11 mei 2025, 11:37:36

badje?

Gestart door emca, 19 juli 2005, 21:20:24

« vorige - volgende »

emca

:D we hebben sinds vandaag een parkietje gekocht met een grote kooi en in de kooi zat ook een vogel badje, mijn vraag is hier met spoed kan een valkparkietje daar wel in want ze zit er nu in maar ik ben bang of ze er dan wel zelf nog uit kan komen zonder dat ze inpaniek raakt :-\ ze klom er ook zelf in en wij gaan er van uit dat ze geen badje bijleveren als ze niet zelf in en uit zal kunnen komen wat moeten we doen als ze er niet zelf kan uitkomen. want ze moet ook nog wennen aan de omgeving en ons.

al vast bedankt voor de hulp

emca
emca, kuifje, roosje r.i.p, luna jongies en verzorgers

1e eitje is gelegt op 22-05-06 bevrucht niet geboren
2e eitje is gelegt op 24-05-06 bevrucht geboren op 12 juni.
3e eitje is gelegt op 26-05-06 bevrucht geboren op 13 juni
4e eitje is gelegt op 28-05-06 bevrucht geboren op 16 juni
5e eitje is gelegt op 30-05-06 bevrucht geboren op 17 juni

Christine

kan je het badje daar anders niet uithalen maar denk wel dat ze nog aan de omgeving gaat wennen en zeker aan jullie laat haar maar lekker genieten en ze wend zo wel aan haar omgeving. oftewek gewoon het badje eruit halen misschien ook nog een oplossing en wel dat water verversen.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

abdallah

hallo
:)haal de badje uit het kooi .
laat je valkje tenminste 4 keer per week uit het kooi .
hij gaat zeker aan de hius wennen ;) ;) ;)

Inger m

Hoi Emca,
Mss is het handig om de maten van het badje te vermelden. Dan kunnen we beter antwoord geven. Als ze erin kan, kan ze er ook weer uit. Zorg dat de bodem niet glad is.

Ik verplaats je bericht naar 'andere vragen'.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Mariska

Hoi Emca,

Wat jij vraagt is mij dus gebeurd. Met 2 valken al. Ze gaan er vooruit in of in mijn geval, hij viel erin en raakte in paniek. Want de voorkant is doorzichtig en daar wilde hij er ook uit, maar dat lukt natuurlijk niet. Ze moeten achteruit lopen om eruit te kunnen of is dat bij jou niet zo. Sindsdien gaan ze er niet meer in, maar vinden het wel heel leuk om met het water te spelen. Dus ik hang hem er nog wel in. Maar alleen als ik erbij ben. Bij vinden ze de plantenspuit fijner.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)