Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Lin,

Wat zal het druk zijn in jouw bovenkamer (hersenpan). Heel wat te regelen en dan ook nog zoiets leuks als een voliere.

Per gemeente verschilt het wat de eisen zijn voor een voliere. Als je het bij de gemeente navraagt weet je waar je aan toe bent.

Succes met alles, groetjes, Nel :)

Joyce28

Ik meld ook niks hoor,je hebt er geen toestemming voor nodig zeggen ze allemaal hier
Mijn buren hebben een overdekt terras (waar je dus wel een vergunning voor nodig hebt) gemaakt,als ik wil kan ik moeilijk doen,want hij steekt boven mijn schutting uit
Dus als ze gaan klagen over mijn voliere dan..................... ;D

grapje hoor :P

Lin

Hey allemaal,

Gisteren overlegd en we nemen alles wat we donderdag gezien hebben in de meubelzaken. Gisteren nog in het huis geweest en we hebben nu alles geregeld over het overnemen. Dat is dus ook weer geregeld. Net hebben we een wasmand gekregen, zo'n zilveren. Verder gaan we starsk naar andere spullen kijken en alles regelen met de meubels die we donderdag hebben gezien.

hey Sanne,

Leuk dat je weer even langskomt. en inderdaad Milo  doet mee. Ik kan helaas niet zen hoe hij ervoor staat.

Nou heb ik nog verder leuk nieuws. Ik heb fotos gehad van LEMON!! Erg leuk om hem weer te zien. Met een nieuw maatje

Hier de eerste foto met zijn maatje Onyx:

Dit is de meest recente, 2 weekjes geleden, hij wou niet badderen, hihi

De foto's zijn van 18-7-2005.

Het gaat erg goed met hem! en zoals je ziet heeft ie nu een erg mooi maatje. Ik ben benieuwd hoe het in de toekomst gaat als hij ooit een nestje gaat beginnen. wat een mooie kuif heeft hij he?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

owww wat is hij mooi geworden!!! :-*

Leuk, dat jullie het eens zijn geworden over de meubels. Wat doen jullie voor behang? Of gewoon schilderen? Ben zeer benieuwd, hoe het er allemaal uitziet! Als ik ergens mee kan helpen (schilderen, slopen ;D ) dan hoor ik het wel!

Mariska

Aaaah, wat een lieve foto's van Melon.
Ik ken hem niet, maar ik vind het een scheet.
Zeker een kleinkind van je!?
En zeker een hele mooie kuif ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Citaat van: Rianne op 15 oktober 2005, 13:15:25
owww wat is hij mooi geworden!!! :-*

Leuk, dat jullie het eens zijn geworden over de meubels. Wat doen jullie voor behang? Of gewoon schilderen? Ben zeer benieuwd, hoe het er allemaal uitziet! Als ik ergens mee kan helpen (schilderen, slopen ;D ) dan hoor ik het wel!

Vandaag dus een aanbetaling gedaan voor het dressoir, tafel, stoelen, twee tafeltjes, en een tvkast. Allemaal van teakhout (onbehandeld) Ik laat je wel weten of je hulp nodig hebben. Over het behang zijn we het nog niet eens. eerst even kijken hoe het straks helemaal kaal eruit ziet.

Citaat van: Mariska op 15 oktober 2005, 19:08:44
Aaaah, wat een lieve foto's van Melon.
Ik ken hem niet, maar ik vind het een scheet.
Zeker een kleinkind van je!?
En zeker een hele mooie kuif ;)

Groetjes Mariska

Hey,

Hij heet geen Melon maar Lemon! Maakt niet uit. maar als je kijkt op bladzijde 1  dan kan je al mijn 'kleinkinderen' zien van dit jaar dus. wat een mooi valkje he?

