29 april 2024, 03:50:02

KUIFJE

Gestart door Kim, 24 augustus 2005, 17:58:39

« vorige - volgende »

Kim

Hai valkliefhebbers,

Dankzij het stappenplan van Lin, lukt het TAM maken van Kuifje heel goed. Ik moet eerlijk zeggen ik had er echt een heel hard hoofd in. Maar ik heb resultaat geboekt! Willen jullie het zien?

Nou hier komt het dan.....

Kuifje zit op mijn hand zonder bijten en vind het helemaal geweldig, kijk maar....



Vinden jullie hem niet geweldig? Ik ben trots op hem. Tijdens dat ik nu in mijn dagboek zit te type, laat edwin mij weten dat Kuifje het heeft toegelaten om geaait te worden. Nou ik vind hem geweldig.

Het stappenplan is dus zeker het aanraden waard.

@lin: Bedankt voor je plan, zoals je leest en ziet werkt het uitstekend!

Tot snel!

Kim

En nog even te laten bewijzen dat we echt ver gevorderd zijn....





Is het niet super?

Groeten Kim

Petra en Cheeky

Klinkt goed Kim, van harte gefeliciteerd met de resultaten! Natuurlijk zou niets gelukt zijn als jullie zelf niet zo geduldig en lief waren voor Kuifje, maar ik ben blij om te horen dat het stappenplan goed werkt!!!

Groetjes,
Petra

Ozzie

Hoi Kim, wat goed zeg!

Een pluim voor Kuifje, maar ook zeker voor jullie! Mijn Rock komt denk ik over 1,5 week en dan zal ik ook zeker gebruik gaan maken van het stappenplan. Tof om te lezen dat het werkt!

Succes, Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

valkchico

hoi,
wow wat goed dat jullie kuifje al kunnen aaien! :o.zover ben ik nog niet hoor .
maar kuifje gaat er echt een beetje voor zitten en zo te zien lekker op ut gemakkie. knap gedaan hoor, zo doorgaan en het kan niet meer stuk ;D
blijf het volgen en kijk uit naar het volgende bewijs ;)

gr esther

Christine

Wat goed dat je kuifje nu helemaal kunt strelen! wel heel mooie foto's die je gemaakt hebt! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kim

Hallo!

Vandaag was mijn eerste werkdag bij me nieuw baan. Ik ben helemaal gesloopt  :) ... Er komen een hoop indruken en informatie op je af, dat je dat eerst even moet laten bezinken. Voor diegene die het nog niet weten: In mijn schoolperiode ben ik stage gaan lopen op een fiscalisten/financieel adviseurs kantoor en assurantietussenpersonenkantoor (samenwerkingsverband met elkaar) in de Bilt, waar ik o.a. belastingaangiften en verzekeringen verzorgde zo'n 5 jaar lang. Vanaf vorig jaar woon ik samen met mijn vriend, Edwin, in Nieuwkoop. Zoals jullie wel kunnen inschaten is dat een aardig stukje rijden naar de Bilt. Zodoende heb ik besloten om een baan dichterbij huis te gaan zoeken en ja... de eerste keer gelijk raak geschoten... per vandaag ben ik werkzaam als een incassomedewerkster op een gerechtsdeurwaarderskantoor  ::)  in Alphen aan den Rijn. Jullie zullen nu wel denken???? Belastingaangiften vinden de meeste mensen niet bepaald leuk en incasso vaak ook niet????

Er is toch iemand die het moet doen?  ;)  ;)  ;)  ;D  ;D  ;D

Ik ga denk ik zo lekker mijn eigen mandje opzoeken, want ik loop over van de informatie.

weltrusten alvast

kim


Petra en Cheeky

Ha Kim,

Zo'n eerste dag in een nieuwe job is altijd enorm spannend! Het kost ook altijd in het begin bijna al je energie! Je wilt je natuurlijk graag waarmaken en je moet alles nog leren en in je opnemen, dus logisch dat je bekaf bent! Enne... ik oordeel niet over je functie hoor! Die vent van mij heeft vroeger ook op het belastingkantoor gewerkt... en 't is ook een lieverd, dussssss.....! 't zegt allemaal niets!  ;D

Hoe gaat het verder met Kuifje en het knuffen?

Groetjes,
Petra

valkchico

hallo Kim,

Gefel. en suc6 bij/met je nieuwe baan.Het moet gedaan worden heb je gelijk in 8).
Hoe gaat het met kuifje?Heb je al meer bewijs van het tam maken? :D
gr Esther

Kim

Deze week was erg vermoeiend, maar zeker geslaagd. Ik heb het onwijs naar me zin op dit moment bij me nieuwe job. Ik kan nu ook wat vaker met Kuifje kroelen. Ik ben lekker eerder thuis, omdat ik nu niet zover meer hoef te rijden. Ook heb ik 1x in de week een middag vrij vanaf 2 uur. Heerlijk....

Het TAM maken van Kuifje gaat erg goed. Ik zal deze week proberen om nieuwe foto's te plaatsen. Hij is zo ontzettend lief............... ahhhhhhhhhhhhhhhh........................

fijn weelend nog iedereen!

Ozzie

Hoi Kim,

zo te lezen gaat het goed met je baan en met je valkjes!
ga zo door, ik blijf zeker lezen!

groeten, Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Lin

Alles goed hier?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kim

hai Lin,

Hier is alles goed hoor, kijk maar!


Kuifje vind het heerlijk om geaait te worden! Hij is er helemaal aan verkocht!

Wat ik me alleen af vroeg: is het normaal voor deze tijd van het jaar dat Kuifje zijn veren verliest? Zijn kooitje ligt vol met veren. Kuifje verzorgt zich zelf heel goed, maar lijkt wel of hij in de rui is? kan dit?

Verder ben ik zelf de afgelopen periode nogal druk met me nieuwe baan en had dus niet echt de gelegenheid om achter de site te kruipen, maar zal het binnenkort proberen in te halen!

Tot volgende keer! en de groeten van Kuifje!


Kim

Wat ik me alleen af vroeg: is het normaal voor deze tijd van het jaar dat Kuifje zijn veren verliest? Zijn kooitje ligt vol met veren. Kuifje verzorgt zich zelf heel goed, maar lijkt wel of hij in de rui is? kan dit?

Rianne

Hoi,

dit kan de jeugdrui zijn. Als het goed is verliest hij nu alleen kleine (dons) veertjes. :)