20 juli 2025, 01:05:35

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

imv

Hoi Hoi,
Het bloedprikken is erg meegevallen. De dierenarts en assistente konden er niet over uit hoe rustig Sjors weer was. Hij heeft geen kik gegeven, en ook geen enkele bijtpoging gedaan. Het is een echte lieverd. Ook heb ik het idee dat hij veel minder last had dan de vorige keer.
Vanmiddag zat ik te werken op de laptop met Lilo op mijn schouder, en ik moest zo lachen, want ze zit constant met haar hele lijf tegen mij wang, en dan knabbelt ze eens aan mijn lip, en aan mijn wimpers (dat kan nu ik geen bril meer op heb), en vervolgens gaat haar koppie naar beneden tegen mijn wang aan... ze doet er alles aan om gekroeld te worden, en ze geeft dat zó duidelijk aan... echt om van de smelten  :-*

Met Eddie gaat het ook super! Het is een echte bink van al 428 gram  :o :o Thiely vindt ze ook helemaal toppie ;D
Hij zit samen met Sammy (zijn broertje) in een bak met 2 jonge grijze roodstaartjes.. supergezellig!

Lief, he?!

Groetjes,
Irene

Riny

Hoy Irene
Wat een lieve foto.
Ik ben helemaal verkocht.
Dit zijn eigenlijk geen goede foto's voor mij.
Groetjes Riny :D :D

Ankie

Hoi Irene

Ik heb je dagboek nog niet helemaal gelezen ,maar ga proberen het wat vaker te doen !
Je hebt prachtige valkjes en ik ben errug blij te zien en te lezen dat het met Lilo zo goed gaat !!!!
Eddie is trouwens een schitterende papegaai hoor !!!
Wat een geweldige kleuren!
Ik kom gauw weer bij je kijken !

Groet van Ankie

Ik ben trouwnes blij dat het bloedprikken zo mee is gevallen !
Dapper hoor van Sjors !!!

imv

Hoi allemaal,
We zijn weer een paar dagen verder en Eddie groeit als kool

Toevallig ken ik die "super-de-boer knuffels" erg goed, dus ik sta versteld hoe groot hij al is!  ;D :o ;D

In de voliere heeft houden Pino's hormoontjes behoorlijk huis. We kijken alleen nog tv met ondertiteling.. we verstaan het toch niet :-\
En Kiko weet inmiddels ook hoe hij uit zijn hok moet.. en springen dat hij dan doet.. wel een halve meter hoog! Geweldig!
We hebben gelukkig geen problemen ondervonden van de castratie.

Volgende week ga ik op zoek naar een tuigje voor Eddie. Ze schijnen nog maar heel moeilijk te krijgen te zijn, maar op het internet nog wel.. dus als ik in de winkel niet slaag smijten we er wat verzendkosten tegenaan.

Zo, en nu even verder in mijn Harry Potter boek ;D

Groetjes,
Irene

Caroline

Jeetje Irene, hij groeit echt hard!!

En wat wordt hij mooi.  :D

Maar wat voor een voorstelling moet ik me maken bij een "tuigje voor Eddie" ??
Dat zegt me helemaal niks.  :-\

Veel plezier met Harry Potter.  ;D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Hé, nog een Harry Potter fan, ik ben ook net begonnen in het nieuwe boek  ;D Veel leesplezier !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kirsten

Hoi Irene,

Ik ben ook weer bijgelezen hier,.  :D
Wat sneu dat Sjors nog een keer geprikt moest worden, maar wel fijn dat het meeviel. Nu duimen dat de uitslag er snel is, dan kan eddie snel komen :D
Wat is ie mooi zeg,. en inderdaad wat groeit ie snel :o

Ik kom snel weer even bij je buurten

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

valkchico

hallo irene,

alle bloedprik perikelen weer over en deze keer was het wel echt de laatste keer dat hij geprikt moest worden?

wow wat word eddie al groot en MOOI zeg gaat nu erg hard.dus mss toch nog voor de kerst?

en hormonen hahah gezellig komt vast door het kaarslicht??????op de donkere avonden.

gr Esther

Tess@

Wauw eddie groeid als kool zeg.
Wat een mooi beessie.
Ben blij dat het bloedprikken met sjors is meegevallen.
hopelijk krijg je de uitslag snel.
Wat een lieve foto's! om van te smelten zeg.

