28 maart 2024, 18:36:32

spijtige zaak

Gestart door corry, 7 september 2005, 12:10:52

« vorige - volgende »

corry

ik dacht dat dat het beste was de andere waarschuwen mja het is nu wel stillekes in mijn hofke zenne :(

Mariska

Hoi Cory,

Als ik jou was zou ik in ieder geval advertenties in de buurt in de gaten houden. Je weet nooit of ze ergens te koop worden aangeboden. En zoveel mogelijk mensen waarschuwen. Die kunnen jou ook weer waarschuwen als ze vermoeden dat jou vogels ergens worden aangeboden.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

eefje nieuwenburg

ik vind het heel erg wat je is overkomen!

ik zou ook marktplaats in de gaten houden en andere advertentiesites want hier kun je redelijk anoniem je spullen aanbieden.
Ook zou ik de plaatselijke dierenwinkels inlichten dat ze misschien wel grote partijen vogels aangeboden krijgen en dat die dan wellicht gestolen zijn.

sterkte!

groetjes eefje

hippysuus

Goed idee Eefje,

En misschien kun je hier wel foto's plaatsen van je valkjes zodat we ze kunnen herkennen als we ze op een website als marktplaats ofzo tegen komen?

Ik vind het trouwens erg vreselijk, ik zou er niet aan moeten denken...wat verdrietig om al je vogels ineens kwijt te zijn :'( :'(

Groetjes en sterkte,
Suus

corry

mensen goed en slecht nieuws:

het goede nieuws is dat de dader is gepakt en momenteel achter tralis zit.

het slechte nieuws is dat de dader er een hele verzameling opgezette valkjes aan overhield ik heb ze bekeken en ja die van mij zater er ook tussen :'( maar ik krijg wellicht een fikse schadevergoeding maar daar kan ik men verdried niet mee verwerken he groetjes

margreet

hallo Corry,

Wat goed dat hij is opgepakt, hopelijk blijft hij nu met zijn p...
van andermans dieren af, luguber om zo je eigen valkjes terug te zien, moet er niet aan denken, wat moet zo'n persoon met allemaal opgezette valkjes?, inderdaad, geld vergoedt iets maar neemt niet het verdriet weg

groetjes Margreet

Gerda

Hoi Corry,

Wat vreselijk zeg!! Ik kan er met mijn pet niet bij, ongelooflijk!!
Ik hoop in ieder geval dat ze de dader goed straffen.

In dit soort gevallen denk ik altijd: Jammer dat Pistolen-Paultje niet meer leeft. (Dat was een onderwereld figuur die op eigen manier daders van dierenmishandeling strafte, die door het rechtssysteem niet gestraft werden.)

Veel sterkte nog Corry. Ik hoop dat je toch weer aan nieuwe valkjes kan hechten en je hebt je wildkleurtjes nog!!
De aanblik van hoe je je valkjes aantrof zal je niet snel vergeten. Wat luguber!!

Groetjes Gerda

carco

Hoi Corry

Jeetje wat is dit erg zeg!!
Het is inderdaad goed dat de dader gepakt is, maar zo'n iemand is toch ziek in zijn hoofd?
Wat een luguber iets om op zo'n manier valken te ''sparen'', hoe kom je er in vredesnaam op zeg!!!
Dit zal inderdaad een aanblik geweest zijn die je nooit meer vergeet.
Ik hoop voor je dat nieuwe valkjes toch nog iets goed kunnen maken, en ik kan goed begrijpen dat dit heel veel pijn doet.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




corry

hallo mensen ik heb terug nieuwe valkjes aangekocht ( natuurlijk na het herstellen van de schade aan de draad he)  ik vond toch maar dat het best wel stil was in mijn hofke heb 4 valkparkieten en 5 kwarteljes gekocht deze morgen alvas enkele foto's




corry

oei ik weet niet hoe ik ze erbij moet zetten heb het via upload gedaan maar blijkt dat mijn foto's te groot zijn en ik weet niet hoe ik ze kleinder moet maken

kan iemand daarbij helpen

Roosje

Jeetje ik had het nog niet gelezen. Wat afschuwelijk, heb meteen kippenvel daar moet je toch niet aan denken :'( Dat gaat vast nog moeilijk worden om dat beeld uit je hoofd te krijgen, sterkte!
Ik kan je met de fotos niet helpen. Wat je wel kunt doen is een account openen op photobucket.com, daar kan je fotos op zetten en dan kan je ze weer hier zetten via de url, zo doe ik het altijd.

Riny

Hallo Corry
Ik heb je een IM gestuurd met de uitleg, als het dan nog niet lukt stuur je me de foto's maar dan plaats ik ze voor je.
Groetjes Riny :D :D :D

corry

ok mensen na ff nalezen van de tip van Riny waarbij dank  is het toch gelukt hier komen dus mijn nieuwe valkparkieten
















corry

natuurlijk mijn nieuwe kwartels ook he die ben ik vergeten te melden

Riny

Hoy Corry
Als je 1x minder de 100% veranderd in 50% staan je foto's er groter op.
Maar je hebt mooie valkjes gekocht.
Hopelijk blijven ze er nu met hun...........van af.
Groetjes Riny :D :D :D