Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

Lin

Hey Gerda,

Ja ik heb een naam gekozen die jij hebt uitgezocht. Ik was eigenlijk ook te beroerd om nog vervder te zoeken, deze klinkt mooi dus dat werd hem.

Ik baalde er ontzettend van dat ik niet mee kon. Ik zat er toch de hele dag aan te denken. en Artis lijkt me leuk. Van mij mag iedereen dan wel mee.

En ik woon inderdaad op nr. 60!

Hey Nel,

Dank je, volgens mij vriend ligt de tuin op het zuiden. volgens mij de gehele dag zon!

Hoi riny,

Jij ook bedankt. Vandaag de woonkamer geschilderd en hopen dan eindelijk deze week de spullen erin te kunnen zetten.

Hey Natas,

Ook nog niet in jou dagboek geweest, ik had je nieuwe schatje wel even willen zien. En ik voel em een stuk beter dan gisteren, net geschilderd en nu voor mijn moeder een uitnodiging maken en dan adviesrapport. en vanavond lekker niks doen!

Hey Caroline,

Gaat gelukkig beter, mijn moeder is masseuse dus dat komt mooi uit!
------------------------------------------------------------------------------------
Hey allemaal!!

ik heb goed nieuws! Als jullie kijken bij gedrag zien jullie een stuk over dakota. Deze aardige man doet zijn nieuwe voliere weg en vraagt alleen een donatie aan het forum! Geweldig mooi toch? en hij woont vlakbij dus ik ga daar vanavond een mooie kooi ophalen. dan kan ik de koppels apart zetten. Ik geef zelf ook nog een donatie aan het forum want dat wordt ook nog tijd (erg van me..). Ik zal een foto plaatsen van de kooi deze week.

Groeten, Lin

p.s. Kaiyo is toch mannelijk! Ik wordt helemaal gek van zijn gefluit! Echt een lieverd..

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Citaat van: Lin op 13 november 2005, 14:21:07
Geweldig mooi toch? en hij woont vlakbij dus ik ga daar vanavond een mooie kooi ophalen. dan kan ik de koppels apart zetten.

Hoy lin
Ik gun het je van harte.
groetjes Riny :D :D :D

Lin

Dank je:-) Nou kan ik misschien volgende week ook de bont geparelde geelwang ophalen voor Kaiyo want ik heb nu een kooi!

Riny

13 november 2005, 14:37:01 #468 Last Edit: 13 november 2005, 17:58:09 by Riny
Hoy Lin
Zet je de kooi dan al in je nieuwe woning of nog waar je nu woont.
Anders moet je bont geparelde geelwang 2x verhuizen.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's van je bont geparelde geelwang.
Groetjes Riny :D :D :D

Kirsten

Hoi Lin,

Supernieuws,. dan heb je gelijk plek voor ze :D
en inderdaad erg lief van hem, ben benieuwd inderdaad ook naar de foto's :D
Fijn ook dat je alweer een beetje opgeknapt bent

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Citaat van: Riny op 13 november 2005, 14:37:01
Hoy Lin
Zet je de kooi dan al in je nieuwe woning of nog waar je nu woont.
Anders moet je bont geparelde geelwang 2x verhuizen.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's van je bont geparelde geelwang.
Groetjes Riny :D :D :D

Nee, ik wacht eerst totdat de ruimte klaar is. Dan komt rianne op bezoek en die neemt Yasuo mee. die gaat dan in een aparte kooi naast de bont geparelde geelwang die ook in een aparte kooi zit. Als de quarantaine tijd voorbij is dan kunnen ze bij Ayla en tiamo op een kamer en met hun partner. Yasuo heeft dan al een paar weken gehad dus dat scheelt weer. Ik heb helaas nog geen foto van de bont geparelde geelwang. rianne had wel een foto van in haar dagboek maarik weet niet of dat haar is.

Citaat van: Kirsten op 13 november 2005, 14:38:21
Hoi Lin,

Supernieuws,. dan heb je gelijk plek voor ze :D
en inderdaad erg lief van hem, ben benieuwd inderdaad ook naar de foto's :D
Fijn ook dat je alweer een beetje opgeknapt bent

Groetjes
Kirsten

Ja aardig he? eigenlijk moet iedereen een paar euro doen per jaar. Dat kan iedereen wel missen. Maar volgens mij zit het foum nu wel in de plus :-)

Groeten, Lin

aad

hoi linda

Filmpje van woning gezien .. maar accent valt best mee .. ik werk nu ook met mensen uit het verre Noord Holland  die zijn veel erger  ;D ;D ;D
Nog gefeli met je woning !!

Groetjes Aad

~Natas~

hey Lin,

Een avondje rust kan ook helemaal geen kwaad hoor.
Ik heb nu lekker een weekje vakantie, en ga daar ook lekker van genieten.
Toch leuk dat Kaiyo toch een man is.........of was dat niet de bedoeling.
Rust lekker uit, ander komt de sint bij je langs

Groetjes,

Natas

Rianne

Wat zijn we weer bezig he, met die valkjes? Wat vind JP er van? Maarten vind dat ik te hard van stapel loop. Ik heb dan ook maar beloofd voorlopig geen valkje erbij te nemen. :-\

Lin

snel even vanaf mijn werk ik heb toch pauze...

Ik heb de kooi meegenomen, ik ben vanavond een half uurtje maar thuis dus ik hoop dat ik tijd heb om wat te schrijven en een foto te plaatsen.

Maar hij is heel mooi en heel groot! Het bedrag is met een bijdrage van mij gestort op het forum hier.

Rianne

Citaat van: Lin op 14 november 2005, 12:41:13

Ik heb de kooi meegenomen, ik ben vanavond een half uurtje maar thuis dus ik hoop dat ik tijd heb om wat te schrijven en een foto te plaatsen.

Maar hij is heel mooi en heel groot! Het bedrag is met een bijdrage van mij gestort op het forum hier.

Hey wat goed zeg! Groter als de kooi die je nu hebt?

Lin

Citaat van: Rianne op 14 november 2005, 12:46:28
Citaat van: Lin op 14 november 2005, 12:41:13

Hey wat goed zeg! Groter als de kooi die je nu hebt?

de oonderkant is iets hoger maar volgens mij de bovenkant en de diepte wel hetzelfde. Hij is echt super. Is van ferplast, groen dakje met witte tralies en voor 4 luikjes voor dacht ik. Misschien kan je een foto vinden.

Riny

Hoy Lin
Geweldig!!
Ik ben nieuwsgierig naar de foto,maar doe maar rustig aan.
Er zijn dingen die op dit moment veel belangrijker zijn ,zoals je verhuizing.
Groetjes Riny :D

Rianne

Lin

nee joh net andersom groen dak witte tralies! :-)