7 augustus 2025, 13:15:26

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Esther,

Wat een superleuk nieuws :D :D :D

Heel erg gefeliciteerd met Little :-*

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Wat leuk dat little bij jullie komt :D :D :D

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

Hoi Esther,

Wat leuk dat Little bij jullie komt wonen. Gefeliciteerd :D.

Weer wat gaafs om naar uit te kijken. 8)

Groetjes, Nel :)

Kolkkie

Hoi Esther,

Wat een gaaf nieuws dat Little bij julie komt wonen zeg.

Gefeliciteerd.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

valkchico

Hallo ,

Dank jullie wel voor de felicitaties :-*.

Met het drietal gaat het goed ze vinden het maar niets om in de kooi te zitten maar oefening baart kunst hopen we maar :P.

Ze hebben van 9 tot 11.30 in de kooi gezeten en nu vanaf 16.30 tot na het eten.
Kan ik eindelijk weer rustig koken en hoef nmiet als een neuroot bij de pannen te blijven staan ;D.

gr Esther

Monky

Hi Esther,

Gefeliciteerd met Little!!
Blijf je haar ook zo noemen, of geef je een nieuwe naam?

Ik ben benieuwd.

Groetjes,
Monky

valkchico

Hallo,

uuuhhh ik heb een bloempot (omgekeerd) in het masker gezet ze kunnen er dus niet meer in.
Nu zitten Paco en Chico toch al weer voor de tweede keer gemeenschap te hebben :o.(netjes geformuleerd he)

en nu?

gr Esther

carco

Hoi

Als je nu komt van de week kan je het broedblok wel meenemen?? Of helemaal niets doen en ze hun gang laten gaan. Wel in de gaten houden natuurlijk of ze geen plekjes gaan zoeken.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

valkchico

Hallo,

IK weet niet zo goed waar ik goed aan doe??
Ik kom zoiezo deze week bij jou en dan neem ik het broedblok van je over.
Dus als ik nu niets doe  en ze zoeken geen ander plekje :) zouden ze dan in de zomer wel weer willen?

jaja ben een muts ;D

gr Esther

valkchico

Hallo,

Het gaat best redelijk met de valkjes ze zijn het er duidelijk niet mee eens dat ze nu weer af en toe in de kooi moeten :P.
Ze willen eer dan echt uit best zielig ,maar ze zullen er best wel weer aan wennen. De nacht hebben ze goed doorgebracht in de kooi, ze zaten vanmorgen lekker te slapen toen ik beneden kwam. Heb toen gelijk de kooi open gezet en daar maakte ze grettig gebruik van.
Ik heb nu in de woonkamer nog twee lege kooien staan zodat ze daar een beetje aan wennen.
Er word al best overheen gelopen en heb ze er ook in gezet (deurtjes open).

maar goed heb ook nog wat plaatjes:

Op de keuken verlichting met z'n 3e dat was niet zo simpel voor Nuvola want zij viel steeds om ;D en hing dan op haar kop.

samen in de kooi voor het slapen gaan

ik wil eruit

dan maar niet

in de wasbak

zo kan je ook door de wasbak rennen

uuhh wat doen ze nou??

netjes op het handdoekje 8)

gr Esther

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kolkkie

Hey Esther,

Netje op het handdoekje nog wel ;D.
Was je van plan om ze een broedblok te geven of moeten ze bij jou nog even wachten.

Paco hangt daar trouwens echt zielig in de tralies :(.
Het lijkt wel een beetje op Pukkie bij mij, die kan er ook altijd zo zielig inhangen haha.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

valkchico

Hallo,

Vanmorgen heb ik het blok (wat ik van Carco heb geleend) In de grote kooi gezet en Chico er ook even in gezet (met de deksel open) in de hoop dat ze snapt dat als ze een ei wil gaan leggen het daar moet doen ;).

Er is bij de koffie weer van bil gegaan dus daar ligt het niet aan. Ben wel heel benieuwd of ze voor het blok gaan of heel eigenwijs een eigen plekje zoeken. (heb alle mogenlijke plekjes "onklaar"gemaakt)
Ze hoeven van mij niet ik laat het aan moeder natuur over en zie het wel ;D.

Hiermee gelijk jou vraag beantwoord Mariska.

Gisteravond ben ik even bij onze teokomstige wildkleur man wezen kijken en heb lekker gekroelt met hem :-* :-*.
wat een droppie zeg en de kids hadden een veel grotere vogel verwacht geloof ik hahaha oo wat is ie nog klein.....
De naam word vrijwel zeker Anani maar is nog niet voor 100% goedgekeurd maar heeft wel de voorkeur bij 75% van de kids ;D.

Nu een vraag van het blonde leekmens: Als ik er een eitje in zou leggen (het broedblok) zou het "kwartje"dan sneller allen? of maakt dat niet uit?

gr Esther

Ozzie

Hallo Esther,

wat ontzettend nieuws van Little! Echt leuk, zie je: het valkenvirus, dat hou je nu eenmaal niet tegen  :P

Misschien wil je er binnenkort twee bij? Ontzettend lief en goed opgevoed (al zeg ik het zelf). Nee hoor, geintje, maar ik baal nog steeds als een enorme stekker, dat wil je niet weten  :-\

Ben er nog steeds niet helemaal uit hoe of wat. Maar goed, het blijft geweldig in de dagboekjes te lezen over andere lieve valkjes die een goed thuis krijgen   :)

Liefs Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline