Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Lin,

Wat fijn dat het goed gaat met Kaiyo. En Naira ziet er prachtig uit zeg!! Mooi dat ze nu zo goed gevoerd wordt.
Nou dat schiet al op en dan heb je je viertal compleet!!

Groetjes Gerda

Lin

Hey,

Het gaat super met Kaiyo, zijn pootje is vrijwel helemaal genezen. Wel erg grappig is als hij gaat krabben en dan op zijn zere pootje moet leunen. Dan valt ie elke keer bijna om. Wel zielig maar erg grappig.

Verder probeer ik elke dag wel een uur volledige aandacht te geven, Is niet altijd haalbaar helaas. Mijn vriend pakt hem met een handschoen op om hem daar aan te laten wennen met een volle hand te pakken.Mocht eerst niet van mij maar blijkt te werken.  Nu deed hij het zonder handschoen en dat ging wel goed. Eenmaal vast is het een lieverdje hoor. vooral trosgierst is ie erg gek van. Daar rent ie echt bijna heen.

Hier zie je hem in de woonkamer staan. even daar heen verhuist zodat ie ook wat aan de drukte went.

en nog een kort filmpje. Je ziet hem inde hand van mijn vriend en op het einde bijt hij een beetje van zich af. Maar bijt niet door is meer spelen zo.
http://www.youtube.com/?v=1_wOMiHC2yI

En even Ayla, die van tiamo was mislukt. Ik ben zo blij met haar dat ze niet kaler of doodgaat aan de ziekte waar ze op getest was. Gelukkig heeft ze de ziekte overleeft. Ze wordt trouwens de 23e twee jaar! en met Tiamo gaat het ook goed. Elek morgen zit ie op zijn vaste plaats en rechts van hem ayla. Zag ze vandaag nog wipwappen ben benieuwd of er nog wat komt. nog 3/4 maanden en dan kunnen ze weer jongen krijgen.

zo zal morgen weer de rets van de dagboeken lezen, ik ben alweer bijna bij!

Groeten, Lin
Citaat van: bobbie op  7 september 2005, 22:14:09
Hoi Lin,

Wilde nog even zeggen dat je handtekening erg mooi is  8)
Tot over een week.
Doei, Nel :)

jeetje Nel  ga je weg!! ik zal morgen meteen even in je dagboek posten.. ik mis echt alles nu... bedankt voor je opmerking. Ik moet nog handtekening aanpassen maar dat komt nog wel, is nu niet scherp.

Citaat van: Gerda op  7 september 2005, 23:09:14
Hoi Lin,

Wat fijn dat het goed gaat met Kaiyo. En Naira ziet er prachtig uit zeg!! Mooi dat ze nu zo goed gevoerd wordt.
Nou dat schiet al op en dan heb je je viertal compleet!!

Groetjes Gerda

Hey gerda morgen ook even in jouw dagboek duiken!  Wat is ze mooi he! Ik ben zo benieuwd om haar live te zien,nog twee weken denk ik..

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

♪ Marlies

Hoi Lin,

Gelukkig gaat het met kaiyo z'n pootje ook weer wat beter.

Weet je al wat Ayla mankeerde, of heb ik dat gemist (druk druk druk ;D)

Lin

Hey,

Volgens de DA heeft ze bek en verenrot gehad maar is ze daar overheen gegroeid, de ziekte is uit haar lichaam. Verder is ze nu niet meer ziek dus.

Link van Gerda
http://www.hareco.nl/index.htm en dan links onderaan!!

Groeten, Lin

Christine

al een geluk dat ze nu niet meer ziek wordt dus vandaag die plekken? nu kan ik al wat meer volgen ::) mooie foto's van kaiyo hij is prachtig vooral zijn schattige gele wangskes zijn ontzettend mooi :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi LIn,

Sorry dat ik niet eerder in je nieuwe dagboek ben gedoken,. heb eerlijk gezegd nog niet alles gelezen geloof ik, (doe ik morgen) maar wat een prachtige mop in Naira zeg,.

Ben blij te lezen dat het weer een beetje rust bij je is,. in de vluchtigheid, kwam ik allerlei verdrietige dingen tegen,. Bek en verenrot?,.en het pootje van Kaiyo,. pfff das even niet niets geweest.Blij te lezen dat het nu beter gaat.

Ik kom snel terug :D

Groetjes
Kirsten

ps leuk ook die samenvatting, zo weet ik gelijk weer meer van je ;) :D

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Hey,

ik zal morgen alle dagboeken lezen en reageren. ook hier. Rianne en ik hebben een stickytopic geschreven over tam maken. Laten het nu lezen en misschien wordt ie wel geplaatst. Ik ben er enthousiast over. Verder komt Rianne zo dus misschien wel ook veel fotos morgen.

Groeten, Lin

~Natas~

Hoi,

Ik heb het gelezen hoor jullie stickytopic.
Vond het duidelijk leesbaar en goed te begrijpen.
Jullie hebben je best erop gedaan.
Ben benieuwd verder hoe het ermee gaat aflopen.

