20 mei 2024, 07:33:27

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

carco

Hoi

Nummer 7 ook uit: jeetje dus toch wel: goed hoor en gelukkig 7 bewegende koppies!
Het blijft voorlopig even spannend. Na de eerste week had ik zoiets met Anani van pff... die gaat het wel halen, maar je weet het nooit zeker natuurlijk. Voorlopig doen ze het goed en zou er iets gebeuren ligt het niet aan Paco en Chico in ieder geval.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

Citaat van: valkchico op 29 april 2006, 08:58:57
En tegelijk natuurlijk zorgen maken om het feit dat ze eraf waren :(. Gelukkig ging Chico al vrij snel weer terug en hoorde ik alweer voer geluiden :).

Pppff moeten ze niet te vaak doen hoor slecht voor mijn hart :D.


Hoy Esther
Je hoeft niet bang te zijn als ze er samen af zijn.
Jou valkjes zitten binnen.
Bij mij gaan de ouders er ook wel samen af,en die zitten buiten.
Daar kunnen de jonkie's best tegen ,als het niet te lang duurt.
Fijn voor je dat alles goed gaat.
Groetjes Riny :D

valkchico

Hallo,

Hoi Riny ik heb het wel steeds overal gelezen. maar is toch wel raar hoor om ze ineens weer samen op mijn schouder te hebben terwijl je weet dat de kleintjes daar liggen ;D. Maar ze voelde wel warm aan en er word regelmatig gevoerd dus ga ik op al jullie ervaring af ;)  en weet dat het goed is.
Wel hoop ik dat alle zeven goed gevoerd zullen worden zijn er best wel veel vanmiddag ga ik even polshoogte nemen want dan zou de kleinste misschien ook al wel wat gevoerd kunnen zijn. (althands dat hoop ik dan)

gr Esther

ps in eitje nr zit een niet volledig ontwikkeld kuiken, maar dat eitjes had een kleine beschadeging dus denk dat het daar fout is gegaan.

Riny

Hoy Esther
Misschien is het eitje wel uitgedroogd door de beschadiging.
Achteraf maar goed ,want 8 jonkie's,ga er maar aan staan.
Groetjes Riny :D

Lin

Citaat van: Riny op 29 april 2006, 10:20:39
Hoy Esther
Misschien is het eitje wel uitgedroogd door de beschadiging.
Achteraf maar goed ,want 8 jonkie's,ga er maar aan staan.
Groetjes Riny :D



nderdaad ik merk wel dat boven de 5 vaak het best zwaar is voor de ouders. Kijk maar bij mij.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkchico

hallo,

IK ben ook ergens blij dat er tenminste 1 niet is uitgekomen en van mij hadden het er wel 6 mogen blijven, maar ja daar doen we niet veel aan.

gr Esther

ps hulptroepen staan klaar gelukkig hoef ik het niet alleen te doen als de nood aan de man is

valkchico

Hallo,

Omdat het net ging regenen is er van het gitaar spelen niet veel gekomen en zijn we naar huis gegaan. Ben niet zo gek op al die drukte.

dus dan maar vermaken met foto's
van groot naar klein sommige zijn niet even scherp maar....





nr 1 is niet aangekomen maar had wel een volle krop en blijft steken dus op 16 gr






nr 2 ook nog niet aangekomen 13 gr




nr 3 wel aangekomen 11gr




nr 4 de angora aangekomen 9r




nr 5 aangekomen 8 gr


Chico die alles in de gaten houd

nr 6 aangekomen 6 gr



nr 7 geboren afgelopen nacht en weegt nu 4 gr

In alle kropjes zat eten en ze waren allemaal even levendig. Wel zijn de grootste niet echt aangekomen ze kunnen wel al zelf zitten en lopen haah geen gezicht dus er zit kracht genoeg in.

gr Esther

ps tips over de gewichten zijn welkom hoor!
Moet ik me zo\rgen maken of gaat het goed zo?


carco

Hoi

Wauw ik vind ze er goed uit zien hoor.Ik zelf denk zolang de krop vol zit en ze goed levendig zijn je geen aktie hoeft te ondernemen. Ze waren gisteren in 1 dag heel veel gegroeid, nu de anderen iets meer. Ze wisselen denk ik toch een beetje af.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Roosje

Het gaat goed zo ;) Niet teveel zorgen maken om het gewicht, zolang ze groeien en eten krijgen komt het helemaal goed.

En dit zegt een overbezorgde valkjes oma hahaha ;D

Mariska

Hoi Esther,

Gefeliciteerd met je laatste 3 pluisjes :D
Ze zien er hartstikke goed uit hoor.
Zoals Roosje al zei, als ze volle kropjes hebben en warm zijn en levendig zou ik me geen zorgen maken ;)
Komt vast allemaal goed.
Weet je nu wel welke 2 van Caroline zijn?

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

in ieder geval nummer 6 en nummer  ??? 4 of 5.
Als ik naar de lengte van de donsjes kijk ga ik voor 4 :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Nou hier zal nog eventjes een leek spreken.  :P

Ook ik vind ze er bijzonder goed uit zien, je kunt ze denk ik niet met wat voor schema ook vergelijken. Mijn hemeltje, 7 jonkies!! Het is me nogal niet wat.  :o Maar net wat ze hier al zeiden, zolang dat er eten in de kropjes zit en ze lekker levendig zijn en je zelf het gevoel hebt dat ze vooruit gaan, zou ik me maar geen zorgen maken.  :D

Esther en Caroline, heel veel plezier met jullie kleintjes!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Hoi Esther,
Gefeliciteerd met je 7 donsjes  :o ;D
Ze zien er prima uit!
Bij de geboorte van mijn 3 donsjes heb ik koortsachtig gezocht naar een schema waarop stond hoe zwaar ze ongeveer moesten zijn... en ik moet je zeggen.. Er klopte werkelijk geen fluit van!
Dus.. Ik denk dat het hartstikke goed gaat. Geniet er lekker van!

Groetjes,
Irene

valkchico

Hallo,

VAndaag niet een echte weeg en fotosesie.
We zijn met z'n alle wezen crossen dus ben net thuis en heb even een turbo rondje weegschaal gedaan.
De grootste heb ik wel even op de foto gezet want.....

ik heb me even netjes voorgesteld want de oogjes gaan open :-*.

en een groeps foto natuurlijk op een oranje ondergrond  ;D


Ze zijn allemaal aangekomen de een wat meer dan de ander maar er is overal op z'n minst 1 gram bij.

Morgen spannende ochtend maar daar morgen meer over met foto's natuurlijk!!!!

gr Esther

imv

hoi Esther,
Ze zien er super uit! Hartstikke goed!

Groetjes,
Irene