20 juli 2025, 00:09:12

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Irene,

Wat een fantastisch nieuws,.kan me voorstellen dat ze helemaal staat te glimmen,. terecht! :D

en ehh doe mij ook maar een dubbel frisje :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

imv

Hoi hoi,
Nel, ik zal Róbin morgen vragen om je te schrijven.. ze ligt al in bed. Zal ze leuk vinden!
Ik heb trouwens vanmiddag mijn bestelde papegaaientuigje binnengekregen. Ik heb even op Lilo geoefend, maar die vond me op dat moment niet echt aardig. Daarom heb ik maar niet meer gezocht naar mijn fototoestel...
Om geen verzendkosten te hoeven betalen heb ik ook een houten "klos" gekocht, met spijltjes, en tussen die spijltjes zitten koekjes. Ik dacht dat het een dingetje van een cm of 5 zou zijn.... ahum! Hij is megagroot... maar wel leuk. In de kerstvakantie wil ik een klimboom voor Eddie gaan maken. Lijkt me heel leuk, en ik heb vanmiddag het recept ervan gekregen... moet lukken. Waar haal je trouwens hele grote wilgentakken of fruitboomtakken? Caroline, heeft Hans die ? (vraag ik je ook nog wel even over de phone...)

Met de valkjes gaat het super! Ze schreeuwen een stuk minder (afkloppen) nu ze in het midden van de kamer staan, en de deur zodoende kunnen zien. Zo hebben we altijd "contact". Ik moet trouwens wel lachen, want ik heb net mijn kids afgeleerd om tegen mij te gaan praten als de telefoon gaat... nou, zodra de telefoon nu gaat (toevallig gaat hij ook nu!!) gaan de vogels als een gek tekeer!
Nou, binnenkort zal ik weer foto's maken.. ik heb het momenteel heeeeel druk met de online-babyshop, waardoor alle andere activiteiten even op een laag pitje staan...

Groetjes,
Irene

valkchico

hallo Irene,

wat een goed nieuws zeg voor Robin (en voor jullie natuurlijk) kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent.

Dus dat worde hobbieën in de vak . dus dan staat de klimboom naast de kerstboom?
Er word op het moment niet veel meer gesnoeid zal wel zoeken worden naar een zware grote tak.
Zit ook steeds op te letten als iemand zijn tuin gaat verbouwen wat er uit komt ;).
Af en toe rondje op de fiets door de wijk.

gr Esther

Caroline

Gefeliciteerd!! Wat een geweldig nieuws over jullie kleine meid.

En Róbin, je mag met recht zo glimmen van trots en blij zijn hoor. Wij zijn ook allemaal trots op je.

Groetjes van Caroline  :)

Heb je trouwens al nieuws over het bloed van Sjors??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hallo Irene
Ook ik ben geweldig blij voor jou en Robin.
Wat een fijn nieuws.
Groetjes Riny :D

imv

Hoi oma Nel :)
Ik houd van knutselen,tekenen en k,nexsen wand ik heb een achtbaan gekregen van de Sint en ook bubbel gum maken  :'(
Maar er zit geen bubbel gum in :-\
En ik doe ook korfbal en ik ga nog op tennis :D
Ik wil ook weten wat jij graag binnen doet (als het regent) :-\
Groeten (kusjes :-*) Ró'bin

bobbie

Hallo Robin,

Leuk dat je wat terug hebt geschreven. :D

Jij vindt heel veel dingen leuk zeg. Bubbel gum maken, wauw, dat kan ik niet hoor, heb ik nog nooit gedaan. :o

Goede vraag van je: wat doe je als het slecht weer is, want in Nederland is het best vaak regenachtig weer. :-\

Hmmmmmmmmm, achter de computer natuurlijk, op de valkensite.   8)
Met de valkjes en de papegaaien spelen of kroelen. Ook vind ik het leuk foto's van ze te maken. :D
Lezen vind ik ook leuk. Ik lees graag boeken over vogels. Ook lees ik graag boeken over natuurstenen, want die vind ik zo mooi. Boeken over van alles en nog wat lees ik. Ook val ik binnen als ik lekker ontspannen in mijn stoel bij de vogels zit wel eens in slaap  :-[.

Nu ga ik de computer uit doen, want ik ga nu televisie kijken.

Tot de volgende keer en de groeten aan je moeder en zusjes.

Doei, oma Nel :)

Kirsten

Hoi Robin,

Bubbel gum,. wow dat lijkt me inderdaad niet makkelijk om te maken :D

Wat een leuke dingen doe je verder zeg,. Demi mijn dochtertje zit ook op korfbal,.maar dan bij de mini's, ze is namelijk pas 4, dus wedstrijden spelen enzo gaat nog niet.

