13 mei 2025, 05:00:36

Een week in de kooi blijven?

Gestart door hippysuus, 30 augustus 2005, 21:46:13

« vorige - volgende »

hippysuus

Hoi Allemaal,

Ik heb al wel eens laten weten dat ik voor mijn werk vaker naar het buitenland moet gaan, meestal is dat 2 a 3 dagen en dat is voor de valkjes nog wel te doen als er iemand af en toe komt kijken en vers water geeft en kijkt of er genoeg voer is.

Nu moet ik over 2 a 3 weken langer wel...zeker week, misschien langer. Gelukkig heb ik nog een kooi die kleiner is als de kamervoliere maar in ieder geval nog wel in een auto past zodat ik ze naar mijn familie kan brengen.

Ze kunnen er met zijn drietjes in maar hebben het dan wel krapper als nu. Gezien mijn zussen en mijn moeder mijn valkjes wel leuk vinden maar de valkjes er niet uit durven te halen moeten ze dus een week of langer in de kooi blijven.

Mijn vraag: kan dit wel, is dat niet zielig voor ze? Bij mij zijn ze er als ik thuis ben zo veel en vaak mogelijk uit (ik werk soms lekker van uit huis zodat ze niet elke dag alleen hoeven te zijn en er langer uit kunnen).

Ze zijn dus goed verzorgd en er wordt tegen ze gepraat maar ze worden niet gekroeld en kunnen niet lekker vliegen.

Wat vinden jullie?

Groetjes,
Suus

Tara

Op zich kan het natuurlijk wel,
het is natuurlijk jammer dat ze er een week of langer niet uit zullen kunnen, maar het kan natuurlijk wel.

Groetjes, Tara