20 juli 2025, 00:09:12

Rocky en Coco: veilig bij Caroline!

Gestart door Ozzie, 6 september 2005, 09:39:42

« vorige - volgende »

Ozzie

euhh, notifawat?  ??? ;D Maar nee, nog geen foto's inderdaad, ik denk morgen in de loop van de middag dat is zo'n beetje de vast tijd zeg maar.

Het komt nu wel heel erg dichtbij hoor! Spannend...vandaag naar een "bijeenkomst" geweest van vogelfokkers, heel kleinschalig, was de enige vrouw, dus voelde me wel een beetje opgelaten haha! Maar goed, een paar heeeeleee mooie valkjes gezien, voor maar 10,-, koopje, maar ja je weet er niks van en tam zijn ze ook niet echt. Maar heb wel ff staan kwijlen hoor!  ;D

Ik hoop snel de foto's te kunnen showen! Trouwens, is hier iemand die tegelijk twee valkjes heeft aangeschaft? Ben wel benieuwd hoe dat gegaan is.

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Caroline

Een notificatie= een e-mail dat er in jou dagboek is geschreven, die had ik geactiveerd, maar had geen mail gehad dus, snappie??  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ozzie

aha, ik snap 'um!  ;D

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ozzie

Nog geen foto's, helaas, maar die komen er wel aan vandaag!
Heb ook gevraagd of een een foto van de cinnamon kon krijgen, hij blijft gewoon in mijn hoofd zitten... ;D

Okok, ik weet het, een foto zal mijn besluit nou niet echt veel gemakkelijker maken, maar ja, ben toch wel erg nieuwsgierig  :o...deze is ook handtam en zit in hetzelfde nest/ blok als Rocky...iemand een idee of dit nadelig of voordelig is met betrekking tot het tam maken?

Groetjes Wendy

Ozzie

Daar ben ik weer, net een reis om de wereld gemaakt (zo leek het) door het platteland, om bij een tuincentrum te komen, waar alle non-food artikelen met 30 % korting zijn vandaag. Dus mooi een kooi "voor erbij" gekocht: mocht ik mijn valkjes eens een paar daagjes uitbesteden, als er een tweede in quarantaine moet, of ik ze ff lekker buiten wil zetten etcetc. Mooie kooi voor een leuke prijs met alles erbij(bakjes, stokjes en speeltjes).

Dus toen ik thuis kwam: hop, meteen de computer weer aan, want ja die foto's zullen er toch nu wel een keertje zijn...

En ja hoor, een hele mooie, ze is echt fotogeniek hoor:

Ze kan zo model worden als je haar zo ziet haha! En mooi op de vinger...ik kan niet wachten tot donderdag!

Groetjes Wendy

Ozzie

Ohja, ik heb natuurlijk ook een foto gevraagd van de cinnamon...oordeel zelf:

Wel super-koddig, nietwaar? Ook een schatje hoor... ::)

Nou ja, nog vier dagen om hierover na te denken ;)

Lin

Hey wat een leuke foto van rocky. Wat een lief koppie zo. Als hij nu nog op ej vinger wil dan heb je straks geen moeite met tam maken. En de cinnamon geparelde is ook een plaatje hoor! Weet je dan wel de geslachten. ik denk dat jij met beide thuiskomt! Nog gefeliciteerd met je nieuwe kooi. Heb je al een foto ervan? Als je trouwens deze bij dezelfde kweker koopt dan hoeft deze niet in quarantaine hoor. zijn dan al in dezelfde ruimte geweest.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

:o Rocky is echt prachtig!!
Succes met het nemen van een beslissing over de cinnamon.

Groetjes van Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ozzie

Dank dank :) ben ook echt wel blij met haar, maar ja dat verrekte virus he? ;D

Dit is mijn kooi, heb ik pas geleden gekocht (ander net verkocht):

En dit is mijn kooi voor "erbij":

Hoop dat ze een beetje duidelijk zijn. Ook eindelijk maagkiezel gevonden (zonder houtkool en roodsteen), moet van de week alleen ff  eivoer halen en dan ben ik er helemaal klaar voor!

Groetjes Wendy

Joyce28

Als je ze beiden neemt en het zijn een mannetje en vrouwtje kan je er geen nestje van hebben omdat ze ui hetzelfde nest komen als ik het goed begrepen heb?

Ik denk dat je ze beiden goed tam krijgt hoor,ze zijn het al een beetje en het ligt er maar net aan hoeveel tijd je erin steekt.Als je er gewoon normaal mee omgaat en elke dag er tijd in steekt kan je met ze allebei knuffelen ;D ;)

valkchico

hallo Wendy,
Rocky is wel eenecht model hoor en wat een mooie kuif heeft ze weer :P. En die andere is een heel andere vogel en zoals je zegt echt koddig ;).
Zo nu gaat het echt heel snel de volgende foto's die wij zien zijn bij jou thuis van jou met twee valkjes op je schouders ;D.
Dus bij thuis komst gelijk foto. Denk dat iedereen gelijk gaat kijken over 4 dagen.(ik wel).
succes met ophalen donderdag.

gr Esther

Ankie

Hoi Wendy

Gaat nu echt bijna gebeuren he? Spannend hoor !
Doet me aan ons denken toen we Zazou bijna mochten halen.
Die vraag van je over kamerplanten heb ik ook behoorlijk lang mee getobt. Maar ik heb al mijn planten laten staan en Zazou heel goed in de gaten gehouden. Ik heb voor Zazou wel kattengras gekocht ,dat was de enige plant waar hij aan mocht komen . Nu is het zo dat ik ze heel af en toe nog uit een plant moet halen ,maar je kan ze best leren om niet in je planten te gaan zitten door ze er heel consequent uit te halen.
Mooi kooi heb je trouwens ( lijkt op onze kooi ;D).
Ben heel benieuwd hoe het gaat en met hoeveel valkjes je thuiskomt !

Groet van Ankie

Rianne

Hoi!

Zo te zien zijn ze al aardig tam hoor want ze blijven zo keurig zitten voor de foto. Met jouw zorg en aandacht heb je binnen no time 2 kroelers hoor. En anders kun je de kweker vragen hoe tam ze al zijn.
Mooie kooi heb je gekocht voor ze, een valken paleis. :)

Ozzie

Hoi Hoi,

nou ik weet het niet hoo, ik denk dat ik maar beslis als ik eenmaal daar ben...als ik nog een keuze heb haha!

Maar goed we zullen zien, ik heb iig al heel erg veel zin in a.s. donderdag! Vrijdag heb ik mooi vrij, kan ik lekker mijn schatje in de gaten houden want het zal wel wennen zijn voor haar!

groeten, Wendy