Groetjes
Kirsten

imv

Hoi,
Rogier had dat Bubbelgum-maker uit Amerika meegebracht. Echt iets voor Róbin, want zij eet dat graag in de taxi.
Vanmiddag wilden ze het samen gaan maken (je kunt je eigen kleur, vorm, geur en smaak maken), blijkt dat de grondstof (het belangrijkste ingredient dus) uit de doos ontbreekt  :censuur. Wat een telleurstelling!

Voor Britt heeft Rogier een doos meegenomen waarmee je kristallen kunt maken ( van die bergkristallen, weet je wel).. ben benieuwd of dat wel gaat lukken.

Ik ga nu naar bed... ben net op de bank al in slaap gevallen, en kan daardoor de uitslag van Idols niet opschrijven voor de dames... kan iemand mij helpen? Ik weet van Rogier dat Aäron heeft gewonnen, maar wie zijn er nog meer door??

Groetjes,
Irene

Kirsten

ehh even denken,. ik weet de namen geloof ik niet meer, maar verder drie meiden,. oja Renske,. en diegene die I'm Spoiled zong, en die meid die mank liep bij de voorrondes,. ze was net als ik, ook nog van de trap gevallen.

Beetje rommelig, maar kom je eruit zo?

Groetjes en balen van die bubbel gum zeg, kan je het nergens bestellen?
Kirsten

imv

Thanks Kirsten!
We zijn er redelijk uit zo!
Ben je van de trap gevallen???? Heb je je pijn gedaan?

Nou, wij gaan nu op "kraamvisite". Mijn schoonzus heeft een puppie (weet niet meer hoe het ras heet, maar deze worden MEGA groot, en wegen tussen de 80 en 100 kilo). Ze (het teefje) heet Guusje, net als mijn valkenpopje.. leuk he?!
Ben benieuwd hoe Róbin gaat reageren. Ze hebben al een hond, een canadeese herder, en die is heeeel rustig en luistert erg goed, dus ben benieuwd hoe dat met Gussje gaat worden..

Groetjes,
IRene

Kirsten

Beetje beurs en blauw, maar verder heb ik geluk gehad,.

en ehh een deense dog misschien?,.

Groetjes
Kirsten

imv

Nee.. een Mastiff!
Ze is lieeeeeef!!!
En weet je wie er nu een hond wil???? Róbin!
Maar ja! Rogier wil absoluut niet, dus dat is einde verhaal. Maar het idee dat juist Róbin een hond wil, dat vind ik fantastisch. Ik schrijf later verder, want ik zie dat ik 15 mailtjes heb, waarvan de notificatie van deze het eerst... even de rest lezen.

Groetjes,
Irene

imv

;D Hier ben ik weer even!  :D
Vanmiddag heb ik van onze kronkelhazelaar een enorme tak afgezaagd om er voor de vogels een klimboom van te maken.
Alle kleine takjes heb ik eraf gehaald. De basis is mooi recht en dan splitst hij in 2en.. ach.. ik maak er wel een foto van, da's makkelijker! Hij staat op dit moment een beetje te drogen in de schuur.

Inmiddels heb ik ook weer nieuwe foto's van Eddie. Hij is een echte lieverd aldus Thiely (de kweker). Zaterdag gaan we kijken! YEAH!

Ik wil graag een knuffel voor Eddie meenemen, zodat hij straks hier thuis nog iets bekends in de kooi heeft. En nu heb ik in blijdorp een papegaaienknuffel gezien, maar kan hem hier in de winkels nergens vinden... pfffffffff..
Heeft iemand een leuk idee of een tip waar ik op moet letten met het aanschaffen van een knuffel (hoor mij nou.. ik heb een eigen babywinkel, en kan geen knuffel voor mijn papegaai uitkiezen... je moet eens weten hoeveel kinderartsen en wijkverpleegkundigen van het consultatieburo bij ons advies komen vragen... is toch anders als het om je eigen kind gaat...)
Maareh... heeft er iemand tips? Ik weet dat Thiely een "super de boer-knuffeltje" in de bak heeft liggen.. Ik heb geen idee of een knuffel lekker gevuld moet zijn of meer een zachte lap.. wie heeft hier ervaring mee?

Nou, ik hoor jullie wel weer.

Groetjes,
IRene

ps.. ik krijg nauwelijks nog notificaties van dagboeken die ik volg...

Rianne

Wat ziet Eddie er prachtig uit zeg! Wauw! :)