Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

Lin

Zal morgen weer reageren op jullie, dan heb ik weer tijd.

Heb deze week gewerkt aan een website, hij is nog niet af en nog niet online. Is van een winkel die oude boeken verkoopt. Ik heb hem nu al pdf thuis en vanuit daar geknipt en hier geupload dus erg duidelijk is hij niet. Het menu bestaat uit de link die als eerste is gebruikt. De daaropvolgende zijn varianten.

Graag zou ik met deze kleuren de website maken die rianne en ik gaan maken. Maar rianne heeft deze site nog niet gezien. Daarom liet ik hem even zien. :-)

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Ik vind 'm prachtig qua kleur en opbouw om te zien Lin! Eerlijk waar! Bij websites houd ik zowieso niet van gillende kleuren en wervelende popups, dus dit is lekker strak, maar ook warm van kleur! Past ook wel bij de aparte naam! Ik hoop voor je dat Rianne 'm ook prachtig vindt!  ;)

Groetjes,
Peet

Joyce28

Vind hem mooie warme kleuren hebben :)

Groetjes Joyce

Rianne

Dat ziet er errug leuk uit! Dat red ik niet met Frontpage! Ik heb ooit Dreamwaver geprobeerd maar toen had ik niet eens internet ;D Dus die had ik gauw verwijderd. Had ik het nu maar gehouden!
Maar als het goed is kan ik alles zo overzetten als je de pagina's klaar hebt. :)

Lin

Deze kleurstelling vind ik erg mooi. Ik ga vanmiddag even wat fotos bewerken voor de site. Ik hoop dat transparantie mogelijk is in frontpage.

Groeten, Lin

Citaat van: Christine op 18 oktober 2005, 08:15:58
Wat mooi allemaal en taimo is prachtig! Cammal en Lemon ook echt waar prachtige valkjes maar jij hebt ons nu ook weel heel goed verwend hoor! :-*

dank je! Heel raar maar tiamo lijkt wel steeds meer witte plekjes in zijn nek te krijgen.. ???

Citaat van: marlies op 18 oktober 2005, 09:29:29
Hoi Lin,
De foto's zijn heel erg leuk, maar de filmpjes doen het bij mij niet. Jammer hoor. :-\ :-\

wat raar, van welke site kan jij ze wel zien?

Citaat van: Mariska op 18 oktober 2005, 11:20:56
Hoi Lin,

Leuke foto's en filmpjes heb je weer geplaatst.
Ik heb ook gelijk een hoop andere bekeken, van het kroelen en zo :D.
En Lotje is ook echt een scheetje, lijkt inderdaad niet op die van mij.

Groetjes Mariska

Wat een lief hondje he? Ach vroeger nam ik haar zo mee in mijn jaszak. zon kleintje is het.

Citaat van: bobbie op 18 oktober 2005, 14:27:40
Hoi,

Wat leuk om die hummeltjes weer terug te zien. Je volgt ze van kuiken tot valk en dan ineens zijn ze weg. Dit is dus heel erg gewaardeerd door mij 8).

Nu Princes nog. :-\

groetjes, nel :)

Dat dacht ik wel. Vooral met Princess had je wel een band. Ik had ze gevraagd of ze nog eens wat wilde schrijven. Helaas is het bij 2 reacties gebleven.

Citaat van: gonnie op 18 oktober 2005, 21:25:22
Hoi Lin

Fijn dat jullie nu een eigen stekje hebben , er valt strakjes veel te doen , voor jullie, leuk ook een nieuwe voilere , veel leuke dingen in jullie leven , behalve van de auto dat is balen ,hopelijk valt de boete laag uit voor jullie dat kan je nu echt niet gebruiken. sucses met alles.
Groetjes Gonnie

De boete viel mee. We hadden het eerst uitgerekend opde punten wat hij opneomde maar is nu 4x minder duur geworden. Dat heeft gelukkig velen honderden euros gekost. Profiel en spoiler was trouwens legaal.De auto is weer terug maar moet nog even aangepast worden voor de keuring.

Citaat van: hippysuus op 19 oktober 2005, 18:26:41
Mooie foto's Lin!

