28 april 2024, 15:14:49

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Ozzie

Da's toch ook een flinke kooi/ villa! Er kan nog meer bij....

Heb je al wat besloten met betrekking tot de valkjes die wegmoeten i.v.m. allergie van iemand?

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

valkchico

hallo,

druk weekend gehad spontaan logeetje gehad (nou ja klein)
Paco had vandaag geen zin om er echt uit te komen is er heel even uit geweest en heeft daarna heel de tijd voor de uitgang gezeten. chico heeft wel een drukke dag gehad  ;)ze wilde echt overal met haar snavel bovenop zitten. Bij het leeghevelen van het aquarium liep ze steeds over de slang richting water schoot niet echt op.Dus terug op de kooi maar gewoon er weer afspringen en naar me toe lopen, En dan via een been omhoog klimmen dan ben je weer waar je wilt zijn ::) Daarna heb ik de hamster verschoond was ook erg intressant  dus ze was druk bezig de hamster te imponeren ;D.

geloof niet dat de hamster erg onder de indruk was maar ik wel.

Maar doet een pop dit eigenlijk wel?Of is ze dan toch een man?(zonder stembandjes?)
gr Esther

valkchico

hoi,
Vandaag heeft paco er weer zin hij heeft zowaar samen met chico in de vensterbank vertoeft ,toen ik de ramen aan het zemen was. (wow kan weer naar buiten kijken). Ze zaten lekker in het zonnetje. IK ga daarom vandaag beginnen aan een creatie zodat ze makkelijker lekker voor het raam kunnen zitten (uuhh zonder rode lamp ;)). En ik heb beetje zitten surfen op internet en een albino valkje gezien echt een poepie met al een super klein kuifje  ;D   smelt.
Vind al die albino's hier op de site wel heel mooi. Geloof dat ik toch beetje val voor valkjes met veel wit of helemaal wit.
Ga even verder met knutselen .(kan ik me even afreageren van een vervelende im  :'( )

later esther

Rianne

Je staat soms met verbazing te kijken hoor. ;) Ik heb hier nu een heel druk popje zitten die soms echt mannen gedrag vertoont.

Valerie

Wat je zegt, imponeren kan ze mooi. Erg leuk, die foto!
Tja, ik zou de ramen ook weer eens een beurt moeten geven, maar die zijn zo groot en hoog.  :-\



Valerie

Nog vergeten: Mooie kooi! Is heel erg leuk ingericht! Ik wou dat ik dat ook kon, maar ben niet zoooo creatief.  :-\



valkchico

hallo,

Dank je valerie, maar is niet zo moeilijk hoor gewoon niet te veel bij nadenken en er van alles inhangen . En dan haal ik er weer van alles uit, om het weer ergens anders is de kooi op te hangen.Ben op het moment bezig om de vensterbank vol te bouwen (lukt al aardis als ik het gemopper van ega mag geloven)
Chico is toch wel een stoere dame  ze begon met indruk te maken op de hamster nu zijn het de vogels die BUITEN in de boom zitten. ::)

alvast een stukje van de creatie wil hem steeds een beetje meer uitbreiden.

lekker naar buiten gluren.

Ben er wel achter dat de schatjes als ze eenmaal hebben zitten slapen voor het raam niet veel zin meer hebben om terug te gaan naar de kooi.
Dan beginnen ze beide een beetje te bijten (niet te hard, maar redelijk stevig) en vertikken het om op te stappen >:(.
Zou ook wel de hele dag in het zonnetje willen blijven zitten ;).

tot later gr esther

Roosje

Wow, dat is iets waar mijn valkjes jaloers op zijn hoor. Bij mij gaan altijd alle lamellen dicht, ben vee lte bang dat ze tegen het raam vliegen van schrik ofzo.

valkchico

hallo,

roosje,      er staat/hangt zoveel zooi voor het raam dat ze niet tegen het raam vliegen. Chico is een keer tegen het raam gevlogen (was niet hard) toen ik buiten liep was dus eigen foutje.Doe ik dus niet meer . En voor de achterdeur hangen van die muggen gevallen.

gr esther



Ozzie

Hey Esther,

top creatie hoor! Erg indrukwekkend. Ben ook bezig met een klimboom, maar doe daar ff niks meer aan, want heb geen flauw idee of een "kersenpruim" wat het volgens Mariska hier op het forum is, of die dus giftig is... dus dat staat ff op een laag pitje.

Bedoel je de albino's op www.valkparkiet.net misschien? Mooi he?  :-*

Ik ben zelf tot de conclusie genomen er eerst maar één te nemen en dan zie ik wel verder hoor, er zal vast wel een tweede komen (man) maar wanneer? We zullen zien.

Groetjes en succes met je kleintjes

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Caroline

Hoi Esther,

Wat een mooie valkjes en inderdaad anderen schreven het al wat gezellig ingericht de kooi en de vensterbank.
Mijn Fleur, zeker een popje, deed gisteren ook zo haar vleugeltjes om indruk te maken, op Binky & Chica, die nu samen een buitenechtelijke relatie zijn begonnen. Dus poppen kunnen dit ook.

En wat zag ik nu of zag ik dit verkeerd, zitten Chico gewoon los buiten in een boom,  :o :o :o Ben je niet bang dat ze dan wegvliegd??

Ik kom zeker nog een keertje lezen.

Groetjes van Caroline. 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

hallo,
ja caroline chico zat los in de boom. Ze wil altijd graag bij mij/ons zijn als ze binnen zit en ons door het raam ziet zitten gaat ze tekeer.Dus hebben we haar gekortwiekt. Dat is iets wat van mijn kant maar 1 malig was ik mis het echte vliegwerk. Ze kan nu nog wel redelijk fladderend door de kamer komen.

Was voor chico vandaag spannende dag ze mocht met Joost mee naar school. omdat hij over valkparkieten een spreekbeurt heeft gehouden. Ze is er een half uurtje gebleven, ik heb buiten gewacht wilde niet dat ze te lang op school bleef.
Maar ze heeft Joost wel een 8,5 bezorgd (en dat met 1 dag voorbereiding) :-*

Ik was erg benieuwd of Paco chico zou gaan roepen maar dat was niet het geval. En hij reageerde ook niet toen ze weer terug kwam. Geloof dat het niet echt de beste maatjes worden. Geen geknuffel dus voor Paco en Chico. Dan moet ik ze maar knuffelen ;D
Dus denk dat er nog wel een bij komt maar ga mijn verstand gebruiken (best eng ;)) en er mee wachten tot het voorjaar.
Nu maar hopen dat mijn verstand me niet in de steek laat 8)

gr Esther

Ja wendy het is die albino ik kan het niet laten om steeds te kijken of hij al bezet is (stiekum hoop ik dat maakt het makkelijker voor mij ;D)
Ik kan ook niet vinden of die boom giftig is heb je al wat gehoord?

Petra en Cheeky

Ha Esther!

Wat leuk dat Chico Joost een 8,5 heeft bezorgd! Lief hoor! Heeft ze extra trosgierst gekregen voor de moeite?

Tja, als Paco en Chico niet knuffelen, neem jij het vast graag van hen over?! Toch?

Eentje erbij? En dan je verstand gebruiken? Ik vrees dat dat niet gaat lukken, Esther! Als je er eenmaal eentje bij wilt, dan komt er ook beetje bij... let maar op!  :P

Groetjes,
Petra

Caroline

Knap hoor dat je het durft, Chico mee naar buiten te nemen.

En Joost, gefeliciteerd met je 8.5!!  ;D

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.