Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

Agnes

Hoi Lin,

Wat gaaf!
Heb je al een naam voor je nieuwe aanwinst?
Het kan zijn dat ik er overheen gelezen henb hoor, want ik kreeg geen notificatie meer, en heb heeeel snel door de bladzijden heen gezwiept :-\

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

hippysuus

Nou, dat is nog eens een fijn kerstkadootje he? Het is inderdaad een prachtig mooie primrose. Veel plezier straks
:-*

Petra en Cheeky

Ik ben heel benieuwd naar je primrose, Lin!
Foto's!!!!

Liefs,
Peet

moonwitch (diana)

Hoi

Lin en rianne zijn net een kwartiertje weg en ik was een slechte gastvrouw, heb ze niet eens wat te drinken gegeven :-[. Heb ze het wel aangeboden, maar toen stonden ze al op het punt om weg te gaan, nogmaals mijn excuses hiervoor.

Was erg leuk om jullie in levende lijve te zien, hopelijk gebeurd dat nog eens.
Maar volgende keer kan je beter komen als het nog licht is dan kun je de valkjes buiten beter zien.

Ik weet dat je veel schrijft in je dagboek dus ik blijf zekers hier vaak terugkomen.
groetjes van bobbie en boomer en diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Gerda

Citaat van: moonwitch op 18 december 2005, 21:35:47
Hoi

Lin en rianne zijn net een kwartiertje weg en ik was een slechte gastvrouw, heb ze niet eens wat te drinken gegeven :-[. Heb ze het wel aangeboden, maar toen stonden ze al op het punt om weg te gaan, nogmaals mijn excuses hiervoor.

Was erg leuk om jullie in levende lijve te zien, hopelijk gebeurd dat nog eens.
Maar volgende keer kan je beter komen als het nog licht is dan kun je de valkjes buiten beter zien.

Ik weet dat je veel schrijft in je dagboek dus ik blijf zekers hier vaak terugkomen.
groetjes van bobbie en boomer en diana

Hoi Diana,

Ach joh, zo gaan de dingen in de hitte van de valkjesverhalen. En je hebt het nog aangeboden voor ze de deur uit waren  :D

Hoi Lin,

Ik ben benieuwd naar de eerste foto's bij jou !!!!

Groetjes Gerda

Caroline

En ik ook.

Maar op de andere foto vind ik haar in ieder geval prachtig!!

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Dag dames en Aad!

Nou gisteren dus met rianne naar diana geweest. Wij waren dus helemaal verkeerd gereden en zoals elk bezoek waren wij weer te laat.. :-[ eenmaal aangekomen zagen we twee roodstaarten (of timneh?) en een homokoppel valkjes. en daar stond ook mijn valkje. Ze werd er meteen bijgehaald. en ze is heel mooi! Na een tijd praten zijn we naar de voliere gegaan. en jeetje mina volgens mij waren er wel een stuk of 60. Dat hadden we niet verwacht!  :o

Als er nog mensen zijn die een valkje zoeken, niet tam, maar wel hele mooie. Ga dan even bij diana in Zwaag langs.

we zagen de ouders en verder nog hele mooie andere valkjes. Vervolgens zijn we weer naar binnen gegaan en hebben we ons vermaakt met het homokoppel. vooral de lutino was echt een schatje. hij kon samen met de wildkleur overal tegen aan babbelen en als je ging tikken met een kaartje op de tafel ging hij met zijn pootje stampen. Echt ontzettend lieve valkjes.

We hebben eigenlijk de gehele tijd met onze jas aangestaan, want we waren druk aan het praten. We hebben ons bijna helemaal schor gepraat en onze ogen uitgekeken naar alle mooie en lieve valkjes.

Toen kwam het moment dat we vertrokken. De primroos pakte diana vrij snel op. ze bleef gewoon nog op je hand zitten. daar was ik wel door verrast omdat ze de laatste tijd in de buitenvoliere heeft doorgebracht. Toen vertrokken we nog niet..

Nee we bleven maar praten. uiteindelijk hebben we toch afscheid genomen. Ik wil diana hartelijk bedanken, dat ik dit valkje mocht kopen. ze wilde haar natuurlijk eerst zelf houden totdat ze hoorde dat ik zo een zocht. ze kan altijd langs komen als ze wil en ze weet dat ik altijd foto of extra filmpjes zal sturen.

Nog even over Kaiyo en het valkje. Kaiyo toonde wel interesse maar helaas was het gister al tijd om te slapen voor de valkjes dus het licht ging uit. vandaag kom ik pas om 23:00 thuis dus dat wordt ook niet echt bestuderen. Morgen werk ik eerst weer en dan VERJAARDAG VIEREN!!! JIPPIE! dus woensdag kan ik jullie verblijden met fotos en eventueel een verhaal. dat was even een verhaal over mijn bezoek aan diana.

tot woensdag iedereen dan reageer ik weer op jullie.. oh ja de naam is onderweg voor het valkje.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

Hoi Lin,

welkom terug!!!

Ik ben weer helemaal bijgelezen in je dagboek.
Het is er de laatste tijd niet van gekomen door priveomstandigheden, maar ik kan nu weer meepraten hoor ;D
Wat een prachtig valkje heb je van Diana gekocht :o :-*
Ik ben heel blij voor je en hoop dat je er een leuk koppel mee gaat maken met hele mooie jongen :D

Het samenwonen bevalt dus ook goed lees ik :D :D :D
Wat heerlijk voor jullie!
Ik weet nog precies hoe dat is in het begin ;D
En maar 1 keer een foutje met koken vind ik hartstikke knap hoor ;)

Lekker klaar met school ook nog 8)
Heerlijk he, kan je je lekker op andere dingen stortte!
Mooie valkjes kweken :D
Ik heb momenteel hetzelfde als jij, ik kan aan niks anders denken dan valkjes, volieres, jongen ;D

Ik snap dat de dagboeken moeilijk bij te lezen zijn, maar als je die van mij weer bij wil houden maak ik met alle liefde een samenvatting voor je.
Er is veel gebeurd ;D

Een hele fijne verjaardag morgen en tot woensdag ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

es

Hi Lin,
Zo moest ook even grondig bijlezen :-[ maar als het allemaal goed is ben ik redelijk op de hoogte weer, en in afwachting van de eerste foto's van je primrose :D :D :D
Groetjes van Esther en kom morgen even verder lezen ga slapen heb het drukdrukdruk  :-\ :-\ beetje te :P

• SH0RTY •

20 december 2005, 00:43:23 #609 Last Edit: 20 december 2005, 01:05:12 by • SH0RTY •
Hallo Linda!

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!
Maak er een mooie dag van!

Knuffel van Lemon en mij!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

moonwitch (diana)

Hoi Lin

Ook van mij en de valkjes en grijze roodstaarten, van harte gefeliciteerd.
Een hele fijne verjaardag.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Petra en Cheeky

Gefeliciteerd Lin met je verjaardag!
Liefs van Cor & Peet

Enneh... ben benieuwd naar de primrose foto's en verhalen!

♪ Marlies

Hoi Lin, ;D

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuke dag van. :P

Ben ook heel nieuwsgierig naar je nieuwe valkje.

Groetjes Marlies ;D

Marianne

Hoi Lin,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en natuurlijk met je verjaardag.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!