Groetjes,

Natas

gonnie

Hoi
Lin
Fijn dat het allemaal weer goed gaat met je lieverds ,ik ga ook even jullie sticky tobic lezen .
Groetjes Gonnie

Lin

Citaat van: gonnie op 10 september 2005, 12:24:07
Hoi
Lin
Fijn dat het allemaal weer goed gaat met je lieverds ,ik ga ook even jullie sticky tobic lezen .
Groetjes Gonnie

Die staat alleen nog in het moderatie gedeelte. Ik heb hem naar Riny en Natas gemaild omdat hun vaak in dat topic reageren.

Groeten, Lin

Christine

ah daarmee dat ik het gisteren nergens vond

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

hippysuus

Hoi Lin,

Ik blijf Kaiyo een schatje vinden hoor, die gele wangetjes...ik vind dat zo apart uitzien! Fijn dat het beter gaat met zijn pootje...hij fladdert nu zeker ook niet meer zo paniekerig door de kooi heen.

De foto's zijn super, ik had het nog nooit gezien namelijk dat valkjes elkaar zo voeren.

De rode oogjes zijn gaaf, die had mijn vorige valkje ook (albino lutino dus?).

Dat achterlopen van alle dagboeken...dat probleem heb ik dus ook, mijn leven en werk is nogal hectisch dus ik kan het ook niet zo goed bijhouden als ik wel zou willen. Ik zie dan ook dat we vandaag allebei de hele tijd flink aan het lezen en antwoorden zijn  ;D

Groeten,
Suus

Ankie

Hoi Lin

Wat heerlijk dat het zo goed gaat met Kaiyo.
Ben benieuw waneer je Naira mag halen. :D.
Lekker druk bij jou !!Gezellig hoor!
Schattig filmpje ook ,ziet er heel relaxt uit .

Groet van Ankie

Rinske

ik heb zonet even naar Kaiyo gekeken, wat een plaatje zeg!!!!
De rest natuurlijk ook, maar ik was even nieuwschierig naar Kaiyo.

Liefs

Lin

Hey allemaal,

Zo we zijn 6 uur verder en alles is weer gelezen en vaak ook op gereageerd. Maar voortaan ga ik dat niet doen alleen bij vragen of andere dingen waar ik het noodzakelijk vind.(zeg ik nu)

Eerst even wat over mij..
Werk gaat nog steeds goed mag logos, flyers enz. ontwerpen en daarnaast ook de teksten van websites invullen en fotos plaatsen. Het enige minpuntje is dat ik nog niet snel kan werken, maar daar werk ik aan.
-----------------------------------------------------------------------------------
Nou gisteren was Rianne er dus. Eerst even bij Ayla en Tiamo gezeten daar staat mijn Mac (computer) namelijk. Tussendoor zaten Ayla en Tiamo lekker te kroelen. Wat een verliefd stel! En nog steeds heb ik geen mooie foto van beiden samen kunnen nemen. We hadden even het gedeelte doorgenomen wat we geschreven hadden over tam maken. Het eerste gedeelte is een stappenplan en daarna worden er situaties of problemen beschreven. staat nu nog bij moderatie gedeelte en ik hoop dat iemand het eens gaat lezen.

Daaran zijn we naar Kaiyo gegaan. Rianne pakte meteen kaiyo en liet toen los waardoor ie zijn eerste vlucht maakte. ik was er niet blij mee want het plafond heeft een gat waardoor ie meters ver tussen het plafond kan duiken. na een achtervolging zat ie weer in de kooi. ik had hem nog niet eruit gehaald omdat ik eerst wil dat ie telkens op mijn hand komt te zitten.

In de kooi was ie nog een beetje druk maar later gaf ie toch toe en kon rianne de goede kant van Kaiyo zien.
Erg lang hebben we daar niet gezeten want het was al best laat.

en ja vandaag vanaf 11 uur bezig geweest om alles te lezen (wat schrijven jullie veel) en nog een leuke foto voor de wedstrijd te zoeken.

EN IK WIL WEER EEN NESTJE!!

Je ziet nu veel kleine valkjes en nu omdat ik een foto zocht heb ik mijn hele dagboek weer gekeken vanaf het begin. En goh wat een leuke fotos ik ben blij dat ik destijds elke dag fotos heb gemaakt tot ze zelfstandig waren.

Maar ja.. nog even wachten.

Met Naira gaat het neem ik aan wel goed. Ik heb nog geen nieuws van Lique gehoord. Ik denk dat we binnenkort Naira wel kunnen ophalen. Het zal wel een apart koppel vomen dan met Kaiyo, totaal tegenovergestelde mutaties zijn het.

Verder geen nieuws zal kijken of ik mooie fotos of filmpjes weer kan maken.

Ik kom jullie vast nog wel tegen forumverslaafden!  :D

Groeten, Lin