28 juni 2025, 19:13:07

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

Skye

Hallo Esther, leuk om je dagboekje te lezen (en spannend!), je hebt ook trots valkjes hoor, heel mooi.

valkchico

Hallo,

Welkom Skye en dank je.

en de rest bedankt voor het compliment over mijn nieuwe handtekening. Hij is nog niet helemaal zoals ik hem wil hebben maar ik krijg het nog niet voor elkaar.

ppff zit ik pas te schrijven dat mijn drietal eigenlijk helemaal niet zo vliegen binnen en wat denk je wat....
vliegen ze sind gisteravond ineens echt rondjes door de kamer, behalve Paco die heeft wat moeite met de bochten ;D dus die beland op het aanrecht in de keuken.

Is wel heel leuk hoor maar zal wel even wennen worden,Ik ga vandaag weer eens kijken of dat ik nog een foto kan schieten.  Probeer steeds stiekum een goeie foto te maken voor de wedstrijd, maaaar uuhh heb duidelijk geen fotomodellen ;)

Nu eerst even met oma op stap (even boodschapjes doen) en dan in het zonnetjes foto's maken.

gr Esther

Caroline

Zonnetje??  8) ???

Hier is het helemaal grijs!!  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ozzie

Hallo Esther,

ik ben wel erg benieuwd hoor, ik heb net zelf weer wat fotootjes erop gezet, maar ik wil eigenlijk van het weekend eens een uitgebreide sessie doen met mijn modellen  ;D (haha) maar ja, dat stilzitten he, dat is niet makkelijk, maar we gaan het gewoon proberen!!!

Jij ook veel succes, ben benieuwd!,

groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Caroline

Bij jullie het zonnetje ook weg gegaan??

Of gewoon geen tijd meer om foto's te schieten of te plaatsen??

;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

hallo,

:-[ :-\ :'(
Nee zonnetje was er nog een tijdje tot ik terug kwam van de boodschappendienst ;) toen was ie weg  gggrrrrrr

Dus andere foto's schieten maar ik heb een rotcam voor binnen met dit gure weer dus even wachten tot vanavond dan neemt hubbie even cam van zaak mee (kan er maar twee foto's tegelijk mee maken maar ja word een hoop heen en weer lopen ;D)
Ga nu eerst even de verlichting bij oma verwijderen en dan naar de uitslag van Pim 5 uur (en is raar maar ben best nerveus)

dus tot later en kom op binnen schijnt altijd de zon

hahha optimistisch he ;D

gr Esther

Caroline

Hoi Esther,

Heel veel sterkte/succes?? voor 5 uur, ik hoop dat jullie een uitslag krijgen waar jullie iets mee kunnen.

Liefs Caroline  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

hallo,

druk druk druk en geloof dat het voorlopig alleen maar drukker gaat worden.
Heb gister de voorlopige uitslag van Pim gekregen maar er kan pas een definitief oordeel/uitslag geveld worden als hij ook door de neuroloog, de oogarts, de oorarts en de kinder....fysiotherapeut is nagekeken. word dus toch nog een lange weg wel kon ze me vertellen dat ze zo goed als zeker weet dat hij dysfatisch is. En heeft ons al wel wat tips mee gegeven . Morgen ga ik dan toch maar een goeie dig.cam kopen die ik overal mee naar toe kan nemen, om foto's te maken van alles waar Pim is .Dan kan ik 's avond in z'n bedje de dag doornemen aan de hand van de foto's b.v. Dat kan hij nu niet omdat hij nu niet meer op juiste namen, en of benamingen kan komen. Met de hulp van de foto's word z'n geheugen gerikkeld.
Ook gaan we in huis alles een sticker geven met wat het is dus op de stoel komt een sticker met stoel, dit is omdat hij wel weet wat een stoel is maar er het woord niet bij kan vinden......

