Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

Rianne

Ik zag gisteren dat je een hele tijd in je dagboek bezig was, en ik zag maar niks! Wist ik veel dat je je verslag had aangepast. Dus mensen, even omhoog scrollen! ;D

Roosje

Wauw, wat is ze mooi! :o Echt een poepie, ze heeft iets heel speciaals! *kwijl*

Petra en Cheeky

Ha Lin,

En ik maar zoeken in welk verhaal je de foto's had geplaatst! Ik dacht eerst dat je misschien een item onder verhalen had gezet of  zo... maar nee hoor, toen nog eens goed door je verhalenboek gebladerd en ja hoor, eindelijk gevonden!  ;) ;D

Wat een prachtig valkje is Naira! Enige foto's van in de auto (eerste valkje dat zelf naar huis rijdt! ;) ;D) Leuk joh!. Ook de andere foto's zijn prachtig!

Daarna heb ik uitgebreid je filmpjes bekeken! Lief hoor dat eerste ontmoetingsfilmpje! Direct naar haar teentjes happen! Boefie!

Nou Lin, ga lekker genieten zou ik zo zeggen! Dat gaat zeker lukken! Ik ben benieuwd naar je tammaakplan?! Of heb je dat eigenlijk niet meer nodig?!

Groetjes,
Petra

aad

hoi linda

He he ik ben er weer door heen  ::)
Maarre feli met de nieuwe aanwinst hoor  :)
Ik hou het wel bij 2 .... Denk  :)

Gtoetjes Aad

valkchico

hallo lin,
mooi vogels hoor de nieuwe aanwinst. Ze vineden elkaar en jou al heel lief heb ik gezien op de filmpjes/foto's.
Heb je speciaal deze twee bij elkaar gezocht om daar weer mooi jongen mee te krijgen?
Dan ben ik heel benieuwd wat ze gaan krijgen zal nog wel even duren.maar blijf je volgen zie ik het vanzelf ooit eens :o

gr Esther

Valerie

Wat een mooie foto's alweer!!!! :):)
Ging dat wel goed zo Nairo achter het stuur? :o
Wat is ze toch mooi! :)

Rianne

Ik hoefde alleen maar gas te geven Valerie ;D

trienke

hey lin

aaa wat een lief stel zeg kaiyo en naira

Leuke filmpjes en foto's echt lief. ik hbe genoten, en dacht al los?? buiten??

groetjes Trienke

Marije

Gefeliciteerd met je nieuwe meisje! Echt een prachtmeisje! :-*

Christine

ahja lin nog iets hebben ze niet gekeken de mensen in andere auto's toen niara aan het rijden was zoiets zie je namelijk niet dagelijk ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Citaat van: Christine op 19 september 2005, 23:44:06
lin je hebt je best gedaan echt waar proficiat :-* niara is echt prachtig vooral dat wit kopje vind ik enorm mooi :-* :-*

Dank je. Ik dach dat het kopje helemaal wit is. Maar zoals je zag ze heeft een donker veertje.

Citaat van: Ankie op 20 september 2005, 11:03:07
Hoi Lin

Geweldig dat ze nu allemaal bij je zijn. :D ;D.
Geniet er maar lekker van !
Naira is een prachtig valkje en wat een heerlijke foto's en filmpjes!
We blijven je volgen !

Groet van Ankie

Hey, dank je. Leuk dat je me blijft volgen. en ik geniet er zeker van!

Citaat van: Roosje op 20 september 2005, 17:21:55
Wauw, wat is ze mooi! :o Echt een poepie, ze heeft iets heel speciaals! *kwijl*

Tja iets speciaals.. uhmm misschien omdat ze bont en geparelde witmasker is? Maar volgens mij is dat ook niet zo speciaal of wel?

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 20 september 2005, 18:33:38
Ha Lin,
....................
..............
Nou Lin, ga lekker genieten zou ik zo zeggen! Dat gaat zeker lukken! Ik ben benieuwd naar je tammaakplan?! Of heb je dat eigenlijk niet meer nodig?!

