22 mei 2025, 15:57:03

Eten op 1 poot

Gestart door inky, 23 augustus 2005, 09:53:01

« vorige - volgende »

inky

Hey, Ik had eerst een halsbanparkiet en die kon op 1 poot zitten en dam net zn andere het eten vastpakken.

Ik vroeg me af of valkparkieten dit ook kunnen?

Rianne

Hoi,
ik heb dat hier wel eens gelezen maar er zijn niet veel valkjes die dat doen.

Coot

Komt volgens mij toch regelmatig voor.

Mijn eerste valkje deed het. Hij pakte zelfs soms heel kleine stukjes van b.v. een honing-staaf in zijn pootje en begon er dan van te smullen.
En nu heb ik er 2, waarvan de jongste ook op 1 pootje gaat zitten en met z'n andere pootje pakt ie b.v. een streng trosgierst vast en begint er van te snoepen.

Groetjes,

Marco

valkje-jacco

neej men Jacco doet het niet... ::)

groetjes: mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Kolkkie

Valkparkieten kunnen dit ook doen, al zal de ene het eerder en vaker doen als de ander.
Bij mij zie ik er 3 wel eens wat eten uit hun pootje/of eten met behulp van hun pootje.
De andere 3 heb ik het nog nooit zien doen.
Het is maar waar een valkje zin in heeft.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

margreet

hallo,

Bij mij doet 1 valkje het, eten en stokjes, ze pakt dat een klein takje met haar snavel loopt het trappetje op pakt het in haar pootje en begint er dan aan te knagen, legt het dan meer op het trappetje, valt natuurlijk naar beneden en dan begint het ritueel opnieuw, soms wel tien keer achter elkaar, wat een geduld he, paprika pakt ze ook met haar pootje, ze heeft dan 1 rood pootje en een roze.

groetjes Margreet