Nu over de vogels, het is of ze het aanvoelen dat ik wat uit het veld ben geslagen maar ik heb ze vandaag voor het eerst in hun kooi opgesloten.
Chico en Paco begonnen steeds als een gek rond te vliegen  (en aangezien Paco nog niet kan sturen) maar ook overal tegen aan vooral Paco heeft het plafond de kast een grote plant en zelfs de spiegel geraakt en heeft nu een soort schaafwondje tussen zijn ogen net boven zijn neus.
Ik zal ze straks als het donker is er wel weer uitlaten, dan maar hopen dat die bui voorbij is.

gr Esther

valkchico

hallo nog ven dit ;)

gr Esther

Caroline

Hai Esther,

Dus niet echt de uitslag waar jullie op hoopte.  :-\
Ik kan me voorstellen dat jullie even lamgeslagen zijn en niet weten waar je moet beginnen, ik heb zelf ook 2 x in die positie gestaan, eerst met Jasper en later met Thomas, zoals je weet. Wil je ooit een luisterend oor of gewoon lekker je verhaal kwijt, desnoods door de telefoon, via MSN of e-mail, je weet me dan vast wel te bereiken.

Laat alles eerst even lekker tot je doordringen en ga dan aan de slag met alles.

Een digicam, lijkt me inderdaad alvast een goeie start, zo ook de stickers met namen overal op.

Heel veel sterkte!!

Liefs Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

Hoi Esther,

Een compliment voor je nieuwe handtekening hij is echt SUPER
Ik lees morgen even verder in je dagboek en hoop dat ik dan weer een beetje bij ben,  ;D
Heb nu eventjes weinig tijd  :P sorry
Groetjes van je naamgenoodje

Ozzie

Hallo Esther,

zo te lezen is er weer een hoop gebeurd bij jullie. Ik hoop dat je wel je rust een beetje kunt vinden en kunt blijven genieten van je gezin en valkjes natuurlijk :D

De foto's zijn super, wat een schatjes he? En ik blijf er ook bij: die handtekening is top!

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Skye

Hallo Esther
Hoe oud is Pim precies? Ik heb niet alles meegekregen, doordat ik er nog maar kort ben, maar aan de hand van je verhaal over de uitslag kan ik met het beeld vormen dat je nog een lange weg te gaan hebt. Ik kan met je meevoelen. Mijn eigen 2 jongens (9 en 6) zijn ook niet "gemiddeld". Ze hebben in elk geval dyspraxie/dcd. Daardoor hebben wij enige ervaring met dingen visueel maken, maar dan vooral handelingen. Wij hebben ook nogal wat ervaring opgedaan (met name in de verleden tijd) met "onwillige, niet goedluisterende hulpverleners". Ik wil daar op deze plaats niet teveel over uitwijden, maar als je behoefte hebt aan persoonlijk contact hierover, dan sta ik voor je open!
Sterkte!

Wat betreft je valkmodellen, ik vind anders dat ze er op je handtekening zeer professioneel en prachtig uitzien!

valkchico

hallo,

dank jullie wel caroline en skye :-*.
Ik moet gewoon even wat dingen op een rijtje krijgen en dat lukt ook wel hoor maar ik denk dan als ik jullie problemen zie dan vallen die van mij wel mee toch?

Ik heb een andere amera gekocht en een heleboel foto's genomen en aangezien de valkjes zich heel goed lenen om op te oefenen komen er heel snel nieuwe en als het goed is mooiere foto's .UUhh krijg ze nu nog niet op de pc maar dat lukt vast nog wel volgens het programma staan ze erop ,   mmmmmaaar ik kan ze niet vinden :-[.

tot gauw weer en nogmaals dank jullie voor de lieve woorden.
(jij ook Wendy  :-*)

gr Esther

Skye

Ah, als je een nieuwe camera hebt, zullen we vast al snel wat uitprobeersels zien, nietdan? ;D
En "mijn problemen" zijn niet erger dan de jouwe hoor! Soms helpt het als je het zo vergelijkt, maar geef vooral af en toe toe dat het niet meevalt (ook al zie je veel ergere dingen), dit is bij jou in huis en dit voel jij en dat mag best af en toe rot zijn! Gun je jezelf dat niet, krijg je later een veel grotere klap! ;)