Lin

na elk hoogtepunt  lijkt wel een dieptepunt te komen... :'(

eerst stage wat heel goed ging en omsloeg in een negatief stageadvies. toen een baan maar afkeuring van adviesrapport waar ik een half jaar aan gewerkt heb. Nu vandaag meubels gekocht en auto in beslag genomen... :'(

Mijn vriend heeft een getunde auto en die viel nu opeens na een jaar op..

hij werd aangehouden omdat hij teveel geluid maakte, blindering, profielbanden (is nog goed!!), spoiler (mag erop!), en geen achterbumper (geen uitstekende delen en nummerbord aanwezig)

Dus dat betekend herkeuring en de auto een week kwijt. Een boete wil hij niet geven en ook niet dat wij maandag zouden terugkomen om alles te laten zien wat we aangepast hebben. Dan veranderen we gewoon wat moet, dus blindering eraf, banden nieuw en de bumper is mandga ook klaar. Maar goed... :'(

erg sneu voor mijn vriend die er al een jaar bijna elke dag een paar uur aan zit te werken. Hij brak helemaal...kwam erg hard aan na zoveel tijd erin gestopt te hebben en nu ook net nadat we alles gekocht hebben.

Zal wel veel geld kosten, deels eigen schuld deels erg overdreven want we rijden al bijna 2 jaar zo met die ramen en spoiler..

Nou even een dipje dus.. moeten van de week maar even kijken hoe wij beiden weer op het werk komen..

Groeten een bedroefde Lin weer..

Petra en Cheeky

Ach lieve Lin, soms lijkt alles ineens even samen te komen! Sneu voor je vriend, maar hij wist dan toch wel diep in zijn hart dat niet alles mocht zoals hij het gemaakt had? Dan loop je altijd een risico en helaas in zijn geval werd-ie dan toch gepakt! Dat kan inderdaad wel even de nodige eurootjes kosten!

En dat na je leuke bericht van alle meubels die je gekocht hebt! Probeer maar zoveel mogelijk te concentreren op je nieuwe huisje en de inrichting daarvan en de voliere... dan blijf je hopelijk glimlachen...

Sterkte voor jullie beiden!  :-*

Groetjes,
Peet

Rianne

Het kan ook zijn dat ze hem een tijdje in de gaten hebben gehouden... Maar ik vind het raar dat ze hem in beslag nemen, JP reed toch niet veel te hard of zo? Ik denk dat je het beste even uit kan zoeken wat je hieraan doen kunt. Wel balen zeg. Eerst slecht nieuws over je school, dan goed nieuws over het huis, en nu weer slecht nieuws. :'(

Gerda

Hoi Lin,

Ik merk dat goed en slecht nieuws hier senl worden afgewisseld. Allereerst wat een mooie foto's van een mooie Lemon. Je zal wel blij zijn je kleinkind weer eens (zij het dan op foto) te zien. Het is echt een knapperd geworden!!!
Wat een gedoe met je stage en adviesrapport. Wat vervelend voor je.
Gelukkig heb je ook veel leuke dingen, dus probeer je daar maar lekker op te concentreren.

Groetjes Gerda

Mariska

Citaat

Hey,

Hij heet geen Melon maar Lemon! Maakt niet uit. maar als je kijkt op bladzijde 1 dan kan je al mijn 'kleinkinderen' zien van dit jaar dus. wat een mooi valkje he?
Citaat

Wat ben ik toch ook een doos he?! ;D
Maar ik zat er niet ver naast en het klinkt allebei lekker fruitig ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

valkchico

hallo lin,

vervelend dat gedoe met de auto van je vriend!
heb je al vervoer kunnen regelen om op het werk te komen?

succes met alle narigheid!
Maar veel meer plezier met jullie huisje en de te bouwen voliere

gr Esther

Lin

even snel tussendoor... valkjes zitten in een kooi en zal morgen fotos en filmpjes plaatsen. daarnaast hebben we auto kunnen regelen.

Het stuk wat ik had geschreven over handopfok kan je hier lezen:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,13124.0.html

Graag niet reageren daar maar hier, want hij staat nog niet op slot.

Rianne

Citaat van: Lin op 16 oktober 2005, 19:48:44

Graag niet reageren daar maar hier, want hij staat nog niet op slot.

Je kunt toch je eigen topics op slot zetten?

Lin

ha stom he.. net gedaan. moet alleen nog sticky worden!