3 mei 2025, 22:54:16

Lilo in nood. Help, ik ben radeloos!

Gestart door imv, 14 september 2005, 13:32:38

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Hoi,

gelukkig de nacht doorgekomen.
ik hoop dat je wat wijzer word als je vanmiddag de uitslag hoord.

een naaste buuf
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

valkchico

hoi,
wat een toestand met lilo en dan nu ook weer een nagelprobleem ppff petje af hoor voor je.
hou moed hoor en we duimen voor kleine lilo

esther

Rianne

Ellende komt nooit alleen... ik hoop dat er niks ernstigs uit het onderzoek komt.
Fijn dat Lilo zo goed de nacht is doorgekomen. Zolang ze niet afvalt gaat het goed denk ik.

Caroline

Fijn te lezen dat Lilo de nacht goed door is gekomen, het is wel een vechtertje zeg. Maar als je haar zo ziet zitten onder de warmte lamp is het maar een zielig hoopje ellende, ik hoop dat je gauw wat uitslagen krijgt en dat je er ook iets aan hebt. Want zolang je maar niet weet wat zij nu precies heeft is het zo moeilijk voor jou om haar te helpen, je weet dan niet waarmee je haar helpt of juist meer pijn doet en verder achteruit ziet gaan. Wel positief dat ze de nacht niet is afgevallen.
En nu weer een kapot teentje bij Pino, je hebt wel een helehoop pech de laatste tijd met jouw valkjes zeg, het blijft gewoon aan de gang gaan. Ik duim voor jou en Lilo, en ik hoop dat als de kleine meid er boven op is gekomen je eindelijk kunt gaan genieten van je valkjes i.p.v. ze alleen maar steeds te moeten verplegen.

Groetjes van (de andere) Caroline, Binky, Fleur & Parel.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marianca.

Hallo irene,

Wat een verhaal meisje..zit met de tranen in de ogen en dan die foto van Lilo onder de warmtelamp..zo een zielig hoopje :'(
Ik hoop dat hij snel opknapt wat ook moet lukken met al die goede zorgen van jou en je gezin.En dat hij op gewicht blijft is toch ook prima!

groetjes
marianca

imv

;) Hoi Caroline,
Wat verpleging betreft maakt het me niet uit. Het zou een hele opluchting zijn als Lilo hier doorheen komt. En ik heb al voor heel wat hete vuren gestaan.
Voor mijn dochters vind ik het heel sneu, want die zijn echt doodsbenauwd dat ze dood gaat. Róbin, mijn oudste dochter voelt zich erg verbonden met Lilo.

Marianca,
Dat is inderdaad het streven.. dat ze niet verder afvalt.
Caroline (carco) heeft Lilo net gevoerd (ik ben op mijn werk.. ik ben om 13.00 uur klaar) en ze woog voor het voeren 58 en na het voeren 62 gram. Dat is acceptabel voor dit moment.

Ik schrijf weer als ik uitslagen heb.

Groetjes,
Irene

Kirsten

Hoi Irene,

Wat fijn dat je haar hebt om op terug te vallen,. en 4gram erbij is zeker acceptabel,. en het blijft erin, dat is ook al goed bericht,.
Ik blijf gewoon duimen!, het moet goed komen.
Ik weet niet hoe oud je dochters zijn, maar mijn dochtertje van 4 heeft het nog regelmatig over Maffie(is 13 geworden en plotseling overleden een tijd terug),. elke wildkleur pop die ze tegenkomt zegt ze,. kijk mam, is net als maffie. Kinderen voelen een enorme verbondenheid met dieren en is prachtig om te zien, alleen ook erg verdrietig als het fout gaat.

Sterkte en een kus voor je dochters
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marianca.