Sucses met het boek van HP.
Ik heb hem eindelijk uit gelezen.
heel leuk boek.

Groetjes Tess@

Mandy

Jeetje, dat gaat zeker hard met Eddie!
Leuk hoor. En wat een mooie felle kleur! ;D

Gelukkig viel het mee met Sjors.
Ik hoop dat de uitslag goed is, ik hoor het wel. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

bobbie

Hoi Irene,

Wow wat wordt Eddie een grote knul zeg en ook nog eens mooi in de veren :-*. Het is echt een lekker ding.

Volgens mij zag ik jou vanmiddag lopen richting ingang Sophia ZH met je 3 meiden (roze jassen?). Ik liep daar met Renzo op mijn arm en mijn dochter naast me naar de betaalautomaat voor het parkeren. Renzo moest met spoed naar de eerste hulp en snel factor 8 krijgen voor zijn hemofilie. Hij was gevallen op zijn voorhoofd.

Ik wilde je nog aanschieten maar je was al voorbij voordat ik helemaal zeker wist dat jij het was.

Gelukkig is het bloedprikken bij Sjors meegevallen. Het is altijd zo zielig.

Fijn dat het met je lenzen goed gaat, zeker omdat je het zo graag wilde.

Ik kom snel weer lezen hier.

Groetjes, Nel :)

imv

Hoi Nel,
Goh! Dat heb jij goed gezien! Ik was het inderdaad bij het Sophia. Sorry! Ik heb je niet gezien... ligt niet aan jou.. ik hoor dat heel vaak. Mijn schoonmoeder zegt altijd: al zet je een olifant bij Irene in de kamer, dan valt het haar nog niet op!
Is alles nu goed met Renzo?
Wij hebben voor het eerst vanmiddag Amber en Britt in de huiskamer van het Ronald Mac Donald huis gezet. Dat is ze zo goed bevallen, dat ik ze nu elke week mee kan nemen, want ze vonden het helemaal te gek.
In het ziekenhuis kregen we BYZONDER goed nieuws! Róbin is opnieuw diverse keren getest en het blijkt dat bepaalde uitgevallen functies in haar hersenen zich hersteld hebben, en dat zij ook een gemiddeld IQ heeft. 2 maanden geleden was de uitslag erg negatief (IQ 72), maar dat is waarschijnlijk gekomen omdat ze de mensen die haar testte niet kende, èn.. omdat Róbin tijd nodig heeft, en met een stopwatch ernaast lukt dat niet.
Róbin leest ondertussen met mij mee, en ze glimt van trots.

Nu ga ik een lekker glaasje Dubbelfris voor die schat inschenken.

Tot later!
Doei
Irene

bobbie

Hoi Irene,

Dat is geweldig nieuws over Ròbin :D.

Bijzonder he, dat beschadigde delen van de hersenen zich kunnen herstellen of dat andere delen van de hersenen die functies overnemen.
Ook fijn dat je de andere meiden mee kan nemen,
hoef je ook geen oppas te regelen.

Enne .............. neem zelf ook een dubbelfrisje ;)

Groetjes, Nel :)

bobbie

Hoi Ròbin,

Als je meeleest zal ik ook maar eens een stukje aan jou schrijven.

Waar zullen we het eens over hebben. Heb je hobbies, dingen die je graag doet? Dan kunnen we daar eens met elkaar over schrijven. :)

Ik hou van wandelen met mijn hond, die heet Naira. Dan ga ik de wei in, zo noem ik dat dan. Er is hier vlak bij mijn huis een heel groot park met echte natuurstukken. Daar wandel ik dan met de hond. Kaplaarzen aan, hondenbrokjes in mijn zak en lekker de hort op. 8)

Vertel jij de volgende keer hier wat jij leuk vindt?

Tot de volgende keer dan maar.

Groetjes, oma Nel :)

carco

Hoi Irene ( en Róbin)

Wat geweldig goed nieuws zeg!!!
Ik had het nog niet gehoord!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!