9 augustus 2025, 19:39:34

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

Monky

Hi Esther,

Wat ontzettend rot voor je.
Heel veel sterkte...

Liefs,
Monique

Ozzie

hallo lieve Esther,

wat een ontzettend naar nieuws van je kleine Lucky  :'(
Ik las je dagboekje gister nog even en had het idee dat het helemaal goed zou komen door je goede zorgen!

Helaas mocht het niet zo zijn. Ik wil je wel veel sterkte wensen, want Lucky was dan nog wel heel jong, je hecht je meteen aan zo'n klein pluisje.

:-*  Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

ROCKS

Hoi Esther....

Je wilt zo graag dat zo'n lief klein hummeltje het redt....maar helaas...het mocht niet, en de oorzaak? Wist je het maar, dan zou je er nog meer voor kunnen doen, ja toch?
Ik heb het, net als zoveel hier, ook meegemaakt, en elke keer weer heb ik gehuild, en dat moet ook gewoon kunnen.  :'(
Emoties moet je niet tegenhouden of wegstoppen, lekker laten komen. Ik denk aan je, en je lieve kleine LUCKY waar je al zo gek op was. Een knuf voor je!!

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Lin

Ach Esther. Wat ontzettend jammer. Je houd er wel rekening mee maar als het dan gebeurt raakt het je toch!

sterkte gewenst!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Roosje

Nou hier ook al :'( Sterkte!!

imv

Hoi Esther,
Vanmorgen belde Caroline me al om het treurige nieuws dat ook jouw donsje niet meer is te vertellen.  :'( :'(
Zwaar kl  :censuur te !

Heel veel sterkte!
groetjes,
Irene

valkchico

20 maart 2006, 11:53:27 #546 Last Edit: 20 maart 2006, 11:57:07 by valkchico
Hallo,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen Little komt bij ons wonen!!!!!!!!! ;D.

De kids vinden hem geweldig, en aangezien Paco en Chico toch echt een koppelje zijn geworden en Nuvola steeds wegjagen krijgt Nuvola er een maatje bij!

We gaan snel kennis maken met Little (we weten nog niet zeker of hij zo blijft heten ,de jongens wilde er even over nadenken)

dus deze rakker komt over een paar weekjes hier de boel op stelten zetten ;D

wat een koppie he :-*

Ik heb vanmorgen alles opgeruimd in het masker er was nog een eitje met daarin een dood jong.
Ze zijn wel wat onrustig maar ze blijven niet bij het masker hangen!!gelukkig.
ook heb ik ze weer even twee uurtje opgesloten in de kooi want daar moeten ze wel weer aan wennen ,dus dat bouw ik rustig op :).

nu even snel brood smeren voor mijn andere schatjes (en vriendjes)

gr Esther

Caroline

:D

Hé Esther, wat leuk!!  :D

Gefeliciteerd!!!

Echt heel leuk nieuws!!

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Hoi Esther, ik kon het niet laten om je nieuwe kanjer hier eventjes te plaatsen.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Gerda

Hoi Esther,

Wat fijn dat Little zo'n fijn huis heeft gevonden!!Je zou hem ook Anani kunnen noemen. Dat betekent net als Nuvola ook 'wolk'.
(Sorry dat ik me er mee bemoei, maar ik ben een beetje namengek!!!)

Het zal wel wennen zijn voor je valkjes weer in de kooi na alle vrijheid  :D

Je zult wel bijna niet kunnen wachten tot Little er is  :D

Liefs, Gerda

Riny

Hoy Esther
Een dagje ben ik niet op het forum geweest.
Nu kom ik hier terecht in verdrietig en vrolijk nieuws.
Jammer van je kleintje ,maar fijn dat Little bij jullie komt wonen.
Wel zou ik het masker opvullen, dat ze daar nooit geen eitjes meer in kunnen leggen.
Groetjes Riny

imv

valkchico

Hallo,

hoi Gerda,
Ik zal de naam voorleggen aan de kids vanmiddag ik vind het wel een leuke naam Anani,maar ik heb de kids beloofd dat zij deze naam mochten kiezen. Hahhaah dan kan ik me weer uileven op de volgende (en als Anani nog niet bezet is door little, neem ik dat zeker mee in mijn overwegingen)

Hoi Riny,
Je kan ook niet zomaar even weggaan hoor ;)
Het was al met al een raar weekend maar met toch wel een heel leuke wending!!! ;D
Ik ben al aan het verzinnen heb al wel wat erin gedaan maar moet nog wel iets definitiefs worden ;D.

Ik ben eeecchhhtt heel happy.

gr Esther

Rianne

Hoi,

ten eerste gefeliciteerd met Little! :)

Ik wou je vraag over het handvoeren nog even beantwoorden, je moet dusdanig het voer erin spuiten dat het valkje alles door kan slikken. Dus het is even proberen hoe het het beste gaat.

Ik lees net dat het kleintje er niet meer is... had ik maar even doorgelezen dan had ik dit niet hoeven typen. Maar misschien voor de volgende keer? :)