Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

valkchico

Hallo Lin,

wat leuk dat de moeder ook de oma is van de valkjes die ze zelf uitbroed.
ik duim met je mee dat die eitjes ook bevrucht zijn. En behalve de situatie met de eitjes vind ik het ook al heel appart om te lezen hoe de eitjes weer in het nest zijn gekomen ;).

gr Esther

carco

Hoi Lin

Dit is inderdaad heel apart en heel erg leuk. Vorig jaar heb ik het ook gevolgd dat jou eitjes naar Paul gingen inderdaad .
Heel spannend allemaal ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mandy

Hahaha wat een toestanden allemaal. :D
Bij jou wordt het dus ook zo'n soap als het vorig jaar bij mij was, pfff toen wist ik het zelf allemaal niet meer, vreselijk. ;D
Maar hopelijk gaat het zo lukken en krijgen alle bevruchte eitjes een kans, dat dacht ik toen ook, succes! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Skye

Hoi Lin
Net zoals de rest vind ik het een hele bijzondere situatie! Ik had er nog nooit van gehoord. Dus ik blijf de "soap" zeker volgen. Leuk hoor.

Riny

Hoy Lin
Gaat nog alles goed?
Ik gun het je van ganser harte.
Groetjes Riny :D

bobbie

Hoi Lin,

Heb je de eitjes van Grisha al geschouwd?  Cootje is vrijdag begonnen met broeden en nu zie ik bij 2 eieren heel duidelijk rode adertjes.

Jouw valken broeden toch ook sinds vrijdag op de eieren van Grisha?

En de andere eitjes, zijn ze allemaal bevrucht?

groetjes, Nel :)

Riny

Citaat van: bobbie op 18 januari 2006, 17:00:24

Jouw valken broeden toch ook sinds vrijdag op de eieren van Grisha?

En de andere eitjes, zijn ze allemaal bevrucht?

Hoy Lin
Ik kwam hier ook al even loeren naar nieuws .
Maar ik sluit achter Nel aan in de rij van nieuwsgierige.

Agnes

hihihihi ;D

Dan sta ik achter Riny ;D
Maar ik wacht rustig m'n beurt af hoor :D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Gerda

Hoi Lin
Bericht ontvangen!!! Ik heb je IM terug gestuurd!!!!

Wat een nieuwsgierige mensen allemaal hier!!! Ik ben helemaal niet nieuwsgierig!!!!

Liefs, Gerda

Lin

He!!!

Daar ben ik weer! Al ff niet geweest hier maar ik had goede redenen. Vrijdag had ik diplomauitreiking nadat ik de eitjes had opgehaald. Het was heel gezellig alleen de docent had weinig te vertellen. De anderen docenten vertelde heel veel leuke verhalen over de andere geslaagde. Dat was wel erg jammer. Zaterdag had ik eerst bugel les en daarna boodschappen gedaan en het hele huis schoongemaakt. Vervolgens kwamen vriendinnen uit: coevorden,groningen, hengelo, hoorn en wieringerwerf om mijn verjaardag nog te vieren omdat ze toen niet konden. Die gingen pas zondag weg. Maandag werken en meteen naar orkest en om 23:00 thuis. gisteren weer gewerkt en toen gegeten en alles opgeruimd en de webcam geprobeerd.

en straks ga ik weer naar dwarsfluiten en ben om 22:30 weer terug. Morgenavond heb ik nog niks dus dan hoop ik hier weer wat door te lezen.

Ik ben nu druk bezig met de webcam. Alleen ik kwam erachter dat er geen videokaart is (?) en je moet volgens mij een speciale webcam kopen voor een mac/apple, dus dat is ff een probleem.

Vanavond heb ik de eitjes weer geschouwd. Ze zijn heel broeds en eerder kon ik nog niet kijken.

DE TUSSENSTAND!!!

1 eitje daar zie ik veel beweging
1 is vrij donker
1 ei (dat grote ei) is helemaal leeg toch verkeerd gelegen denk i, ik verwachtte dit namelijk al.Daar werd raar op gebroed.
1 ei heeft een rare vlek

en natuurlijk die van de kleinkinderen!

ZE ZIJN BEIDEN MOOI BEVRUCHT!

Ik verwacht dat het eerste donsje na de 27e al uit komt als alles goed gaat.

Verder nog een afzegging van de lutino. dat had ik al verwacht dat was julia. Die heeft nu bij oscar uit alkmaar (ja die van marktplaats) een valkje gehaald. Het was haar eerst en ze kwam jong over, dsu ik ben wel blij dat de eerste niet bij mij vandaan komt. Ik had haar al gemaild dat ik zonder begeleidng niet aan mensen onder de 18 jaar verkoop.

Nou verder eigenlijk geen nieuws. Ik heb nog niks van de andere reservering gehoord, ik zal die even smsen. En van Caroline weet ik dat ze die nog heeft staan.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Jiiiiipppppppppiiiieeeeeee,

Grisha wordt mama!!!!!!

En jouw valken natuurlijk papa en mama, maar ik vind het zo leuk dat de eitjes van Grisha op dezelfde dagen zijn gelegd als die van Cootje.

Ik blijf je volgen.

Groetjes, Nel :)

Kirsten

Hoi Lin,.

Wat spannend dat ze bevrucht zijn,. ik ben heel benieuwd :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Wat een heerljk nieuws, bevruchte eitjes.

Ik ben echt helemaal blij!!! Maar ik vind het ook spannend!! Misschien wordt ik wel valkenoma!!!!

Ze liggen er vanaf vrijdag de dertiende!!! Dus geen ongeluksgetal!!!

Dus misschien komen ze op Ronalds verjaardag 3 februari wel uit!!! Dat zou helemaal raar zijn. Grisha op mijn verjaardag en een jong op Ronalds verjaardag!!!

Gerda

Riny

Citaat van: Gerda op 18 januari 2006, 20:42:38

Dus misschien komen ze op Ronalds verjaardag 3 februari wel uit!!! Dat zou helemaal raar zijn. Grisha op mijn verjaardag en een jong op Ronalds verjaardag!!!

Hoy Gerda
Dat zou helemaal te gek zijn.