26 april 2024, 23:43:05

spijtige zaak

Gestart door corry, 7 september 2005, 12:10:52

« vorige - volgende »

corry

ja maar dat maakt niets uit ze staan er op he en dit vind ik zelf trouwens de mooiste niet dat de andere niet mooi zijn maar hij spant toch het kroontje


Rianne

Nu maar hopen dat ze ervan af blijven!

corry

ik hoop het ook maar zolang ik weet dat de dader achter tralis zit ben ik iets of wat gerust maar tegelijk ook erg oplettend hoor

Inger m

Ja, ja wat een verhaal?
Wat kan je toch een hoop rare dingen terugvinden op zo'n forum ::)

Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

hippysuus

Ieh gatver...begrijp ik het nou goed? Heeft die randdebiel je valkjes opgezet?? Oke..dat is wel voldoende om me nachtmerries te bezorgen, wat bezielt die griezel!!

De foto's zijn niet zo heel duidelijk maar zo te zien zitten er heel mooie valkjes tussen.

Ik ben beniewd wat die man nou voor een straf gaat krijgen...brrr griezel!!

Ozzie

Hallo Corry,

wat een lage en gemene streek om zoiets te doen! Totaal respectloos. Ik hoop toch dat je er weer "bovenop" komt, al is dat misschien wat vroeg. Ik leef met je mee.

groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

corry

hij moet de 24 oktober voor de corectioneele rechtbank verschijnen ik ben ook eens benieuwd wat het gaat worden

groetjes

Mariska

Hoi Corry,

Wat vind ik dit erg voor je. Me maag keert er helemaal van om :'(. Ik hoop dat ze hem een flinke straf geven, maar daar kan je helaas niet mee terug draaien wat hij met jou vogeltjes heeft gedaan. Alleen de gedachte al. Zo iemand is gewoon gestoord. Die hoort niet vrij rond te lopen >:(.
Ik wens je heel sterkte om dit te verwerken en veel plezier met je nieuwe mooie vogeltjes. Misschien kunnen zij je verdriet iets verzachten.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

margreet

hallo Corry,

Heel veel plezier met je nieuwe valkjes, ben ook benieuwd wat voor straf hiervoor gegeven wordt. Laat het ons dit even weten.

groetjes Margreet

Mandy

Ongelooflijk zeg?! :o
Ooo ik zou in alle staten zijn, er zou dan niks in m'n buurt moeten liggen want ik zou van alles op 'm gooien, in steken, in rammen noem maar op, grrr! >:(
Ga je wel naar de rechtbank?

Sterkte in ieder geval met dit alles, ik zou het bijna een trauma noemen, ik zou het er zelf wel van krijgen denk. ::)

En gefeliciteerd met je nieuwe valkjes. Hopelijk heb je daar langer plezier van. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl