18 juli 2025, 22:55:50

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Irene,

Zo dat zal behoorlijk schrikken zijn geweest,. pff al met al toch nog geluk gehad denk ik,,.

Ik zal je ook even Imen over de 27ste

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

imv

Hoi hoi,
Allereerst de 27ste: op veler verzoek  ::) is de tijd verschoven naar 11 uur  ;D
Ambers oog zelf is niet geraakt gelukkig.  De strepen op haar gezicht worden al minder.

Met de eitjes gaat het (voor zover ik kan beoordelen) goed. Ik hoop dat Goofy het volhoudt, want zij doet het werk vrijwel alleen  :-\ 

Groetjes,
Irene

carco

Hoi

Kijk maar in mijn dagboek wat ik toevallig schreef.
We houden het goed in de gaten en ben je met vakantie en lukt het niet meer dan bellen we gewoon om ze bij mij over te leggen.
En hoe we dat moeten doen zoeken we met behulp van hier wel uit. Dat komt wel goed hoor :-*
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Hoi Irene,

heb je met Lin al een datum afgesproken? :)
Leuk dat je eitjes hebt, en spannend! :)

imv

Hoi Rianne,
Nee, ik heb nog geen datum afgesproken. Ik moet even met Rogier overleggen, maar het zal waarschijnlijk dinsdagavond of vrijdagmiddag worden. Goed?

Hier maakt Eddie er nog steeds een potje van. Ik heb video's besteld in America met tips over het trainen van papegaaien.. misschien dat hij dan straks tegenover anderen ook lief doet?
Hij is natuurlijk nog jong, maar het is erg verdrietig dat hij bij iedereen behalve bij mij de stukken vel moeiteloos weghapt..
Dus de liefhebbers die de 27ste willen kroelen: neem handschoenen mee :-[ .
Even serieus, ik voel me er erg rot bij. Weet je wat het is? Als hij dat nou bij mij zou doen, dan kun je zeggen dat ik hem moet gaan trainen, maar hoe kan IK er nou voor zorgen dat hij een ander niet bijt ???

Nou goed, wie weet gaat het over als hij ouder wordt..
Roosje, hoe gaat het nu met Bo? Ik begrijp dat je haar heel vaak meeneemt.. ben je niet bang dat ze een keer uitvalt naar iemand?
groetjes,
Irene

Rianne

Citaat van: imv op 14 februari 2006, 16:31:19
Hoi Rianne,
Nee, ik heb nog geen datum afgesproken. Ik moet even met Rogier overleggen, maar het zal waarschijnlijk dinsdagavond of vrijdagmiddag worden. Goed?

Dat moet lukken! En dat is volgende week? :)

imv

yep.  Als het jullie uitkomt wil ik vrijdagmiddag rond 13.00 uur komen. Wij moeten om 11.00 uur het huisje uitzijn (Rogier is dan nog aan het werk), dan gaan we nog ff lunchen, en dan komen we.. is dat goed? Dan haal ik na de koffie Rogier op en rijden we weer naar Dordrecht. O ja, ik heb dan wel Eddie bij me.. is dat een probleem voor jullie? Hij is getest. ... ahhh.. Eddie zit perenijs uit mijn mond te plukken  ::).. da's veel te koud voor hem  :-X .. smaksmak.. zo, het ijsje is op en Ed mag met het stokje spelen :D

Vanmiddag was ik met Roosje op de MSN en we hadden het over Eddie en over Bo.. ineens realiseerde ik mij, dat ik soms vergeet van Eddie te genieten.  Hij is bij mij namelijk superlief  :-* En hij is grappig en gezellig... alleen in de kooi bijt hij vreselijk en maar soms daarbuiten. Dat mag toch niet de boventoon gaan voeren? Dus: het is lastig dat hij anderen soms bijt, maar goed! Het is mijn vogel, en iedereen die bang is moet niet proberen hem te aaien, want dan bijt hij zeker, want hij voelt angst als de beste  ::) :P

