Punky en Minggu krijgen weer een nestje

Gestart door Kolkkie, 6 september 2005, 09:50:22

« vorige - volgende »

Henry

he mariska

nou ik wacht met smart op de nieuwe foto.dan geef je de lutino zeker een voetbal in de kooi he zij is noot te jong om het te leren een goede voetbalster te zijn ;D ;D ;D ;D

henry

Andrea

Hoi Mariska,

Het kleine spul is er vroeg bij met uitvliegen. ;) De lutino zat afgelopen maandag al zo nieuwsgierig uit het gat v.h. broedblok te kijken. Leuk hoor.
Geef jouw valkenbende maar een knuffel en de drie van mij ook. Het kleine spul zal wel helemaal in de veren zitten als ik weer terug ben, ik herken ze vast niet meer. Kun je nu ook al goed zien of het andere jonkie ook een cinnamon is?
Ik zal wel geen internetcafe kunnen bezoeken in Parijs, dus zie ik ze wel reallife, als ik mijn donders opkom halen wanneer ik terug ben.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hallo allemaal,

Ik heb wat foto's van de kleintjes gemaakt......alhoewel klein..::)

Bij het 4de jong is het nu duidelijk te zien dat hij een cinnamon is, al zijn bij lange na nog niet alle veren uit de hulsjes tevoorschijn gekomen.
Wat ik mij ook afvraag is het volgende.
Jong 1 en 2 zijn inmiddels uitgevlogen en ik het zo'n idee dat het 3de jong het ook binnenkort zal doen.
Het 4de jong zal dan denk ik een tijd alleen in het blok zijn, want hij is een week jonger.
Is het dan verstandig om de andere jongen 's nachts weer terug te zetten of is het mogelijk om het 4de jong dan ook op de bodem te zetten bij al zijn broertjes/zusjes?
Of moet ik het jong gewoon alleen laten, hij in het blok en de anderen uit het blok?

Hier de foto's van het grut :)

Jong 1

Jong 2

Jong 3

Jong 4

Jong 3 en 4 naast elkaar

En nog 2 leuke. Jong 1 zat lekker naar buiten te turen, de volgende dag trof ik hem op de bodem van de kooi aan :).

En Andrea, met jou 3 kanjers is alles goed. De knuffel is overgebracht ;).

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Gerda

Hoi Mariska,

Wat een leuke foto's!! En wat gaat het snel zeg, dat zijn geen kleintjes meer.
Jong 4 is er toch heel goed doorgekomen, al moeten de laatste pennetjes nog veertjes worden. :D

Wat betreft je vraag, ik kan je niet helpen. Weet Paul het niet??

Groetjes Gerda

aad

ha die mariska

leuk hoor dat spul ... zou leuk zijn als Luuk ook vader wordt ...als het aan die muts legt wel hier ... maar luuk snapt het nog niet zo  :D

groetjes aad

Mandy

Hé Maris, ze zien er goed uit hoor, leuke foto's! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Christine

Ze zien er prachtig uit!! heel mooi! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Carin

Hoi Maris,

Wat een schatjes!

groetjes Carin

PS: Hoe is het met je knie?

Roosje

Het is al vaak gezegd, maar de kleintjes zijn heel mooi, ze zien er goed uit, en lieeefff....

~Natas~

Hey Maris,

Ben blij dat ik je heb leren kennen.
Ohoh wat hebben wel gelachen zeg.
Al hoewel ik nog steeds lach.......................sorry
Was een zeer geslaagde dag en hoop je nu beter te leren kennen.

He kennen wij deze dame eigenlijk................?
Want is ze nou boos of.............

En een hele leuke foto van Marisje met Cobie:

Oh ja..........Mariska is in LOVE....................[/color][/b]

Groetjes,

Natas

Carin

Hoi Maris,

Wat een leuke foto's! Verliefd? Leuk joh, komt ze binnenkort bij voetbal kijken?

Hoi Natas,

Met Kolk kan je lachen hoor, ik zit al jaren bij dr in het team!

Greetz Carin :)

Rianne

Hoi hoi!
Het schiet me nu te binnen, over je cinnamon valkje, dat de kleur nog iets opbleekt door het daglicht, dus hij is nu nog een beetje donker maar dat wordt vanzelf lichter. Mijn cinnamonnetje Ayko krijgt nieuwe veertjes die veel donkerder zijn als de bestaande veertjes. Toen is het voorgaande mij uitgelegd. :)

bobbie

Hoi Mariska,

Eindelijk jouw dagboek eens in. Wat een lieve jonkies heb je. schattig.

Was gezellig gisteren he, tenminste dat vond ik.

Ik kom wel weer eens langs hier.

groetjes, Nel :)

~Natas~

Hey Maris,

Hoe is het nou met onze LOVE DUO
Want we worden nu wel heel erg nieuwsgierig hoor  ;D
Leuk hoor die jongen valkjes, het zijn mooie beestjes om te zien.

Groetjes,

NAtas

Andrea

Hoi Mariska,

Jeetje he die zijn echt gegroeit als kool in die krappe 2 weken sinds ik weg ben geweest. Aangezien de laatst geplaatste foto's ook niet echt meer recentelijk zijn, zal het helemaal een groot verschil zijn. Van de jongste kun je echt goed zien dat het een cinnamon is. Ik zie de kanjers allemaal overmorgen, geef ze maar vast een knuf. Ik ben heel benieuwt trouwens of ze al vliegpogingen hebben gedaan??? Ik hou mijn hart vast, zeker allemaal luxaflex landingen en landingen op de meest lastige plekken e.d. ::)

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle