Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: hippysuus op  9 oktober 2005, 18:36:52
Hoi Lin,

Mooie grote woonkamer krijg je, ik durf te wedden dat je nu al hebt bedacht waar de vogels komen ;D ;D

Groetjes, Suus

Inderdaad!  ;D
Citaat van: Caroline op  9 oktober 2005, 17:00:54
Hoi Lin even denken hoor ik heb zoveel gezien.  ;)

Eerst maar de konijnen, wat een mooie konijntjes zeg, verhuizen ze ook mee??

Groetjes van Caroline

PS. Nog bijna een reservering voor een albino  ::) :P

Konijnen gaan mee natuurlijk! En ik heb verder nog geen reserveringen hoor. Dus dat valt wel mee. Het is voor veel mensen ook best ver. Dus veel kijken al niet eens zo ver. Rianne en ik zijn daarentegen heel anders daarin ons maakt het niet uit. Valkje heb je voor jaren plezier aan dan maakt dat beetje geld ook niet.

Hey allemaal,

Was af en toe op het forum, vandaag moest ik ook weer even mijn mening kwijt :-). Maar loop onwijs achter met alles te lezen. Nou het is ook best een geregel hier. Overal nog spullen vandaan halen en afspraken maken. Maar we hebben gisteren het huis gezien. Is in goede staat. Zag er dus netjes en was mooi ruim. De tuin had een beetje hobbelig pad maar daarnaast lag gras. Mooi voor de konijnen straks. Verder zei Jean-Paul (mijn vriend) nog waar ik mooi een buitenvoliere kon plaatsen.

Wel erg verleidelijk maar ben een beetje bang dat de buren gaan klagen. Maar daarentegen hoorde ik vlakbij ook nog andere vogels roepen. Dus de buurt is er aan gewend. Jullie horen nog wel hoe het verloopt, maar als het aan ons ligt nemen we het  ;D

ik zal dan als we het nemen even een filmpje maken van het huis. Ga trouwens ook de valkjes bij elkaar zetten. Dus Kaiyo en Naira gaan bij Ayla en Tiamo in de kooi. Zet vanavond de kooien naast elkaar om te wennen.

Ik zal jullie op de hoogte houden en probeer ondertussen alles bij te houden.

Groeten een slechtslapende Lin  ;D

p.s. ik doe mee met de fotowedstrijd ter opvuling wie weet met welke foto? Het is niet een foto van de valkjes  die hier nu zijn

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik maak me ook niet druk om de buren hoor. Maar er komen vast niet meer als 10 - 12 valkjes in bij mij. Of wil je een mega voliere? ;D
Ja afstand maakt voor ons niks uit, we stappen in de auto en gaan! :)

Petra en Cheeky

12 oktober 2005, 20:04:55 #287 Last Edit: 13 oktober 2005, 18:58:25 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ha Lin,

Je zin van "ik was ook even op het forum en moest mijn mening kwijt" of iets van die strekking wekt wel mijn nieuwsgierigheid hoor! Waarover dan?

Hopelijk wordt dit huis het helemaal...! Het zal toch wel meevallen met de buren? Alhoewel... als wij de tuindeur open hebben staan en Cheeky & Chara schreeuwen binnen, dan horen de buren het ook, zeggen ze! Maar gelukkig zijn het fans van Cheeky en Chara, dus ze kunnen er hartelijk om lachen, maar je zit natuurlijk niet te wachten op nieuwe buen waarmee je meteen in de clinch ligt als je valkjes teveel lawaai zouden maken....

Ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat als je je valkjes bij elkaar zet!

Groetjes,
Petra

Caroline

Hoi Lin, badfoto 11, Milo van Sanne??? Of heb ik het fout??

Succes met het huis.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Citaat van: Caroline op 12 oktober 2005, 22:39:44

Succes met het huis.

Groetjes van Caroline

Jij mag nooit meer raden, jij bent te goed!!!!

Groetjes Gerda

Caroline

Citaat van: Gerda op 12 oktober 2005, 23:02:22

Succes met het huis.

Groetjes van Caroline

Jij mag nooit meer raden, jij bent te goed!!!!

Groetjes Gerda

Ik heb pas heel haar oude dagboek gelezen, hihi.  ::)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Lin,

Ik ben maar eens in je dagboek begonnen en ik vind hem hartstikke leuk. Je maakt zoveel mee, je blijft lezen.
Spannend hoor dat jullie binnenkort gaan samenwonen.
De laatste keer was voor mij andehalf jaar geleden en ik weet nog precies hoe het was ;D.
Juliie gaan een heerlijke tijd tegemoet.
Lekker opknappen samen en spulletjes kopen.
Ik zou het nog wel een keer over willen doen, wel met dezelfde man hoor ;)

Ik zou zelf ook wel een dagboek willen beginnen, maar ik weet me god niet wat ik er allemaal in moet zetten.
Jij maakt heel veel mee met het kweken en zo. Dat heb ik natuurlijk niet.
Ik denk er nog eens over na.
Die van jou ga ik wel bijhouden! :D

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Citaat van: Rianne op 12 oktober 2005, 19:53:31
Ik maak me ook niet druk om de buren hoor. Maar er komen vast niet meer als 10 - 12 valkjes in bij mij. Of wil je een mega voliere? ;D
Ja afstand maakt voor ons niks uit, we stappen in de auto en gaan! :)

tja maar als die allemaal gaan roepen?  ::)

Succes met het huis.

