vorige - volgende »

imv

:D Hallo,
Allereerst wil ik zeggen, dat ik het inderdaad zonder Caroline niet had gered. Die heeft hier een hele ziekenboeg voor me ingericht, en staat me met raad en daad bij  :-* Thanks Caroline!

Dokter Feld was een stuk positiever. Het feit dat Lilo vandaag op gewicht blijf vindt hij heel positief. Ook de lekkere warme lamp doet het goed.

Dat Lilo na 3 ml voeding uitgeput is vond hij niet meer dan normaal. Het kan best een uur duren voordat Lilo is bijgekomen van de voeding, dat geeft niet.
Dat ze benauwd is en het idee geeft dat ze weer gaat spugen hoort als bijwerking bij de Prepulsid. Als dit heel vervelend is moet ik dit wat minder geven. In ieder geval wel 5 dagen vibravet geven.
Wat de ontlasting betreft zegt hij, dat waarschijnlijk deze morgen of overmorgen weer goed van kleur en samenstelling zal zijn. De hele donkere plakkerige ontlasting geeft aan dat er geen voedingsstoffen in zitten.

Kijk.. hier hebben we wat aan. We zijn op de goeie weg.
Als Lilo wat meer aankomt kunnen we kijken of we de temperatuur in de kooi wat kunnen laten zakken.

Ik heb weer goede moed. Ze zal het best gaan redden!
De volière heb ik net helemaal uitgesopt zodat er geen spatje bloed meer te vinden is. Heerlijk..

Groetjes,
IRene

Ankie

Hoi Irene

Gelukkig ,positieve berichten. Goed dat je Dr. Feld hebt ingeschakeld ,want daar kan je verder mee. Ik hoop zo voor jullie dat Lilo het gaat redden . Fijn dat je voliere ook weer schoon is ,want al dat bloed overal is ook geen prettig gezicht.
Hopelijk ga je nu weer betere tijden in en kan je binnenkort weer volop genieten van je valkjes !

Ik blijf duimen !!!!

Groet van Ankie

marianca.

Hallo Irene,

Wat een goed nieuws...yesssssssssss ;DIk ben heel blij voor jullie en weet zeker dat Lilo het gaat redden.
Dr.Feld heeft nu al je vragen op een positieve manier beantwoord en jou en je gezin weer volop moed gegeven..ik ben heel blij voor jullie en zeer zeker voor lilo..geef haar maar een  :-* van mij.

groetjes
marianca

Kirsten op haar werk

Hoi Irene,

Je klinkt positief en terecht!;. Petje af voor Carolien ook,. Wat fijn om haar naast je te hebben bij deze verdrietige gebeurtenissen.
Ik blijf duimen, maar ben blij dat het wat beter gaat,.

Groetjes
Kirsten

Christine

wat leuk nieuws over lilo en caroline heeft je echt uit de nood geholpen ;D ik blijf het hier volgen echt waar en geef lilo is een  :-* van mij :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

carco

Hoi

Jullie moeten mij niet zo ophemelen hoor :-[
Irene heeft mij ook geholpen met Derrick :is toch heel normaal dat vriendinnen dit voor elkaar doen.
En trouwens de infrarode lamp komt bij mijn ouders vandaan die kwamen hier gelijk mee aandraven.Dus al met al heeft iedereen zijn/haar steentje bijgedragen. En ook alle lieve reacties op het forum :-* hebben Irene en de rest van het gezin een hart onder de riem gestoken.
Nu maar hopen dat het de goede kant op blijft gaan.
Aan het gewicht te zien wel in ieder geval.
Dus we blijven positief ingesteld ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

:) Hallo allemaal,
Het lijkt beter te gaan met Lilo.
Ze zit alweer een hele tijd van het trosgierst te eten.
Net heb ik haar gewogen, en ze weegt 64 gram.
Dalijk nog een meer pappen, en we gaan met een geruster gevoel de nacht in.

Groetjes,
Irene

Riny

15 september 2005, 22:01:34 #67 Last Edit: 16 september 2005, 15:14:07 by Riny
Hallo Irene
Wat een fijn nieuws.
Hopelijk komen er morgen nog een paar grammetjes bij.
groetjes Riny :D :D :D

Gerda

Hoi Irene,

Wat fijn dat het wat beter gaat met Lilo. Zo krijg je telkens weer een beetje meer hoop.
Het is een dapper valkje en een doorzettertje (ze lijkt op jou denk ik  ;))
Hopelijk gaat het elke dag een stukje vooruit met haar.
Ik blijf duimen hoor!!

Groetjes Gerda

Kirsten

Hoi Irene,

Gisteren een stapje, vandaag weer één,. zo komt ze er wel :)
Fijn om te lezen dat er ook weer wat grammetjes bij zitten.
Ik snap dat je wat geruster zal slapen vanacht,.

ik blijf ook natuurlijk nog duimen, maar het gaat de goede kant op gelukkig.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi Irene

Gelukkig goed nieuws! Ben ik blij mee :D.
Maar we duimen gewoon door hoor !!!!

Groet van Ankie

Caroline

Fijn te lezen dat:  Dr. Feld veel positiever was, het weer een beetje beter met Lilo gaat, ze alweer een hele tijd aan de trosgierst heeft zitten knabbelen, ze zelfs alweer een aantal grammetjes is aangekomen, en het benauwde en het bijna spugen wat ze doet een bijwerking is van Prepulsid, de donkere plakkeriige ontlasting ook te verklaren was door Dr. Feld, kortom het ziet er een heel stuk beter uit nu.
Laten we maar vergeten wat die andere DA heeft gezegd, die zit er vast helemaal naast. Deze kleine meid gaat het redden en een mooi leven met jou en je meiden tegemoet.
Daar hebben jullie samen zo hard voor gevochten.

Voor straks een rustige nacht, hopelijk morgen weer zo'n grote vooruitgang, ik kom morgen weer even lezen hoe het is gegaan.
Groetjes van Caroline, Binky, Fleur & Pablo(Parel is een man).
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

:(  Hmmmmmmmmmmmm... Lilo ziet er nu toch wel weer zwakjes uit...
Ze weegt 61, terwijl ik haar gisteren had gevoerd tot 70 gram..
Ze zit met haar bekkie open en het puntje van haar tong zit pecies tussen haar snavel.

Goed, we zullen zien wat het vandaag wordt. Ik ben nu t/m dinsdag vrij, dus dat is even een lekker gevoel.

Groetjes,
Irene

foto van 2 minuten geleden...

Kirsten

Hoi Irene,

IK zou misschien even kijken wat er gebeurd als je de lamp weghaalt.. of iets hoger plaatst
Of zit ze nog steeds midden in de straal?,. Misschien wordt het namelijk nu wel te warm voor haar?
Het is maar een idee,. ik weet het niet en moet er helaas ook nu vandoor,.
Veel sterkte vandaag en als ik thuis kom, kom ik gelijk even kijken hoe het met haar gaat.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Christine

zo een lamp wordt inderdaad warm misschien ook een oorzaak dat ze een beetje afgevallen is?? het is maar een gedacht hoor :-* allesinds veel sterkte met lilo :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**