Groetjes,
Petra

Ik ben inderdaad bezig met het tam maak plan. Krijg ook veel leuke reakties van mensen die er om gevraagd hebben en waarbij het telkens beter gaat. Peter wil het waarschijnlijk links plaatsen bij de link tam maken en als Sticky bij het topic tam maken. Dus dat is wel erg leuk. Bij mij werkt het super. Kan vooral in de schemering alles doen bij ze. Blijven opstappen, kroelen en overal kunnen aaien. bij mij werkt het dus.

Citaat van: aad op 20 september 2005, 18:47:56
hoi linda

He he ik ben er weer door heen  ::)
Maarre feli met de nieuwe aanwinst hoor  :)
Ik hou het wel bij 2 .... Denk  :)

Gtoetjes Aad

hehe Aad is er weer doorheen. Zoveel is het nu toch niet? Bedankt voor je felicitaties! En ik hoor wel wanneer je een 3e neemt. Je tweede was er destijds ook vrij snel.

Citaat van: valkchico op 20 september 2005, 20:12:41
hallo lin,
mooi vogels hoor de nieuwe aanwinst. Ze vineden elkaar en jou al heel lief heb ik gezien op de filmpjes/foto's.
Heb je speciaal deze twee bij elkaar gezocht om daar weer mooi jongen mee te krijgen?
Dan ben ik heel benieuwd wat ze gaan krijgen zal nog wel even duren.maar blijf je volgen zie ik het vanzelf ooit eens :o

gr Esther

Leuk dat je hier weer bent langsgekomen! ik heb inderdaad deze bij elkaar gezocht om mooie jongen te krijgen.

Dit is de berekening

Ouders:

Vader
Cinnamon Geelwang (rec.)

Moeder
Witmasker Bont Gepareld

Nageslacht:

Jonge man
100.0 % Wildkleur split to Witmasker Bont {X1:Cinnamon} {X2:Gepareld} {X1:Geelwang (rec.)}

Jonge pop
100.0 % Cinnamon Geelwang (rec.) split to Witmasker Bont

© 2004 - 2005 Barry van Rossum & Peter Bosboom

Misschien dat de vader nog gepareld is dan krijg je dus geparelde jongen.

Dan krijg je dus wildkleur en cinnamon geelwangen. Maar het mooie zijn de splits. een split is iets wat de ouders waren en wat je niet bij de jongen kan zien. Bij de wildkleur is dat:Witmasker Bont {X1:Cinnamon} {X2:Gepareld} {X1:Geelwang (rec.)}. Zoals je ziet zijn dat alle mutaties die de ouders hebben.

Wat de vader is en dus het jong als split heeft meegkregen kan je jongen van krijgen zonder dat je een pop hebt die in dit geval cinnamon geelwang is.  Cinnamon geelwang jongen krijg je altijd maakt niet uit wat voor pop je er tegen zet. Voor de andere splitten die de wildkleur heeft  zoals bont, witmasker enz.heb je wel een pop nodig die dat is. Voorbeeld.

Ouders:

Vader
Wildkleur split voor Witmasker Bont Zilver (rec.) {X1:Cinnamon} {X2:Gepareld} {X1:Geelwang (rec.)}

Moeder
Witmasker Bont

Nageslacht:

Jonge man
25.0 % Witmasker Bont split to Zilver (rec.) {X1:Cinnamon} {X1:Geelwang (rec.)}
25.0 % Witmasker Bont split to Zilver (rec.) {X1:Gepareld}
25.0 % Wildkleur split to Witmasker Bont {X1:Cinnamon} {X1:Geelwang (rec.)}
25.0 % Wildkleur split to Witmasker Bont {X1:Gepareld}

Jonge pop
25.0 % Witmasker Bont Cinnamon Geelwang (rec.) split to Zilver (rec.)
25.0 % Witmasker Bont Gepareld split to Zilver (rec.)
25.0 % Cinnamon Geelwang (rec.) split to Witmasker Bont
25.0 % Gepareld split to Witmasker Bont

© 2004 - 2005 Barry van Rossum & Peter Bosboom

In dit geval heb ik dus voor de wildkleur man een bonte witmasker pop neergezet. Dat bont en witmasker heeft de wildkleur als split. dit betekend dat je zoals je kan zien kan je o.a. bonte witmasker krijgen. De pop is dat maar de wildkleur had dat ook als split.