Leuk die verhaaltjes van de valkjes die van jou af zijn gekomen, dat is fijn om te lezen he? Ik kan me voorstellen dat het een heerlijk trots gevoel geeft :D

Het welkom van Tiamo filmpje is lief, mijn vorige valkje deed elke ochtend steevast het bouwvakkersfluitje tegen me..zo schattig. En dan zei ik altijd keurig dankjewel pietje  ;D Een goede manier om de dag te beginnen.

Auw...er zit er hier net eentje zachtjes in mijn hals te knabbelen ::)

erg leuk is het om van je kroost nog wat te horen. Ik ben altijd overbezorgd als iemand een valkje komt halen. Erg van me... en ja tiamo is zo lief. ik kan dan wel uren terug praten! Alleen heeft Kaiyo nu de plaats van tiamo overgenomen alleen fluit hij niet terug als hij daar zit.

Hey Ankie Petra en Joyce, bedankt!!

Lin

Na ontmoetingen met forumleden in het echt (zonder meeting hoor)met: Paul, Henry, Sanne, Petra (ep), Ria, Roxanne, Patrick, Marlies, Gerda, Lique, Peter, caroline en Mandy. Is het nu de beurt om christine te ontmoeten! Het liefst zou ik jullie allemaal wel willen bezoeken. misschien komt dat nog wel in de toekomst.

Erg leuk om iemand weer in het echt te ontmoeten. Zoals jullie wel gewend zijn zal ik weer veel fotos maken en filmpjes. Ik heb ook erg veel zin in om samen met rianne haar nieuwe aanwinst te halen. Daar zullen we ook fotos en filmpjes maken, als dat mag.

Groeten, Lin

Kirsten

Hoi Lin,

Ik vind die kleuren voor een website erg mooi en ben erg benieuwd hoe het allemaal wordt.
Veel plezier ook morgen in haasdonk en bij christine uiteraard,.
Hoe het was lezen we erna wel denk ik,. toch? :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

dank je! Tuurlijk, dat ben je toch gewend van me dat ik altijd uitgebreid verslag maak incl. veel fotos en filmpjes!

Groeten, Lin

Caroline

Hoi Lin,

Weer hele leuke filmpjes en foto's, ze zijn echt prachtig geworden, je kleinkinderen.

Geef Christine morgen de groetjes van mij.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Dank je, ik zal de groeten doen!

♪ Marlies

Hoi Lin, ;D

Je zet altijd veel filmpjes in je dagboek, maar ik kan ze ook niet zien. Ik krijg wel de pagina te zien, maar ze worden niet afgespeeld. :-\

Mooie kleuren voor een site, niet zo schreeuwerig. :P

Veel plezier morgen in Haasdonk. Ik weet niet hoeveel tijd je daarvoor hebt uitgetrokken, maar als hij eenmaal op z'n praatstoel zit.............. ::)
Neem maar pen en papier mee om alle tips te kunnen noteren ;D

Veel plezier morgen,
Marlies

Lin

Citaat van: marlies op 21 oktober 2005, 23:13:36
Hoi Lin, ;D

Je zet altijd veel filmpjes in je dagboek, maar ik kan ze ook niet zien. Ik krijg wel de pagina te zien, maar ze worden niet afgespeeld. :-\

Mooie kleuren voor een site, niet zo schreeuwerig. :P

Veel plezier morgen in Haasdonk. Ik weet niet hoeveel tijd je daarvoor hebt uitgetrokken, maar als hij eenmaal op z'n praatstoel zit.............. ::)
Neem maar pen en papier mee om alle tips te kunnen noteren ;D

Veel plezier morgen,
Marlies

dank je. Maar van welke site kan jij ze wel zien? putfile misschien? zal de volgende keer op een andere site plaatsen. ik zou het erg leuk vinden als hij veel praat. Ik kan niet genoeg weten over valkjes.

Groeten, Lin

Mariska

Lin, moet jij niet al in je nestje liggen ;D ;)
Het word morgen een lange dag, maar wel een leuke en ik wens jou en Rianne heel veel plezier.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

♪ Marlies

Hoi Lin,

Ik dacht het wel (putfile ).
Als je iets wil weten over valkjes, ben je bij hem aan het goede adres.
Je kijkt er echt je ogen uit. Neem maar reserve batterijen mee. ;D

Inderdaad, volgens mij is het bedtijd voor jou. :P

Groetjes Marlies

Joyce28

Heel veel plezier morgen jullie twee!! :)