21 juli 2025, 01:36:08

Rocky en Coco: veilig bij Caroline!

Gestart door Ozzie, 6 september 2005, 09:39:42

« vorige - volgende »

Caroline

Nog 3 nachtjes slapen!!!

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ozzie

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik kan niet wachten!

groet, Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Ankie

nu nog 2 nachtjes !!

:D ;D :o ::) :)

Groet van Ankie

Wendy@ Work

Jaaa, echt superspannend, nu kan ik echt niet wachten: WAS HET MAAR ALVAST DONDERDAG!!!! ;D ;D ;D ;D

Ik struin elke dierenwinkel af, om maar ff te kunnen kwijlen  :D

Tot later!

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ik zie dat je een advertentie hebt geplaatst bij de (ver)koop pagina. Je gaat dus toch voor de lutino. :)

wendy@work

Ja inderdaad, toch maar de knoop eens doorgehakt en eens kijken of ik een leuk mannetje voor haar kan vinden!

Groeten, Wendy

Rianne

Linda begint in Januari weer met Ayla en Tiamo. Misschien een leuke witmasker erbij?

Ozzie

Hoi Rianne,

ik wil liever geen witmasker, ik ben echt helemaal verliefd op die mooie wangetjes! :o ;D ;)

Maar evengoed bedankt! Wat ik me trouwens nog afvroeg: wat voor eivoer geef jij je valkjes? Er is zoveel aanbod.

Alvast bedankt!

groetjes Wendy

Rian

hey wendy,

Wat leuk dat rocky nu snel bij je thuis zal zijn. Het doet mij idd ook herinneren aan de tijd dat ik op Joey zat te wachten. Het liefst wil je gelijk ernaar toe  ;D
Veel succes nog met het wachten!!  ;)

Groetjes Rianne en Joey

Rianne

Hoi,

ik heb hier eivoer van CeDe. Maar ze eten het niet zo veel, ze halen de lekkere dingen eruit en meer niet. ;)

Caroline

;D Nog één nachtje!!! ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ozzie

Ja, nog één nachtje, een dagje werken en dan: ophalen!!!!
Kreeg net een mailtje van Jura dat het zelf eten heel goed gaat en dat ze goed op gewicht is. Ik kan haar dus defenitief ophalen....IK KAN NIET WACHTEN!!!!!!

Echt, ik maak iedereen helemaal gek met mijn valkenvirus :) op mijn werk weet iedereen het bijna en er werken toch wel zo'n 35 mensen, kun je nagaan  ;D

Het maakt mij niet uit allemaal, ik kan mijn schatje lekker gaan halen morgen. Hopelijk dus vrijdag uitgebreid verslag.
Ga nu nog ff de kooi klaar maken, kan ze er morgen zo in, ze zal wel ff moeten wennen natuurlijk, dus niet teveel gedoe de eerste avond.  :D

Tot vrijdag iig!!!

Wendy

Rianne

Het is ook heel belangrijk hoor, dat de kooi al klaar staat. Na de reis wil ze toch uitrusten en als jij dan nog aan het heen en weer rennen bent met voer en houtsnippers gaat dat niet lukken ;D Veel plezier morgen, neem je je camera mee? Wij zijn nieuwsgierig naar de andere valkjes daar. ;)

Petra en Cheeky

Ha Wendy...

Het gaat er nu dus eindelijk van komen joh! Veel plezier morgen met ophalen... volgens mij ben je er al een hele tijd helemaal klaar voor! Let the party begin! En dan ook al bezig met een mannetje uitzoeken... het gaat goed bij jou! ;) ;D

Groetjes,
Petra