Hallo Irene,

Wat ben ik blij te lezen dat ze weer een grammetje is aangekomen..en carolien is een engel op aarde ..je mag blij zijn met zo een vriendschap ;)
Ik als je dit leest je thuis bent en je Lilo al lekker verknuffelt hebt.
Ik blijf duimen voor jullie en geef de moed niet op..het moet en ik voel ook dat het jullie gaat lukken..Lilo is een vechtertje :-*

groetjes
marianca

imv

Hoi,
Ik heb net dokter Kindermans gesproken. Ik kreeg haar zelf aan de telefoon. (de telefonische bereikbaarheid van de praktijk van deze dierenarts is zeer zééér slecht, dus als je een vogel in nood hebt......)
Er is niks afwijkends gevonden in de ontlasting van Lilo. Ze heeft mijn verhaal aangehoord, en ze zei dat toen Lilo bij haar zat, er geen enkele aanwijzing van mogelijk spugen was. Verder zei ze, dat als ze dit zo aanhoort, dat het toch mogelijk wel een aflopende zaak zal zijn.

Nou, dat moet je niet tegen mij zeggen, hoor!
Ik ga over 10 minuten kijken hoe het met Lilo is, en kan dan misschien nog even met dokter Feld overleggen. Nu weet ik het helemaal niet meer..... :-\

Groetjes,
IRene

Kirsten

Hoi Irene,

Nee inderdaad, dat zouden ze tegen mij ook niet moeten zeggen!,.
Ik zou inderdaad Feld vanmiddag even bellen en doorgeven wat zij verteld heeft,. kijken wat zijn mening is :-\

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marianca.

Hallo Irene,

Kreeg weer tranen in mijn ogen :'(Ik heb dat verschrikkelijke nieuws nm deze week ook gehoord en dacht hetzelfde als jij...ik vecht voor mijn meiske en die lieve Riny helpt mij erbij ;)Ik houd,als ik niet precies weet wat ik moet doen en twijfel,contact met Riny omdat zei veel weet over valkjes en ik haar wijsheid zeer zeker op prijs stel en nog meer haar raad.
Dus meis,ik weet hoe jij je voelt en ik voel ook dat Lilo het haalt...de artsen hebben nm niet altijd gelijk.

Zet hem op...

lieve groetjes
marianca

Ankie

Hoi Irene

Niet opgeven hoor !!!!
Ben benieuwd wat Dr. Feld hierover zegt.
Hou je taai en heel veel sterkte !!!

Groet van Ankie

marina coenradi

Hoi Irene

Ik lees net het verhaal ,wat een toestand zeg , ik wens je veel sterkte met Lilo.
alle hoop op Dr.Feld.

Gr Marina

Caroline

Ik bedoelde ook niet dat je het vervelend vind om je valkjes te verplegen, maar dat jij het verdiend na zoveel ellende eindelijk eens te kunnen genieten van ze, zonder je druk te moeten maken of ze het wel gaan redden.
Wel een erg bot antwoord van de DA, ze weet niet WAT Lilo heeft maar weet je wel al te vertellen dat ze het waarschijnlijk niet gaat redden, geef dan in ieder geval een klein beetje hoop en advies. Ik hoop op meer duidelijkheid bij Dr. Feld, voor jou.
En natuurlijk voor je dochters, deze onzekerheid is verschrikkelijk voor kinderen, vooral voor Robin, als Lilo elke keer weer gaat en terug komt, snappen ze het natuurlijk ook niet meer, is ze nu beter gemaakt of nog ziek.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal, dat de kleine lilo maar door blijft vechten want dat doet ze wel nog steeds, ondanks alles blijft ze redelijk op gewicht, probeer daar enige positiviteit uit te halen.
Groetjes Caroline, Binky, Fleur & Parel.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Irene,

Ik lees net je verhaal en ik vind het heel erg voor jou, je dochters en Lilo. En het antwoord van de dierenarts vond ik ook behoorlijk bot. Hou hoop hoor en laat de moed door die reactie niet in je schoenen zakken.
Ik hoop dat Dr Feld beter nieuws voor je heeft.
Ik duim voor je en vind het hartstikke goed hoe jij en ook Caroline je best doen voor Lilo. Daar heeft het in ieder geval nooit aan gelegen.
Heel veel sterkte!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)