28 april 2024, 06:07:11

Even voorstellen: Casper

Gestart door casper, 17 mei 2003, 09:18:06

« vorige - volgende »

Karin

18 juli 2003, 21:35:34 #15 Last Edit: 18 juli 2003, 21:35:54 by kazoo
Ik koop altijd brood vol met zaden, granen en noten. Heerlijk vinden ze dat. Ze krijgen het ongeveer één keer per week en dan is het feest  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Ik geef het iedere dag hoor en tijdens het broedseizoen vallen ze me bijna aan als ik met het brood naar binnen loop, dan is het bijna vechten wie er het eerst mag! :o
De jonkies krijgen hier veel van binnen van de oudervalken en ja die weten toch het beste wat goed voor ze is, misschien dat ze daarom allemaal zo vlot zijn hier, misschien zit er wel een soort pepstof in de sesamzaadjes! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Mandy,
Weet je zeker dat het gewone sesmazaadjes zijn die jullie bakker gebruikt  :D
Hier in de grote stad noemen we dat misschien wel heel anders.
Hier stoppen sommige dat in een sigaret  :D
Misschien is je bakker wel slechtziend :-)

Groetjes, Paul

casper

Hoi Mandy,

Bedankt voor je reactie. Het is me nu een stuk duidelijker waar mijn sesamzaadverslaving vandaan komt: heb het met de paplepel (of beter papsnavel) ingegoten gekregen! ;D :D

Groetjes,

C a s p e r

demi

hoi casper

wat ben jij een schitterende valk!!
echt waar wat een lieverdje op de foto`s!!!

bkijf doorgaan met je verhalen.
da`s pas verslavend!!

groetjes diana w

casper

CitaatVolgens mij ben je een beetje erg ontdeugend

Ontdeugend? IK?? ::)

Nee, ik zorg er alleen dat er genoeg afwisseling is voor baasje, zodat ie zich niet snel verveelt met mij!

Zo was er een week of wat geleden ook het pannenkoekenincident: baasje had een warme pannenkoek op z'n bord liggen en was bezig die met keukenstroop te besmeren. Van een afstandje toekijkend, vond ik dat er zo interessant uitzien dat ik met een paar vleugelslagen naar hem toezweefde en bovenop het mes landde dat de stroop uitsmeerde. Baasje stak daarop z'n andere hand uit met de bedoeling dat ik erop zou stappen, maar in plaats daarvan sprong ik er gewoon overheen, midden in de stroop :D   Vervolgens vloog ik naar een deur, en vandaar, na wat heen en weer geloop, terug naar baasje z'n hoofd, even de voetjes afvegen aan zijn haardos ;D  We konden allebei direct naar de badcel, ik onder de plantenspuit en hij onder de douche, stroop uit z'n haartjes wassen :D :D :)

Is dat nou ontdeugend? Nee toch? gewoon een kwestie van LOL hebben ;D 8)

Groetjes,


C a s p e r


casper

Hallo Allemaal,

Gisteren ben ik 4 maanden ofwel 1/3 jaar oud geworden! Dat vraagt natuurlijk om een feestje, dus bij deze nodig ik alle valkparkieten van de Lage Landen en in het bijzonder Binkie en mijn broertjes/zusjes uit Hoogerheide uit om dit weekend langs te komen. Baasje heeft van allerlei lekkers in huis, dus niemand die zal verhongeren. 8)

Mijn huisje is makkelijk te vinden: vanuit de richting Utrecht volg je de spoorlijn richting Amsterdam tot je links de Arena, voetbaltempel annex concertzaal, ziet; als je dan rechtsaf gaat, het geluid van een fluitende valkparkiet achterna, kom je vanzelf bij mij uit! :D

Groetjes en wellicht tot ziens,


C  a  s  p  e  r

binkie

uhohhhhh (schaam schaam)
wij hier maar denken dat dat zondag was en toen zouden we ook langskomen
ikke mogt zelfs mee fanhet baasje en froutje jipjop
maar daar  kwam iets tussen
ineens flogen baasje en froutje met ene rot gang de deur uit en ik zag ze pas uuren later trug:-s
maar ik zeur en ik krijs nu net zolang door tot we naar je toekomen hoor:)
zo makkelek komen ze hier neit fan me af
dat zouden ze wel willen mischien
maar dan hebben ze mooooooooooi peg dus
dus lief caaspertje tot snel hoor

groetjes en kriebeltjes
binkie

novy

wat en schatje en wat een leuk verhaal en lekker ondeugend die casperveel plezier met casper