16 juni 2024, 02:24:33

Natuurlijke zitstokken

Gestart door Mariska, 7 september 2005, 15:19:33

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi, Iedereen heeft het altijd over wilgenstokken en berkenstokken en zo, maar ik vraag me af hoe je daar aan komt. Want ik zie ze nooit ergens. Kun je die ook kopen of sturen jullie mij het bos in ;D ;D ;D?

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Bianca

Het bos in!

Nee daar zul je niet snel wilgentakken vinden, wel stiekem doen hoor want het mag eigenlijk niet............. :-X

Berk kun je daarentegen wel in het bos vinden of grote parken.

Het is wel verstandig om ze goed heet af te schrobben zodat alle beestjes erop doodgaan.

Veel plezier op je rovers tocht!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Mariska

Hoi Bianca,

Ha ha dat gaat vast lukken. Ik heb al stiekem een  keer een wilgentak van een boom af gehaald. Ook wel spannend.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Als ze je ''betrappen'' zorg ik wel voor je valkjes  tot jij weer terug bent ;D ;D ;D
Groetjes Riny

Mariska

Hoi Riny,

Dat vind ik lief van je. Ik weet zeker dat ze dan in goeie handen zijn. Echt een hele opluchting ;)

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Je kunt ook stokken gebruiken van fruit of notenbomen.
Maar eerst goed heet afwassen.
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Hoi Riny,

Dat doe ik ook goed afwassen met heet water. Ben als de dood dat me beestjes ziek worden. En ik ga dan morgen maar eens op jacht. Weet alleen nog niet waar.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)