19 juli 2025, 13:29:02

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

Ik heb je hele verhaal bij spoed gelezen. Kwam er nu pas aan toe. Wat een verhaal joh.. eerst denken aan o.a. blind zijn, kropontsteking enz. Toen ik de eerste foto zag schrok ik wel een beetje. Ik heb een valkje moeten hanopvoeden en dat was ook een albino en dat hing ook een aanal keer aan een draadje. Hij leek er wel op en ik heb natuurlijk Lilo nog gezien. Gelukkig weet je de oorzaak. Ik blijf het zeker nu beter volgen!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Irene,

Eindelijk ben ik weer online. Dit kon ruim 2 weken niet dus kon ik niet steeds bijhouden hoe het met kleine Lilo ging. Zo meteen klik ik je link aan maar eerst wilde ik reageren.

Trouwens, Carco (Caroline): de vogelarts die linkt met de moderne papegaai is dr. ...........meijer uit Meppel (kan even niet goed op zijn naam komen, laatste stukje is meijer sorrrry).

Ik ga snel even via je link kijken.

Groetjes, Nel :)

bobbie

HOOIJMEIJER UIT MEPPEL  ;)

imv

;D Hallo,
Even weer wat in mijn dagboek schrijven.
Daarnet is Goofy voor het eerst naar mij toegevlogen en op mijn hoofd geland. ;D
Al een hele tijd vloog ze al rakelings langs mij, maar nu landde ze eindelijk om mij.
Het is zo gezellig met die valkjes om mij heen... nu het met lilo wat beter gaat kan ik weer gaan genieten. Ik verwen ze allemaal met gepelde haver, kiemzaad, mais, witlof en noem maar op. Af en toe haal ik alleen Pino even weg bij de rest, omdat Sjors hem niet met rust laat, en Pino Goofy weer niet met rust laat. Geregeld is het hier een lawaai van jewelste.  ::)
Misschien kan ik nu ook eens aan een handtekening gaan werken ;D

Groetjes
irene

Riny

Hoy Irene
              \
Lilo heeft mij gevraagd om jou te bedanken voor alle goede zorgen.
Groetjes  :-* :-* :-* Lilo

imv

;D ;D ;D Lilo (en Riny hihi):
HEEEL GRAAG GEDAAN !!!

We zijn er nog niet, maar... we hebben goede hoop!

Groetjes,
Irene

Petra en Cheeky

Ha Irene,

Fijn dat je nu weer een beetje aan genieten toekomt! Dat heb je zeker verdiend, na alle goede zorgen!

Groetjes,
Petra

Caroline

Hoi Irene,

Ik sluit me helemaal bij Petra aan, geniet er lekker van je verdient het.

Groetjes van Caroline, Binky, Fleur, Pablo & Chica(nog 1 nachtje slapen).
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Hoi Irene,

Ik ben blij dat dit dagboek ook weer gevuld wordt met berichtjes, dus hierbij ook  1 van mij  ;D, ik heb alleen niet veel te melden  :-\

Tot de volgende keer en een knuffel voor alle gevleugelde vriendjes.

Nel :)

imv

:D Wat een heerlijke dag vandaag  :D
Lekker aantutten met de beesten... de spanning vermindert nu het met Lilo echt de goede kant opgaat. Lilo en Joepie zitten nu samen in een kooi, en dat gaat super. Joepie laat Lilo zien wat ze allemaal kan eten en ze houdt hem goed in de gaten.
Omdat de kooi gewoon open staat kan Joepie ook naar de voliere vliegen... maar de andere vogels kunnen ook naar de kooi van Lilo en Joepie.
Nu is niet alleen Joepie een snoepert, maar ook Goofy! Dus zij is gezellig "op de thee" gegaan bij L&J... en ze at gelijk een lekker hapje mee... Ook al is het in de voliere ook een feest met allerlei lekkers.. bij een ander smaakt het altijd beter  :P  ;D

Vanmiddag lekker buiten geweest met Kiko het konijn.. da's zo'n lieverd.. en alle hokken en kooien verschoond. Dat is voor mij dè manier van ontspannen. Heerlijk!
Ik droom nog altijd van een boerderijtje met een geit in de tuin  :) :D ;D

Groetjes,
Irene

Riny

Hallo Irene
Ik zei je toch dat ik voelde dat dit weekend de zon ging schijnen bij jullie.
Wat ben ik blij voor je,je verdient het.
groetjes Riny :D :D :D

Christine

Wat leuk dat alles zo goed gaat! Wel leuk dat ze een theekransje houden in de twee kooien! zoals al velen zijden je hebt enorm je best gedaan voor lilo en lilo gaat enorm de goede kant op. vooral met de goede zorgen van joepie :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey,

ik wilde nog even weten dat ik het erg mooi vind dat het zo goed gaat met Lilo. Wel een hele gebeurtenis hoor. Gelukkig hou je veel van Lilo!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkchico

hallo irene,
Heb bij spoed gelezen dat het heel goed gaat met lilo gelukkig. :D. Het is erg fijn dat ze al gelijk een maatje heeft gevonden. Maakt het voor lilo allemaal een stuk aantrekkelijker ;).Ik hoop dat het allemaal zo goed blijft gaan en ze gezellig met z'n alle blijven "snoepen".

gr Esther

bobbie

Hoi Irene,

Te gek dat het zo goed gaat met Lilo, ben ik superblij om. :D

Tot de volgende keer. :) Nel