Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

Ik ben daarna ook naar bed gegaan hoor! Nu sinds een kwartier weer wakker.

Hey Marlies,

Heb extra batterijen mee! ik zal de volgende keer de filmpjes ook weer op putfile zetten. nieuwe handtekenng weer? Waarom heb je het kader weggegooid die was toch ook mooi?

Nou ik ga de kooi halen en even goed eten. Ik heb er best veel zin in!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Veel plezier vandaag Lin enne.... zakken leegmaken als je bij Chris weg gaat he?!  :P

Christine

Linda en Rianne zijn nu onderweg naar Haasdonk! Natuurlijk heb ik de valkjes nog heerlijk laten vliegen voor ze vertrokken maar ze hebben niets meegenomen want ik heb ze nog alle 6  ;D.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Was het gezellig??

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

hallo lin,

ben even een paar dagen niet wezen kijken en zie dat er heel veel vorderingen zijn gemaakt met jullie website.
gaat alles met het huisje volgens plan?
En heb je een hoop opgestoken in Haasdonk?

Tot later Esther

Christine

Jaja Linda je zal veel leeswerk hebben morgen amuseer je nu in Tilburg en sta al te wachten tot morgen voor de heerlijke foto's die jullie gemaakt hebben van men zes valkjes! :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

ik ben nu thuis.. best wel moe nu... ja ik weet het had ik maar de hele vorige week goed moeten slapen.

We hebben dus veel fotos en filmpjes gemaakt maar dei komen morgen.. verder hebben we veel leuke dingen uit te leggen.. jullie zullen geshockeerd zijn  :-X

Groeten, Lin

p.s. de reis verliep heel goed, geen onrust in de kooi.

Rianne

He he, we zijn er weer. Inmiddels is alles geinstalleerd hier, en ben ik flink in mijn duim gebeten! :o Was even vergeten dat er geen tamme bij zit! ::)

Lin

hihi.. pas dan ook op!

jeetje nou zie nu al tegen morgen op wat een fotos en filmpjes uploaden dan. Maar wel erg leuk!

welterusten iedereen!

Rianne

Ik heb 30 foto's, ze zijn bijna allemaal gelukt. Zal er zo een selectie van plaatsen. :)

trienke

hoi lin

ben blij voor je dat jullei het gzellig hebben gehad.
Ben benieuwd naar wat jullie meegemaakt hebben haha.
En de foto's en de filmpjes zullen vast ook mooi zijn.

groetjes Trienke

Riny

Citaat van: Rianne op 23 oktober 2005, 02:07:02
en ben ik flink in mijn duim gebeten! :o Was even vergeten dat er geen tamme bij zit! ::)

Hoy Rianne
Wat heb je dan allemaal gekocht???
Nu worden we pas echt nieuwsgierig.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Petra en Cheeky

Citaat van: Lin op 23 oktober 2005, 02:00:24
We hebben dus veel fotos en filmpjes gemaakt maar dei komen morgen.. verder hebben we veel leuke dingen uit te leggen.. jullie zullen geshockeerd zijn  :-X

Biecht maar op Lin, jullie hebben er weer valkjes bijgekocht?!?! Of mag ik nu niet meer raden?! Ik heb zo'n gevoel dat dit raden me beter afgaat dan Limburgse woorden vertalen!  ;) ;D

Ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's!!

Groetjes,
Peet

Caroline

Komop wakker worden, wij willen het nieuws horen!!  :D

's Avonds een grote meid en 'ochtends ook, hihihi.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Lin ik wacht op foto'sssssss ;D