6 augustus 2025, 19:42:52

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

valkchico

Hallo,

hectisch hier

Wendy ik heb ook in jou dagboek gereageerd.Maar hier ook even een keer, ik vind het echt een nachtmerrie waar je in terecht bent gekomen. En hoop zeker dat je een goed huisje zult vinden voor je lieverds.

DE kogel is hier door de kerk Kleine Little gaat Anani heten met dank aan Gerda ;D.
Ik zal snel weer gaan kroelen met Anani en foto's maken dan als het oke is van Caroline :D.
Ik heb het blok van laag in de kooi hoog in de kooi geplaatst maar er is niet veel animo voor. Op zich geen ramp hoor ik hoop alleen dat als Chicomuts een eitje moet leggen dat ze het toch echt daar doet :). Nuvola heeft wel intresse in het blok :(.
Maar het is al een verademing dat geen van de 3 er bang voor is.
O ja  is dat wat tegenwoordig kroelen PAco en Chico echt heeeel lief om te zien maaar nu heb ik gezien dat de nieuwe veertjes die Chico op haar kaal geschuurde koppie had er weer uit zijn,ik neem aan dat Paco dat doet >:( hier zijn we niet blij mee.

Vandaag is het hier erg druk geweest en zo geheten drukke donderdag.
Kom later terug even een kind wat tussen de wip heeft gezeten helpen

gr Esther

valkchico

Hallo,

Zijn we weer been rood enal blauwig heeft flinke klap op bovenbeen gemaakt (jongens en buitenspelen ::))
Vanmiddag ook al met Joost naar dokter geweest heeft of een gebroken vinger of een gescheurde pees Die heeft een spalk voor 6 wkn. Voordeel is wel dat die er af kan met douchen enzo.Hij heeft er wel de pest in dat ie niet kan keepen met schoolvoetbal.

Ondertussen heeft de hooikoortst al aardig toegelsagen ppff.
Heb begrepen dat het gaat regenen nou dan gaan alle sensoren op tilt want dan komt alles tegelijk uit 8).

Klaas heeft vandaag op de site ingelogd op school om Anani te laten zien aan de klas en ook gelijk hoe hij worden gaat. Ze zijn allemaal nog steeds heel blij.
IK heb besloten om als Anani komt hem toch eerst  (na de wen periode) even samen met Nuvola in een kooi te plaatsen. In de hoop om te voorkomen dat hij naar Chico toe zou trekken.Ik weet niet of het werkt maar we gaan het proberen. Dan laat ik ze wel allemaal tegelijk kuit de kooi maar slapen appart twee bij twee. Is dit een dom idee of ?.?.?.?.?.?

Dus binnenkort wellicht een aangepaste handtekening en soiezo weer foto's
tot snel

gr Esther

carco

Hoi

Wat heeft Joost in vredesnaam uitgespookt?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Gerda

Hoi Esther,

Kom even zeggen dat ik het leuk vind dat je 'mijn naam' genomen hebt. Leuk hoor!!! Ik heb meerdere namen bedacht hier op het forum en ik lees dan altijd met wat extra interesse hun avonturen. Dus je gaat me vaker in je dagboek krijgen!!

Groetjes, Gerda

es

Hoi Esther,

Tjee  :o wat heeft Joost gedaan met zijn vinger  ??? ??? auw dat moet zeer doen zeg.
En wat je naam ik vind hem geweldig super "Anani"  :-*

gr. van je naamgenood ;D

valkchico

Hallo,

Om mee te beginnen ;D ;D wat een kuifje heeft ie toch :D.

Joost heeft zijn spiertje gescheurt wat je vinger recht houd. En een splintertje van zijn botje af. even wezen voetballen >:(.
Duurt 6 wkn dat grapje het schijnt moeilijk te helen dus over 6wkn terug. En Klaas heeft een gekneusd bovenbeen ::)
Hahaha hoezo alles komt tegelijk.

Paco en Chico hebben nog steeds weinig intresse in het blok maar nog steeds wel in het masker (maar daar vangen ze bot want daar kunnen ze niet meer in)
We zien wel.

gr Esther

valkchico

Hallo,

zit ik net te typen dat er geen intesse was in het blok val ik bijn avan mijn stoel zit Paco erin :o nou ja zeg zomaar ineens.
En chico blijft er voor zitten wel met haar koppie daar het gat gluren maar nog niet helemaal erin :P.
Wat en stel hoezo eigenzinnig ;D.

eertse kroelfoto niet zuiver maar wel lief

gister samen een blad gelezen ;D.en geperforeerd
O ja dat stukje folie heb ik van het baasje gepikt maar mocht het niet houden >:(.

gr Esther

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hoi hoi!!

Hè hè, eindelijk een foto van je nieuwe aanwinst.  ;)

En 2 zonen gewond, balen joh, heel veel beterschap.

Hoe is het verder met jou, alles zijn gangetje??

Leuke naam, Anani, wel even moeilijk onthouden in het begon.

Gerda wordt echt wel de namen bedenker van het forum.  :D

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo,

Even een blok update... Chico heeft ook het blok ontdekt dus ze gaan er steeds in en PAco is een heel nieuw verleidingsoffensief begonnen voor Chico (de wip frucentie was wat laag) hij doet enorm zijn best zit steeds als een gek te fluiten voor Chico ;D.
En dan zie je Nuvola echt zo kijken van huh wat doe jij nou??.??.??

dat wilde ik nou even kwijt

gr Esther

Monky

Hi Esther,
Wat een leuke foto's. Echt genieten is dat.
Ik hoop dat ze dit keer de eieren keurig in het blok leggen  ;D
Al vond ik een piepende masker ook wel wat hebben  8) ;D

Je zonen hebben het flink te pakken als ik dat zo hoor. Allerlei scheuren en kneuzingen. Ze zijn er in elk geval vol voor gegaan! Ik hoop dat het allemaal voorspoedig geneesd.

Wat een Kuif heeft kleine Anani!! Het gaat echt alle kanten op. Het lijkt wel een kroon. Ik vind het echt een scheet! Wat een lief koppie.

Groetjes,
Monky

Kolkkie

Hey Esther,

Wat is er een hoop gebeurd bij jou zeg.

Ik hoop dat Joost en Klaas er snel weer bovenop zijn.

Ik ben trouwens benieuwd wanneer er bij jou de eerste eitjes in het blok liggen.
Ik hoop snel ;).

Anani ziet er echt erg lief uit zeg en dat kuiffie ;D.
Smelt smelt 8).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

es

Hi Esther,

Wat een pech zeg voor je zonen, hopelijk hebben ze niet zo veel pijn en geneest het snel.
Anani is echt een poepie zeg  :-* en dat kuiffie  :o super ik smelt ook hoor.
Gr Esther

Caroline

Hoi Esther,

Bedoel je deze??

Dit is een Rode Kardinaal, die vliegen in Amerika in de tuin net als bij ons de merels en mussen. Ze kunnen zomers ook heel mooi fluiten, maar doen dit pas als het in de de avond schemerig is geworden.

Helaas niet zo'n hele mooie foto, hier was hij nog erg in de rui. Zijn ze trouwens ook heel laat in het jaar.

Ik heb hem al 4 jaar en ben er erg blij mee.  :D

Groetjes van Caroline  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kolkkie

Hey Caroline,

Wat een mooie vogel is dat zeg :o.

Ik had hem al eens op een vogelbeurs gezien, maar ik wist niet meer wat voor soort het was.

Ik vind ze echt gaaf om te zien.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006