9 mei 2025, 04:24:57

Rocky en Coco: veilig bij Caroline!

Gestart door Ozzie, 6 september 2005, 09:39:42

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Wendy,

Dit zal vast allemaal heel dubbel voelen.
Aan de ene kant verdriet dat ze je gaan verlaten en aan de andere kant blijdschap dat ze zo'n goed huisje krijgen.
Want dat is 1 ding dat zeker is!
Ze gaan daar niks te kort komen.
Maar evengoed vind ik het echt heel verdrietig voor je.
Ik hoop wel dat het een troost voor je is dat je ze hier kunt blijven volgen als je daar behoefte aan hebt.
En zoals de anderen al zeiden, je bent hier natuurlijk altijd van harte welkom.

Ik hoop dat het met je gezondheid snel beter zal worden.

Liefs en een dikke knuff,
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Hoi

Toen ik pas las van Caroline dat ze je een im had gestuurd en later dat jij er haar één had gestuurd had ik ook het vermoeden al dat ze naar haar gingen.
Ik denk dat je het niet beter kan trefften. Het blijft moeilijk dat geloof ik graag, maar gelukkig kan je ze altijd blijven volgen en krijgen ze een heel goed huisje.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hoi Wendy,

Ik heb je natuurlijk al alles verteld via de IM maar wilde je ook via deze weg nog eventjes heel erg bedanken voor je vertrouwen en beloven dat ik goed voor je 2 schatjes zal zorgen.

Ook wil ik je heel veel sterkte wensen, om deze komende 4 zware dagen door te komen.

Tot gauw.

Liefs Caroline

PS. Iedereen bedankt voor al die lieve complimenten.  :-*
Jullie letten trouwens wel goed op hoor.  ;) :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

O,o,o wat kan ik me goed voorstellen hoe je je nu moet voelen. Het lijkt me vooral moeilijk om dan thuis te komen en niet vrolijk toegefloten te worden. Misschien in de eerste periode de radio aanlaten? Is het in ieder geval niet helemaal stil.

Ik hoop dat je veel steun hebt aan dit forum en dat het je door de eerste moeilijke periode heen helpt. Laat Caroline maar lekker veel updaten ;)

Sterkte zaterdag!

Valerie

Hoi Wendy,

Ik wilde jou even heel veel sterkte toewensen! Ik zag net bij verplaatsing het hele verhaal.  :'( Dat moet behoorlijk pijn doen bij je! Maar bij Caroline zullen ze heel goed zitten en kan jij ze toch verder volgen.  ;)

caro

Hallo,

Wat verdrietig om noodgedwongen je vogeltjes weg te doen.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Monky

Hi Wendy,
Ik vind het echt heel erg voor je. Ik kan me nog herinneren toen je zo naar die lieverds uitkeek.
Het is fijn dat je in elk geval weet dat ze goed terrecht komen.
Het maakt de verdriet en machteloosheid niet zo heel veel makkelijker, maar het is in elk geval iets. Je kan ze in elk geval ook blijven volgen.

Heel veel sterkte de komende tijd. Het zal niet makkelijk zijn.

Liefs,
Monky

gonnie

Hoi Weny
Ik heb hier nog niet eerder gereageerd , maar wil het nu wel even doen , je hebt een goede en juiste beslissing genomen , zeker niet de gemakkelijkste, je moet er inderdaad niet aan denken je lieverds de deur uit te moeten doen, ze komen heel goed terecht , en je kunt ze blijven volgen , dat is het positieve.

Maar ik wens je de komende tijd hèèl vèèl sterkte, en hoop dat het met je gezondheid alleen nu bergopwaarts gaat.
Groetjes Gonnie

Ozzie

Bedankt voor jullie lieve berichtjes  :-*  dat doet me ontzettend goed. En dat ze bij Caroline goed terecht komen: dat weet ik zeker!  :)

Het zullen een paar vreemde dagen worden, maar ik ben van plan die dagen op en top van Rocky en Coco te genieten en ze lekker te verwennen (sorry Caroline  ;D ).

Tot later,

liefs Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Zo jammer dat je je lieffies niet kan houden  :'( Ik kan me voorstellen dat je ze niet terug wilde doen naar de kweker ( vind het woord "leveren" ook een beetje kil ), maar gelukkig heb je er een goed adresje voor gevonden. Ze gaan het er vast heerlijk hebben, maar de pijn blijft natuurlijk. Heel veel sterkte ermee !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ankie

Hoi Wendy

Ik ben blij voor je dat je zo'n goed adres hebt gevonden voor je valkjes ! He zal niet meevallen voor je om ze weg te brengen ,maar je weet in ieder geval dat ze goed terecht komen en je kan ze nu ook lekker blijven volgen !

Sterkte ermee !

Groet van Ankie

Carin

Hoi Wendy,

Ik wil even zeggen dat ik het erg moedig van je vind dat je deze beslissing hebt genomen.

Groetjes Carin

Ozzie

Bedankt weer voor jullie lieve berichtjes. Vandaag het laatste dagje 'samen', want morgen komt Caroline en haar gezin mijn schatjes ophalen.

Het blijft toch moeilijk, vooral zo die laatste daagjes, dan zie je ze zo lekker zitten, ze weten nog van niks. Hoop maar dat het voor Rocky en Coco niet te moeilijk is, en dat ze snel wennen aan de nieuwe omgeving en mensen. Ik moet wel zeggen dat ze allebei gek zijn op gezelligheid, en zoals ik van Caroline begreep is het bij haar een gezellige boel: met hondjes, kindjes en valkjes, dus dat zullen ze vast wel erg leuk gaan vinden  ;)

Ik weet ook niet hoe valkjes dat over het algemeen ervaren als ze 'ergens anders' naartoe gaan? Zijn ze erg honkvast, of wennen ze snel aan nieuwe situaties?

Verder ben ik bezig toch 'hun' spulletjes op te ruimen: vanavond komt er zelfs al iemand een kooi halen, die ik gebruikt heb om Coco 3 dagen in te huisvesten. Ook de Ferplast kamervolière heb ik op marktplaats en hier op de site gezet. Ik wil er niet al te lang tegenaan kijken eerlijk gezegd.  :-\ Het is hard, maar het is zo. Dus misschien zoekt iemand die dit leest nog een (binnen) volière?

Vandaag ga ik een cd-rom samenstellen voor Caroline, met foto's van beide valkjes, want dat wilde Caroline graag en voor mij is het ook leuk als herinnering. En natuurlijk zal ik niet weg te slaan zijn bij het dagboekje van Caroline, ik ben ook heel blij dat ze altijd alles zo uitgebreid en mooi beschrijft  :D

Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

valkchico

Hallo Wendy,

Zeker een moeilijke dag vandaag maar geniet van ze en verwen ze vandaag nog maar even lekker.
Ik kan me goed voorstellen dat je de spullen ook snel kwijt wilt,zo ben ik ook.
Ik kan niet veel meer zeggen erover dan wat allemaal al gezegd is door iedereen.
Wel hoop ik echt dat het met jouw snel beter gaat zodat je in elk geval ook lichamelijk resultaat boekt.En je weer lekkerder in je vel voelt.
Ik hoop dat je samen met Olaf het verdriet een plekje kan geven.
Sterkte vandaag

gr Esther

morgen kom ik bij je lezen hoe het is gegaan :-*