19 juli 2025, 08:59:28

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

imv

Hoi allemaal,
Even een klein verslag, foto's volgen later.

Om een uurtje of 11 was iedereen bij mij. Esther, Roosje en Roos, Caroline met Brutus, Caroline en Sanne, Kirsten en Demi en Amber was bij mij thuis. Al heel snel was het een enorm gekakel . Heel leuk om iedereen live te ontmoeten. Het was of we elkaar al veel vaker hadden ontmoet  ;D
Goofy ging van het nest af, en Kirsten kon daardoor even mijn donsjes bekijken om te zien of zij er een cinnamon in kon ontdekken. Lachen hoor, iedereeen om Kirsten heen, allemaal ooohhh, en aaahhhh... ik ben zo beretrots! Nou, en toen bekeken we het ei, omdat het best donker was, en toen ik het pakte bewoog het in mijn hand. Het was aan het uitkomen  ;D :P :o
Dat betekent dat er zaterdag 2 donsjes geboren zijn, zondag eentje en vandaag weer een op weg.
Toen we op het punt stonden om naar Caroline te gaan rond 15.30 uur keek ik nog eens in het blok en jawel... het jongste eitje was net uitgekomen  :D ;D En het zou kunnen, dat dit  een cinnamon is... ben benieuwd.
Ik vond het zóó byzonder om dit met de andere meiden te kunnen delen! Hartstikke gaaf!

De kids hebben heerlijk met elkaar gespeeld. Tussen de middag idd even een macje gehaald, en veel... heel veel chocolade gegeten  :P :P Balansdagje morgen? ik denk zeker een balansWEEK!! hihi

Het was een superdag! Ik heb er echt van genoten.
Bedankt dames! Hopelijk doen we het snel weer eens over!
Zoals ik al zei, foto's komen nog!

Groetjes,
IRene

Caroline

Hoi Irene,

Ik vond het super gezellig om jou te leren kennen, live wel te verstaan. Het was inderdaad net of we elkaar allemaal al veel langer kende. De klik was er meteen en net wat je zegt, met een paar minuten was het een gekakel van jawelste, ik geloof dan ook niet dat er veel stiltes zijn gevallen.  ;D

Eddie is een lekker ding, en was een genot om naar te kijken. Je valkjes waren ook prachtig, leuk om Joepie te zien, nestbroer van mijn Fleurtje en uiteraard dan ook broer van Chica & Noa. En als klap op de vuurpijl natuurlijk de geboorte van een valkje die we van zeer dichtbij mochten mee maken.

Kort om, het was super super super!!

Ik zei net nog tegen Ed, jammer dat die meiden allemaal zover weg wonen (bijna 90 km), het was zeker de moeite waard, en zeer zeker voor herhaling vatbaar. Maar was de afstand korter, dan kwam ik zeker een keertje vaker bij jullie een bakkie doen.  :D

Hardstikke bedankt vor de gastvrijheid, het natje en het droogje.

:-*

PS. Heerlijke meiden heb je, jammer dat we Róbin niet hebben leren kennen, had ik ook erg leuk gevonden, misschien de volgende keer.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Dat jullie nog zoveel te vertellen hebben, ik ben helemaal kapot van het kletsen vanmiddag ;D

Het was gewoon super, en ik kan jou en caroline niet genoeg bedanken!

carco

Caroline kletst toch niet: die typt alleen maar (een heleboel :P )
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

;D ;D ;D
Ook ik ben gebroken, maar ben wel helemaal vol van vandaag!  Ik kan nog heel lang "nasudderen" van zo'n gezellige dag! Róbin leren jullie nog wel kennen! Ze was echt heel blij om Roosje iig nog even te zien.

Groetjes,
Irene

Roosje

Oh wat lief, dan heb ik haar toch nog een plezier gedaan met onze korte ontmoeting :) Ik vind Róbin echt een schat :-*

Mandy

Citaat van: imv op 27 februari 2006, 20:22:03
Dat betekent dat er zaterdag 2 donsjes geboren zijn, zondag eentje en vandaag weer een op weg.
Toen we op het punt stonden om naar Caroline te gaan rond 15.30 uur keek ik nog eens in het blok en jawel... het jongste eitje was net uitgekomen  :D ;D En het zou kunnen, dat dit  een cinnamon is... ben benieuwd.

Ooo zo te lezen gaat het allemaal goed hier, mooi! :D
Gefeliciteerd met de kleintjes hoor! ;D
Hopelijk blijft alles goed gaan en heb je straks prachtvalkjes. Ben ook benieuwd wat het gaat worden. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lin

Hey,

waren de fotos nog gelukt die bij mij waren gemaakt?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

imv

Aiiii... ik keek net even in het blok en zag maar 2 jongen liggen. Toen zag ik het oudste jong bij de opening van het nestblok liggen. Helemaal koud, maar nog wel levend. Goofy en Pino kreeg ik er niet van overtuigd dat ze er op moesten, dus heb ik het in mijn hand, en met mijn adem wat warmer gekregen totdat er weer wat meer beweging in kwam. Daarna heb ik het teruggelegd, en nu is Goofy erbij.
Ik hoop dat dit een ongelukje was, en geen slecht voorteken.

Hopelijk redt hij het. Hij was echt heel koud, maar wel goed gevoed.

Lin, de foto's komen nog, ze zijn gelukt. Moet ze nog even verkleinen!

groetjes,
Irene

Riny

Hoy Irene
Ik duim voor je dat het een eenmalig ongelukje was.
Groetjes Riny :D

Roosje

Oei, die was dus even verdwaald. Ik hoop dat het jong verder in orde is en blijft!

Lin

Zo dat is even schrikken! Hou de pap maar bij de hand. Ik ben benieuwd naar de foto's neem de tijd.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

Hoi Irene

Ik hoop dat je kleintje het gaat redden !!!

Fijn dat het gisteren zo gezellig was !

Groet van Ankie

imv

Hallo hallo,
Het gaat goed met het donsje. Vanaf vanmiddag ligt hij weer gezellig bij broertjes/zusjes..  Hij is weer lekker warm.
Pino gaat steeds vaker voeren als Goofy aan het bunkeren is. Wel zag ik hem ook gewoon over de kleintje heen banjeren... toen kon ik me wel voorstellen hoe het oudste donsjes gevoed en wel zover in de kou kon komen te liggen..

We houden het goed in de gaten.  :D ;)
Groetjes,
Irene