Groetjes van Caroline

tja je hebt gelijk.. :-)

Citaat van: Mariska op 13 oktober 2005, 13:58:02
Hoi Lin,

Ik ben maar eens in je dagboek begonnen en ik vind hem hartstikke leuk. Je maakt zoveel mee, je blijft lezen.
Spannend hoor dat jullie binnenkort gaan samenwonen.
De laatste keer was voor mij andehalf jaar geleden en ik weet nog precies hoe het was ;D.
Juliie gaan een heerlijke tijd tegemoet.
Lekker opknappen samen en spulletjes kopen.
Ik zou het nog wel een keer over willen doen, wel met dezelfde man hoor ;)

Ik zou zelf ook wel een dagboek willen beginnen, maar ik weet me god niet wat ik er allemaal in moet zetten.
Jij maakt heel veel mee met het kweken en zo. Dat heb ik natuurlijk niet.
Ik denk er nog eens over na.
Die van jou ga ik wel bijhouden! :D

Groetjes Mariska

Gewoon beginnen met een dagboek. jij schrijft hem wel vol hoor. als je begint ben je verslaafd.. en anders schrijf je een tijdje niks erin. en leuk dta je hier even bent langs geweest. nu is het dagboek nog te volgen dat oude was echt teveel.. ik schrijf gewoon wat ik meemaak ook over mijn huis enzo.

Groeten, Lin

p.s. nu snel naar de winkels voor spullen weer!

Mariska

Hoi Lin,

Ik ga straks gewoon beginnen en zie wel hoever ik kom.
Wel leuk ;D

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Hoi Mariska,

Kijk maar na mij, ik twijfelde ook om er één te beginnen, en kan me nu niet meer voorstellen zonder. Hihihi!!

Maar je begint er één zeg, je, ik zal straks even kijken.

Groetjes van Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ed

Citaat
Hey ed,

Als er weer wat af is dan lees je het wel hier. zou het leuk vinden als er weer wat op je site komt (www.valkje.com-reclame!)

Hoi Lin,

Ik wacht het af en wat ik al zei je mag het kwijt op mijn site.  ;D

Gefeliciteerd met jullie huisje is de voliere al aan komen want die komt er zeker.

Wat betreft dat jullie ver weg wonen dat valt wel mee minder dan 2 uur van rotterdam. Er zijn er zat bij die de hele dag bezig zijn om een valkje te halen dus die reserveringen komen van zelf hoor.

Groetjes
Ed

Lin

ja met die reserveringen komt het heus wel goed. vorig jaar zijn alle valkjes naar forumleden toe gegaan voordat ze op marktplaats kwamen. rianne is nu bezig om een website te maken over onze valkjes en wat voor jongen we kunnen krijgen.

Even weer over het huis. Gisteren hebben we prachtige teakspullen gezien. We zagen een dressoir met onderin schuiflades die opzij konden worden geschoven. en boven in laadjes. Dit dressoir was wel 2 1/2 meter lang. Maar de muur in onze woonkamer is ook erg groot. Dus nu nog even kijken of die wel door de deur kan enz. Verder nog en mooie tvkast en een tafel gezien. En als laatste zagen we stoelen met rubberen wieltjes en armleuningen. Graag wilde we die van stof en dan in licht bruin en creme. Zaterdag bellen we op of het dressoir gaan nemen.

Vanmiddag gaan we kijken in het huis wat ze voor de spullen vragen en alles opmeten. Maandag bellen we naar de woningcorporatie om alles door te geven. en dan 1 november kunnen we erin. Nog twee weken dus.

en over de valkjes... Ze staan nu dus naast elkaar maar Tiamo en Ayla zijn ontzettend druk!! Ik hoop dat dit even wat minder wordt en dat ze dan bij elkaar kunnen. Verder wil ik toch wel graag kijken hoe een buitenvoliere bevalt. Als ik er zo over nadenk dan weet ik al wat ik als eerste ga kopen!

cinnamon bont geparelde witmasker pop
lutino geelwang man
witmasker zilveren pop
geparelde fallow man.

Maar nog even wachten... eerst nog de winter door.

Groeten, Lin

valkchico

hallo lin,

zo te lezen gaat het snel met je huisje je hebt het in gedachten al aardig ingericht ;). Alle dieren hebben al een plekje.
Een witmasker zilver die zijn wel heel mooi.  En de voliere zit snel genoeg vol als ik het zo hoor (als je de mutaties kan vinden). Denk wel dat het heelmooi word met de mutaties die jij er in wilt hebben.
Buren????? ;)

gr Esther

Lin

Hey de mutaties kan ik wel vinden. en ik heb wildkleur die deze splitten dan hebben, behalve de geelwang lutino dan. maar als ik een witmasker zilver pop heb dan kan ik dus al witmasker zilver kweken. Ik kan zelf een wildkleur split voor witmasker zilver kweken.

Groeten, Lin

Mariska

Hoi Lin,

Heerlijk he dat shoppen ;D, dat vond ik zo leuk ;)
Klinkt goed allemaal wat je gezien heb.
Nou geniet er maar lekker van, want het is zo weer voorbij.
En ik ben begonnen hoor met me dagboek, dankzij jou en ik vind het hartsikke leuk :D. Dat zetje had ik net even nodig ;)

Groetjes Mariska