Doordat de wildkleur een cinnamon geelwang als vader heeft. Kan ik dus altijd cinnamon geelwangen krijgen. En als de poppen die ik er tegen over zet dezelfde mutatie  of split hebben als de wildkleur als split heeft dan kan ik die jongen krijgen zoals in het voorbeeld de bonte witmaskers.

Doordat de wildkleur zoveel splitten meekrijgt hoef je alleen maar een pop te zoeken die je mooi vind en dan kan je zelf die jongen krijgen.

Lang verhaal maar volgens mij wel duidelijk. De bedoeling is dat ik later dan een wildkleur jong houd.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Citaat van: valkchico op 20 september 2005, 20:12:41
hallo lin,

gr Esther

Oh ja ik had jou natuurlijk die zelf ingefloten deuntjes opgestuurd maar ik ben heel benieuwd wanneer er iets meer duidelijk hoorbaar is. Ik krijg de laatste tijd elke week wel een verzoek om die deuntjes op te sturen net als dat verslag van tam maken. Leuk dat je me blijft volgen!

Citaat van: Valerie op 20 september 2005, 22:21:35
Wat een mooie foto's alweer!!!! :):)
Ging dat wel goed zo Nairo achter het stuur? :o
Wat is ze toch mooi! :)

Dank je! Naira kan best goed sturen alleen de pedalen intrappen dat moest rianne wel doen  ;D. Zoals ze al vetelde. ik zal vanmiddag even lezen hoe je huwelijksreis was.

Citaat van: trienke op 21 september 2005, 14:24:33
hey lin

aaa wat een lief stel zeg kaiyo en naira

Leuke filmpjes en foto's echt lief. ik hbe genoten, en dacht al los?? buiten??

groetjes Trienke

Ja toen lique het voorstelde schrok ik wel even. Maar ze is niet erg gekortwiket dus ze kan nu al hoogte maken. Gelukkig kan ze te weinig vaart maken om hard tegen iets aan te vliegen. maar naar buiten gaat ze hier niet meer hoor. we hebben hier ook katten rondlopen. binnen mag juist weer wel.

Citaat van: Marije, P&S op 21 september 2005, 16:34:14
Gefeliciteerd met je nieuwe meisje! Echt een prachtmeisje! :-*

Hey,

een 2e snowy heb ik niet. maar die staat zeker volgende keer op de verlanglijst, naast een lutino geelwang en een zilveren witmasker! maar ik denk dat dat bij dromen blijft..

Citaat van: Christine op 21 september 2005, 17:55:40
ahja lin nog iets hebben ze niet gekeken de mensen in andere auto's toen niara aan het rijden was zoiets zie je namelijk niet dagelijk ;D

Ja vooral voor de brug. Maar veel mensen zagen het niet hoor. En het was alleen daar dat ik haar liet gaan. Niet als we reden hoor.

Citaat van: Caroline op 19 september 2005, 11:38:31
Hoi Lin,

Ik ben de afgelopen weken al bezig geweest om je ouwe dagboek te lezen, ben nu op blz. 83, dus heb nog even te gaan, ik lees alleen als ik even niks anders te doen heb en het is rustig op mijn pc. Maar het is een hele klus maar wel leuk, zeker met al de foto's.

Groetjes van Caroline, Binky, Fleur & Pablo(Parel, is een man).

Jeetje weer een enhousiasteling. Het is inderdaad wel een paar dagen leeswerk. Maar gelukkig vind je het leuk genoeg om door te gaan. Hartsikke leuk dat je zoveel interesse hebt.

IEDEREEN BEDANKT VOOR DE VELEN LEUKE REACTIES!

Rianne

Ook al een lutino geelwang? Ik heb iedereen aangestoken zeker!

Lin

Tuurlijk! Ik ga anders aan mijn tante vragen voor nog specialere mutaties uit het buitenland. Je weet maar nooit. Proberen kan altijd!

Joyce28

wat een heerlijke kroelkip die Naira :D.Een beauty ook,veel plezier met haar :)

Ik ben opzoek naar een bonte cinnamon geparelde geelwang,maar heb de tijd,wil er 1 volgend jaar ;D