7 mei 2025, 02:05:20

wat nu

Gestart door eefje nieuwenburg, 12 september 2005, 14:34:52

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

hallo!
ik heb een geparelde valk dazzle genaamd.
toen ze nog bij de kweker zat heeft die een veertje getrokken om te kijken of de pareld terug kwamen.
dit was het geval en dus gingen we ervan uit dat het een popje is.
Nu is haar gedrad aan het veranderen,ze gaat hele verhalen vertellen en zit te fluiten als mijn andere man en ook gaat ze sinds kort met haar vleugels wijd achter de andere vogels aan.
Betekend dit dat het toch een man is en dat ze gewoon eerst volledig door de rui heen moet of is het gewoon zo dat zij de mannen imiteert?

groetjes eefje

angel310

het zou kunnen dat het een pop is
ik heb hier ook een pop die de mooiste melodien fluit
en met de vleugels wijd zit
maar het is echt een pop
want ze is +/- 2 jaar oud en heeft nog hele mooie visgraad veren aan de onderkant van haar staart

maar aan de andere kant heb ik hier ook een man die na zijn rui nog parel had
al werd dat na de 2e rui wel wat minder
nu heeft hij alleen maar wolkjes op zijn rug en vleugels
dus misschien moet hij/zij helemaal door de rui heen

het kan dus allebei de kanten op ::)
succes er mee zou ik zeggen
groetjes angelique

eefje nieuwenburg

ja dat heb ik wel nodig ;)
ik ben juist bezig om een gelijk aantal mannen als vrouwen te krijgen en dan zou nu blijken dat ik nog een man heb en dan kom ik dus een pop te kort.
2zelfs want ik heb nog een man gereserveerd ,geeft op zich niet zo want dan ga ik wel weer op zoek naar 2popjes maar ik vrees dat mijn wederhelft dan lichtelijk gaat steigeren ;D

groetjes eefje

carco

Hoi

Je wederhelft steigeren?
Snap ik niet, heb ik hier totaal geen last van hoor ;D ;D
Ik mag er niet eens nog één bij :'( :P
Maarrre..als je van het gedrag uitgaat en zo jong al denk ik toch dat het een man is.
Mijn pop fluit ook de mooiste melodïeën maar machogedrag heeft ze nog nooit vertoond.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

eefje nieuwenburg

nou dat vind ik niet lief :'(

ik ga het maar even afwachten want het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze juist de kerels voor zich probeert te winnen en dat ik het gedrag verkeerd zie(ben nog maar een groentje!)

voorlopig zijn ze nog niet zover dat ze kunnen kweken dus zal alweer gewoon geduld moeten hebben........
kan het niet gewoon een na-aper zijn?want ze zingt precies hetzelfde als Stitch en vertoont precies hetzelfde gedrag.
he getsie,denk je het net allemaal geregeld te hebben word het weer anders,ach ja zo is het leven ;)

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

nou ze kan het bouwvakkersfluitje :o ik was bezig om die aan stitch te leren en die kan het niet maar dazzle deed hem vanmorgen heel hard  >:( ;D

het lijkt er dus op dat ik straks in het bezit ben van 4mannen.

heftig.

groetjes eefje.

carco

Hoi Eefje

Arme jij, dat wordt de tv een tikkie harder zetten om boven je mannen uit te komen ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

eefje nieuwenburg

idd en overdag valt het meestal wel mee dan doet alleen stitch het maar ik kom om half11 thuis vanavond en dan is dazzle zo blij dat ie me ziet en dan gaat ie dus ook zitten kletsen en fluiten,wederhelft heeft gister van ellende de doek er maar overheen gegooid zodat ze hun snavel zouden houden.
wel gezellig hoor maar niet zo hard ;D

groetjes eefje