Met de valkjes gaat het nog steeds super. Sjors gaat weer méér melodie fluiten, echt heeeel leuk! Hij fluit niet méér in de zin van "vaker", maar hij maakt zijn melodietjes weer af. Daar had hij geen tijd voor als hij Pino zat, want hij had het veel te druk om Pino te achtervolgen  :P ;D

Nou, ik ga Amber in bad doen. Eddie zit inmiddels op mijn schouder te slapen  :-* Hij is zoooo leuk! Ik heb echt megaveel zin om naar Den Helder te gaan. En als we terugkomen ligt er heeeel misschien wel een kleine verrassing  ::)
Laatst heb ik van de valkjes wat close-up foto's gemaakt, maar ik vind de tijd niet om ze te bewerken.. misschien vanavond. Gaat de tijd bij jullie ook zo mega-snel?

Groetjes,
Irene

Rianne

Oke, dat moet lukken. Ik werk af en toe op vrijdag, maar dan hoef ik pas om 3 uur te beginnen zie je. :)

imv

Hoi,
Hartstikke leuk! Ik begreep van Lin dat ze op vrijdag vrij is, dus dan is het wat mij betreft afgesproken! Yes, gezellig!  ;D

valkchico

Hallo Irene,

Zo jij gaat een hoop forummensen en vogels ontmoeten de komende tijd  ;). Wat leuk joh en bij lin de donsjes bekijken (en alle andere valken)

De 27e 11 uur is prima voor mij.Zal mijn ovenwanten meenemen ;).nee joh tuurlijk niet. Ik ben een kat uit de boom kijker wat dieren aangaat kijk eerst hoe een dier op mij reageerd zonder het aan te raken. En een boek/cursusfilm over hoe om te gaan met papegaaien is denk ik nooit weg er staat altijd wel wat zinvolle info in en een heleboel wat je wel al weet :).En vind Eddie nog steeds heel erg mooi en zoals Roosje zei geniet ervan!

gr Esther

imv

Hoi Esther,
Ik heb er echt veel zin in! En nu ik Eddie weer van mijn eigen kant bekijk, ben ik weer helemaal in love. Hij is zooooo lief (voor mij  ;D) Hij heeft een bloedhekel aan Amber :-X Die heeft teveel "prikvingers"

Trouwens, ik zat mijn mail te doen, en toen begon Eddie ineens heel hard te grommen, bijna te blaffen... dus ik ging kijken, hing hij onderste boven in de kooi met 1 vleugel helemaal klem tussen de tralies... mijn hart stond stil.
Ik heb hem gelukkig los gekregen. In eerste instantie liet hij zijn vleugel hangen, maar nu is het weer helemaal bijgetrokken.
Zo, nu ga ik mijn knallende ruzie met Britt even wat aandacht geven (negeren dus... zucht...)

Groetjes,
IRene

Riny

Citaat van: imv op 15 februari 2006, 14:54:55

Trouwens, ik zat mijn mail te doen, en toen begon Eddie ineens heel hard te grommen, bijna te blaffen...

Die is dus net als ik helemaal in de wolken van Brutus ;D ;D
Misschien kan Eddie Brutus fatsoenlijk leren blaffen,zodat hij er zelf niet van schrikt.
Groetjes Riny :D

valkchico

Hallo Irene,

WAt schrikken zeg, en Eddie liet het ook gewoon toe dat je hem hielp?
En fijn dat je weer helemaal in love bent met Eddie.

Is de ruzie weer een beetje gesust??? ;D.hebben wij hier noooooooiiiiiiit last van 8).

gr esther

imv

ruzie ?? Ja, de ruzie is voorbij! Het is nu OORLOG  :o >:(

Ik ga straks aangifte doen van bedreiging, belediging van moeder in functie en vernieling van mijn eigendom  :censuur

Groetjes,
Irene

Riny