26 juni 2025, 23:41:53

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

hermelien1989

Ankie

Hoi Esther

Groet van Ankie en de rest !

Mariska

Hoi Esther,

Wat zul jij geschrokken zijn zeg :o
Gelukkig is het goed afgelopen ;)

Ik zou er zeker minimaal 6 afknippen als je dit nog een keer wil voorkomen ;)
Je kan ook de langste 2 of 3 laten zitten en daarna een rij wegknippen, maar dan vliegen ze ook nog redelijk goed.
Kwestie van proberen!

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

valkchico

hallo,

Vandaag voor de laatste keer een stukje in m'n dagboekje pennen. ;D

Ik ben er nog niet uit wat ik moet doen met de vleugels maar dat is een latere zorg. Nu gaan we ons eerst te buiten aan de oliebollen enzo!mmmmmmmm

Pim was erg geschrokken en liep met een pruillip de halve dag.Hij is er nu weer boven op en wil nu steeds Chico bij hem hebben zitten, rare spruit.

Ze zitten vandaag in hun kooi want ben te druk bezig met van alles (bakken en vuurwerkafsteken).
morgen rustig dagje dus kunnen ze zich weer uitleven.

TOT VOLGEND JAAR ALLEMAAL!!!

Petra en Cheeky

Enne... bedankt dat je altijd zo attent bent en meeleeft!
Dat valt me gewoon op!

Liefs,
Peet

Ozzie

Hallo Esther,

jij ook een heel fijn nieuwjaar! Hoop dat de bollen lekker waren en dat het vuurwerk mooi was, wel je valkjes binnengehouden? ghegheghe  ;D grapje hoor...

Zeg, ik vroeg mij zomaar wat af: jij zoekt een "primrose" valkparkiet? Heb je daar een plaatje van? Ik kan dat echt nergens vinden, ook niet op google, ik las laatst ook al iemand die er zo een had, maar geen foto erbij natuurlijk.

Dus ik dacht: ik probeer het gewoon eens bij Esther :)

Ik hoor/ zie het wel. Heb je er alweer één op het oog?

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Ozzie

Haha, na ff beter zoekwerk dan toch gevonden, maar; is een primrose niet een een bonte valk met toevallig een symmetrische tekening?

Maar wel hele moiie valkjes hoor, ik kan me voorstellen dat je er "zo een" wilt :)

Succes met je zoektocht,

groetjes Wendy

Caroline

Hoi Wendy,

Kijk even in het dagboek van Lin of het verhalenboekje van Mandy, die hebben allebei een Primrose en ook foto's ervan in hun boekje staan.

Groetjes van Caroline  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo,

dank jullie voor alle goede wensen voor dit jaar.

hahah wendy ik kan wel tegen een grapje hoor ;) en ja ik heb ze maar binnen gehouden want stel je voor dat Chico met een vuurpijl mee omhoog zou liften, ha is wel heeel hooog..

Verder is alles naar wens gegaan de kids hebben tot 2 uur buiten gestaan met vuurwerk (mijn voeten dus bevroren).
De valkjes hebben weinig tot geen last gehad van het vuurwerk heel af en toe ging er een kuif omhoog maar dat was ook alles.
Ze zijn hier natuurlijk wel wat gewend ;D.

Hij is mooi he Wendy een primrose!!!!! ja het is geloof ik niet echt een officiele mutatie maar toch erg mooi ;D. Ik heb er nog geen op het oog ik kijk alle advertenties af maar ik vind een bonte met veel wit ook wel wat hebben ;).
Word opletten dus in het voorjaar. En zoals Caroline zei er zijn er twee op het forum die ze in hun bezit hebben dus ik struin regelmatig die dagboekjes af!!!! :P.

Ik heb chico een beetje in de gate zitten houden wat vliegen betreft en het valt me op dat ze eigenlijk helemaal niet zoveel vliegt (ik lees overal dat ze rondjes vliegen) ze vliegt enkel van het raam naar de kast en de kooi niets geen rondjes. Dus waarom zij naar buiten is gevlogen en nog zo goed kon vliegen is eigenlijk heel tegenstrijdig aan hoe ze binnen is.

Ik hoop gewoon dat het met de zaak eindelijk een beter jaar gaat worden en we kunnen verhuizen naar een groter huis met een grotere tuin ;) toch leuk af en toe wat wegdromen :P.

gr Esther

trienke

Groetjes Trienke, lucky en binkie

Caroline

Hoi Esther,

Ik wilde alleen even laten weten dat ik je nieuwe handtekening erg mooi vind.  ;)

Doei doei!!  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ozzie

Hallo Esther,

ik sluit me helemaal aan bij Caroline: toffe handtekening!

Groetjes Wendy

carco

De handtekening is hartstikke goed:polaroidfoto's op een ''knallende'' achtergrond.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!