18 juli 2025, 21:49:07

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

imv

:o Goh! Stond ik zomaar op bladzij 3  :o
Even snel iets aan doen.
Ik heb laatst een nieuw fototoestel gekocht. Zo'n superding met echte lens en extra flits en zo. Natuurlijk voor produktfoto's, maar jullie raden al wie de proefkonijnen zijn:

Over konijnen gesproken... haha.... ik zal kijken of ik een foto van Puisje kan maken..hihi... je weet niet wat je ziet! Wat een koppie heeft die gekregen...
Helaas piept ze telkens uit haar hok als we haar eten geven.. geeft niet, maar ze blijft toch wel een uurtje of wat rondhobbelen voor we haar weer te pakken hebben :-\

Met de valkjes gaat het super. Lilo gaat eindelijk op een valkje lijken. Ze wordt al mooi wit, en krijgt nu ook slagpennen en staartveren. Er wordt heel wat geknarst in de voliere. Hebben ze allemaal lekker hun eigen plekje gevonden.. soms kan het zo heeeerlijk rustig zijn  :D

Met Eddie gaat het ook super. Hij is zóóó lief! Hij zit voortdurend geluidjes te maken. Eerst alleen "wrah" , maar nu toetert hij, en probeert hij zijn stem ook wat uit in hoogte.
Voor diegene die de tekenfilm "de Snorkels" kennen... Eddie klinkt precies als "Toeter", de Snorkel die niet kon praten.  ;D

Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Echt, hoor!

O, Kirsten, heb ik je nu al uitgenodigd? Je bent welkom, hoor!

Groetjes,
IRene

carco

Citaat van: imv op  8 januari 2006, 22:09:18

Wat een ontzettend mooie foto.

soms kan het zo heeeerlijk rustig zijn  :D

Kan je hier ook even langskomen?
:P

Groetjes,
IRene

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kirsten

Hoi Irene,

Wat een superfoto!,. IK kom zeker langs,. ik gok volgende week?, als jij ook kan natuurlijk. Het is deze week nog wat hectisch en dit weekend hebben we veel bij m'n opa in het ziekenhuis gezeten. Het gaat nu weer wat beter, maar deze week vind ik nog moeilijk om te plannen.
Ik vind het ontzettend gaaf dat ik jullie lieverd mag komen bewonderen,. :D

Fijn dat alles met oud en nieuw goed gegaan is,. het is altijd maar afwachten vind ik.

Groetjes en tot gauw :D  (we immen of bellen wel even)
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Citaat van: Kirsten op  8 januari 2006, 22:47:47
Hoi Irene,

Wat een superfoto!,. IK kom zeker langs,. ik gok volgende week?, als jij ook kan natuurlijk. Het is deze week nog wat hectisch en dit weekend hebben we veel bij m'n opa in het ziekenhuis gezeten. Het gaat nu weer wat beter, maar deze week vind ik nog moeilijk om te plannen.
Ik vind het ontzettend gaaf dat ik jullie lieverd mag komen bewonderen,. :D

Fijn dat alles met oud en nieuw goed gegaan is,. het is altijd maar afwachten vind ik.

Groetjes en tot gauw :D  (we immen of bellen wel even)
Kirsten

Mag ik dan ook komen Kirsten??

Caroline

Inderdaad wat een heerlijke foto van Britt en Eddie. Echt geweldig!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Citaat van: imv op  8 januari 2006, 22:09:18
Met Eddie gaat het ook super. Hij is zóóó lief! Hij zit voortdurend geluidjes te maken. Eerst alleen "wrah" , maar nu toetert hij, en probeert hij zijn stem ook wat uit in hoogte.
Voor diegene die de tekenfilm "de Snorkels" kennen... Eddie klinkt precies als "Toeter", de Snorkel die niet kon praten.  ;D

Jaa daar weten wij hier alles van. Niemand die het gelooft, maar ze doen het toch echt :D

Riny

Hallo Irene

Zo'n proefkonijntje zou ik ook wel willen hebben.
Oefen maar veel met je toestel dan kunnen we mee genieten.
Groetjes Riny :D

valkchico

Hallo Irene,

wat een mooi foto zeg ten eerste de kleuren van Eddie maar wat een mooi ogen heeft Britt!

en koffie ik ruik wat jaja wind staat precies goed ;)

gr Esther

imv

;D ;D ;D :-* :-* :-* :P :P :P :-* :-* :-* ;D ;D ;D 8) 8) 8)

love is in the air ...  yeah..

Vanmorgen zaten we aan het ontbijt... hoor ik toch wel heel bekende geluiden...

JAAAAAAAAA ;D ;D ;D
Pino deed het met Goofy! Yes Yes Yes!
Hij was erg onhandig hihi.. maar Goofy zat er helemaal klaar voor! hihi! Ik zei gisteren nog tegen Caroline dat het bij mij wel niks zou worden, en er geen koppeltje komt..

fout gedacht!

Nou, nu ik jullie dit verteld ga ik maar snel weer aan het werk... eh.. eerst nog even een bakkie koffie!

Groetjes,
Irene

Rianne

Hoi,

tijd niet geweest hier, maar ik val met m'n neus in de boter! Een mooie foto van Eddie, en wipwap nieuws! Heb je ook een blok hangen voor Pino en Goofy? :)

Caroline

Hoi Irene,

Leuk je eerste wip van het jaar!!

Gefeliciteerd, mogen ze nu ook al donsjes krijgen??

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi Irene

Wat gaaf!!!
Jammer dat je van Goofy verder niets weet, van Pino weet je wel splitten. Maar Pino is nog wel te jong hoor!
Ik heb nog een blok voor je dat weet je hè? Voor in de toekomst.
En waar is ie  die mooie foto van Pluisje nou??

imv

Hoi,
Nou, da's een goeie vraag! Natuurlijk mogen ze donsjes krijgen (Pino is bont, en Goofy split bont...wauwie), maar ik weet niet of Pino te jong is, en hoe ik dat moet doen met een blok... dit is niet alleen de eerste wip van het jaar, maar de allereerste wipwap met deze valkjes. :D

Kan ik een broedblok in de voliere hangen denken jullie? Of moet ik net als Caroline (carco) de vogels apart zetten?

Pino is nu een maand of 8 oud. Goofy is 1,5 jaar.

Graag jullie advies!

Groetjes,
IRene

ps.. Caroline, ik zie net je bericht komen: die foto van Pluis komt nog.. ik weet nog niet hoe dat moet.. de memorystick past niet in mijn laptop (ben blond, weet je nog  8) )
Groetjes,
IRene

carco

Hoi

Dan zie je dus ook staan dat Pino nog te jong is: even wachten ermee hoor. En je hebt die oude kooi toch nog en ik heb een broedblok over. Beter apart zettten maar nu nog niet hoor!
Groetjes: CAroline.

imv

ok. eerst nog maar even oefenen!  ;D

Het was wel lachen, want die andere valkjes hadden zoiets van  :o ??? :o
En Pino maar rondjes zwaaien met die staart..  :P ..ja, hij moet echt oefenen! hih